AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Hei. Jeg har slitt med sopp en liten periode og var hos legen for å få det undersøkt og behandling for det. Før jeg begynte på behandlingen hadde jeg utflod i trusen nesten hele tiden og det var hvitt og litt tykt. (Måtte bruke truseinnlegg hele tiden). Men dette var ekstra ille etter jeg hadde trent, da var det masse hvit og "vannlig" utflod. Med vannlig mener jeg at det er helt blankt, ser nesten ut som tiss , men lukter ikke urin. Har behandlet meg for soppen og jeg har ikke lenger plagsom utflod til vanlig (takk og lov). MEN, etter trening så får jeg alltid denne vannlige utfloden min og trusa er nesten gjennomvåt og det er helt blankt, litt skimt av hvitt noen steder. Hva kan dette være? Noen som har opplevd lignende? Beklager hvis det ble et rotete innlegg med skriveleifer, men skriver fra telefonen og man vet aldri med disse autocorrectene Anonymous poster hash: e8c30...962
Gjest BonBon Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 (endret) Det er nok bare svette som har blannet seg med utfloden slik at det renner mer i alle kanter i trusa:) Endret 12. januar 2015 av BonBon 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Takk for svar. Synes bare det er rart at trusa skal bli så våt. Er ikke svett på lårene ellers når jeg trener :/Anonymous poster hash: e8c30...962
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå