AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Hei dere! Lurer på om noen av dere har opplevd det samme som jeg opplever i tide og utide. Man har jo kreft og ebola om man googler, så tenkte å høre her (og går selvfølgelig til legen om det vedvarer). Problemet er at jeg i tide og utide får svært vondt i halebenet, tidligere kom det med års mellomrom, de siste ukene har det vedvart noen dager, blitt bra og deretter kommet tilbake. Det er rett og slett dritvondt å sitte, og ikke minst reise seg opp. Når jeg går er det moderat vondt. Relevant: Jeg har ikke født, ikke falt på rumpa på mange år. Jeg har såkalt skjev ryggsøyle, men har aldri hørt at det skal spille noen rolle med tanke på halebenet og smerter. Håper noen med lignende erfaring kan dele hva de tror, evnt hva leger fant ut av. Anonymous poster hash: 796cc...297
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 796cc...297
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har hørt at man kan ha vondt i halebeinet i mange, mange år etter at man har slått det. Selv slo jeg halebeinet i 1993, og jeg kan kjenne det innimellom enda. Kommer sikkert Ann på hvor kraftig du har slått deg.Anonymous poster hash: a9072...439
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Du, jeg tror ikke det er halebeinet. Jeg tror det er tarmkramper som er påvirket av livmoren, evt endometriose. Jeg sliter med utrolig vondt oppe i ræva, eller også rundt der halebeinet er. Det å reise seg opp er så utrolig vondt! Kvalifiserer til det vondeste jeg har opplevd, og det har ikke vært lite... Jeg har det i forbindelse med menstruasjon. Å gå på toalettet gjør også grisevondt, sitte, gå men verst av alt : å reise seg opp! Anonymous poster hash: 6f215...7b6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har hørt at man kan ha vondt i halebeinet i mange, mange år etter at man har slått det. Selv slo jeg halebeinet i 1993, og jeg kan kjenne det innimellom enda. Kommer sikkert Ann på hvor kraftig du har slått deg.Anonymous poster hash: a9072...439 Jeg kan ikke huske å ha slått halebenet hardt noen gang, men skal ha det i tankene! Du, jeg tror ikke det er halebeinet. Jeg tror det er tarmkramper som er påvirket av livmoren, evt endometriose. Jeg sliter med utrolig vondt oppe i ræva, eller også rundt der halebeinet er. Det å reise seg opp er så utrolig vondt! Kvalifiserer til det vondeste jeg har opplevd, og det har ikke vært lite... Jeg har det i forbindelse med menstruasjon. Å gå på toalettet gjør også grisevondt, sitte, gå men verst av alt : å reise seg opp! Anonymous poster hash: 6f215...7b6 Vet du, jeg er litt sånn "helsesøster" som venninner kommer til om de lurer på noe om kjønnssykdommer og lignende, og jeg føler jeg kan en god del, men endometriose er noe jeg har hørt om - men aldri lest om. Når jeg leser om det kjenner jeg meg svært godt igjen i mye av det som er skrevet! Jeg går på nuvaring, så jeg har sjelden mensen (faktisk aldri...), men har allikevel "mensensmerter" flere ganger i uka, og spesielt ille rundt tiden jeg byttet ringen og mensen egentlig skulle komemt. Jeg var hos gynekolog før jul for første gang, og han kunne ikke finne noe galt, men jeg leser at det ikke er bare-bare å stille diagnosen. Kanskje jeg skal få en ny time, med en grundigere undersøkelse? Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 796cc...297
Gjest marizz Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Er det en klump på en måte? Mulig at det er tvilling
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Er det en klump på en måte? Mulig at det er tvilling Tenkte på det, men det kjennes ut som det er i selve halebenet, så tror ikke det..Anonymous poster hash: 796cc...297
Gjest marizz Skrevet 13. januar 2015 #8 Skrevet 13. januar 2015 Tenkte på det, men det kjennes ut som det er i selve halebenet, så tror ikke det..Anonymous poster hash: 796cc...297 Det trodde jeg også det vær, men trenger selfølgelig ikke å være samme på deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå