Gjest snøhaugen Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Et generelt spørsmål til dere med kjærester. Hvor ofte har dere sex? Bare ren nysgjerrighet. Min forrige kjæreste og jeg hadde sex 3-4 dager i uken (Max), jeg og min nåværende kjæreste har sex 1-2 ganger daglig, 3-4 i helgene! Det er såå stor forskjell at jeg blir veldig nysgjerrig - på hva som liksom er "vanlig". Hehe
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Det varierer fra 2 ganger om dagen til 2 ganger i måneden. Anonymous poster hash: c376c...d81 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Her går det veldig opp og ned i grunn fordi vi begge jobber så variert. Men stort sett helgene så har vi oss fra Fre- søndag (4ganger ca) Så kommer uke dage, om vi er hjemme begge to så kan de fort bli opp til 2-3 ganger. Jeg personlig syntes sex er viktig i et forhold.. Så det MÅ være 4 ganger i uken totalt.. Heldigvis har jeg en mann som også syntes sex er viktig Anonymous poster hash: b7606...74b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 hver dag, kan også bli opp til flere ganger om dagen. Når vi står opp, når vi dusjer, og når vi legger oss. Og noen ganger mellom der igjen (Når vi først er sammen, nå er vi i ett avstandsforhold så kan gå opp til 2-3uker mellom hver gang vi ser hverandre.) Anonymous poster hash: d8bee...b90
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Alt fra 3-7 ganger i uken. Spørs på dagsform, om vi legger oss samtidig osv.Anonymous poster hash: 267a7...e76
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Stort sett hver dag og gjerne flere ganger om dagen i helgene. I en hektisk hverdag kan det bli vanskelig å få tid, men vi synes det er viktig begge to å sette av litt tid nesten hver dag i hvertfall:)Anonymous poster hash: 5292e...35b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Avstandsforhold, så 1-3 ganger om dagen når vi sees:) Anonymous poster hash: ad853...e96
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Vi har sex 1-2 ganger i uken... Jeg er 27 og han er 30, og vi har vært sammen i et halvt år. Syns dette er helt greit, vi bor ikkesammen. Er det virkelig vanlig å ha sex hver dag og flere ganger om dagen?? Hadde jeg ikke orket Trenger en del oppvarming, og blir sår av for hyppig sex.Anonymous poster hash: 64709...351 2
Crobern Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 (endret) Et generelt spørsmål til dere med kjærester. Hvor ofte har dere sex? Bare ren nysgjerrighet. Min forrige kjæreste og jeg hadde sex 3-4 dager i uken (Max), jeg og min nåværende kjæreste har sex 1-2 ganger daglig, 3-4 i helgene! Det er såå stor forskjell at jeg blir veldig nysgjerrig - på hva som liksom er "vanlig". Hehe Wtf?!! Vil du egentlig vite, eller vil du bare skryte? Edit: skrivefeil Endret 12. januar 2015 av Crobern 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Varierer veldig. en uke kan det bli 1 gang, og en annen uke kan det bli 10-11 ganger. Vi er 21 og 30 og har vært sammen i 3,5 år. Anonymous poster hash: 10230...799
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #11 Skrevet 12. januar 2015 Oi, når jeg leser dette skjønner jeg hvorfor gubben klager på for lite sex. Vi har oss ca en gang i uka, jeg er så trøtt at jeg helst bare vil sove. Hender at vi kanskje har oss ettpar ganger ila ei helg men det er ikke ofte. Anonymous poster hash: 40795...483 2
Gjest snøhaugen Skrevet 13. januar 2015 #12 Skrevet 13. januar 2015 Det er jo absolutt ikke for å skryte noe som helst! Jeg var jo sammen med han første i 4 år! Og da var sex faktisk et ork for meg, jeg fant på unnskyldninger som at jeg var trøtt og sliten hele tia. Men jeg tenkte at det kanskje liksom "bare" var meg da. Nå med han nye har jeg merka hvor viktig sex faktisk er i et forhold (hvertfall for oss) og vi prater så mye mer løst om ting, føler en helt annen trygghet! Det var derfor jeg generelt vil vite, kanskje teit, men jeg tenkte mye på det før, og var veldig usikker sånn på meg selv.. Hvis noen skjønner
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #13 Skrevet 13. januar 2015 Har en sjømann, så han er ute flere uker om gangen, og like mange uker hjemme. Skulle tru vi skulle vært som kaniner når han kom hjem, men det er vi langt ifra. Alltid vært sånn, så har ikke noe med hvor lenge vi har vært sammen. Så 1-2 ganger i uka. Jeg blir overasket de ukene vi har sex 3-4 ganger. Her er det jeg som skulle ønske vi hadde sex minst 5 dager i uka! Så kjenner misunnelsen når dere skriver der har sex så ofte... Anonymous poster hash: 27c1c...7f8
Kraula Skrevet 13. januar 2015 #14 Skrevet 13. januar 2015 Varierer. 2 ganger i uken sånn gjennomsnittlig, pluss oral da.
Gjest Flunka Skrevet 13. januar 2015 #15 Skrevet 13. januar 2015 (endret) Hver gang han er hjemme. Kan väre alt fra typ 4-6 ggr pr mnd til 28 ggr pr mnd, avhengig av hvor mange dager han må väre hjemmefra pga jobb Vi har forresten värt sammen i 11 år Endret 13. januar 2015 av Flunka
mijaa Skrevet 13. januar 2015 #16 Skrevet 13. januar 2015 Har vært sammen med kjæresten i ett år og merker at det allerede er vesentlig mindre sex enn det var i begynnelsen. Da kunne vi ha det 10-12 ganger i løpet av en helg, men nå er det for det meste 1-2 ganger på en helg. Jeg synes det er ganske trist, egentlig.. Men han har hatt det litt tøft de siste månedene, så håper på en oppsving når ting ordner seg for han!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #17 Skrevet 13. januar 2015 Oi, når jeg leser dette skjønner jeg hvorfor gubben klager på for lite sex. Vi har oss ca en gang i uka, jeg er så trøtt at jeg helst bare vil sove. Hender at vi kanskje har oss ettpar ganger ila ei helg men det er ikke ofte. Anonymous poster hash: 40795...483 Samme her, vi har 1-2 ganger per uke. Anonymous poster hash: a88d0...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #18 Skrevet 13. januar 2015 Nå er jeg i et relativt nytt forhold, og vi bor ikke sammen pga barn på hver vår side. Vi har som regel sex de gangene vi sover sammen, så et par-tre ganger i uka. Da jeg var sammen med ekssamboeren hadde vi sex maks en gang i måneden, en gang gikk det et helt år (uten at det var pga graviditet eller noe). Var ikke meg det sto på i begynnelsen, men etterhvert mistet jo jeg lysta også. Anonymous poster hash: 42980...20f
Gjest Penelopee Skrevet 13. januar 2015 #19 Skrevet 13. januar 2015 Før hadde vi sex som to kaniner, noen dager kunne det bli tosifret. Det var selfølgelig i starten av forholdet. Nå har vi kanskje sex i gjennomsnitt 3-4 ganger i uken? Noen ganger mindre, andre ganger mer.
Gjest Gurgemeie Skrevet 13. januar 2015 #20 Skrevet 13. januar 2015 Jeg er i et avstandsforhold, så det varierer veldig ofte! Når vi er sammen (ca ett døgn), er det gjerne 3-4 ganger. Om han er hos meg i to døgn, er det opptil 7-8 ganger. Så kan det være veldig stille en-to uker, og når vi ser hverandre igjen, er sex det første vi gjør sammen Det er ikke alltid vi orker så mange ganger i løpet av to døgn, bare for å ha sagt det. Det kommer veldig an på hvordan dagsformen er, og av og til vil vi bare ligge i senga og kose
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå