Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen billige frisører, som også har god kvalitet, eller er flinke? Jeg bruker litt penger på håret i året, så tenkte jeg kunne gjøre litt reseach over billige, alternative frisører enn H2 osv. Blir fort dyrt med både klipping og farging..

Anonymous poster hash: 55fbd...b06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger det ikke en H2 i Thomas Angells? Tror det er der en ligger som jeg før helgen så hadde halv pris på klipp og farge for å sitte modell for trainee-frisører under opplæring :)

Skrevet (endret)

Vet ikke om de holder på enda, men på Ladetorget er det en salong som hadde gode priser. I alle fall i fjor :) Prøv der!

Edit: Søkte for deg jeg: http://ladefrisor.no/priser.html

Endret av Alvea
  • Liker 1
Skrevet

Ligger det ikke en H2 i Thomas Angells? Tror det er der en ligger som jeg før helgen så hadde halv pris på klipp og farge for å sitte modell for trainee-frisører under opplæring :)

Mulig det? Jeg kan prøve å ringe de å høre om de fortsatt har det tilbudet, men kan godt hende folk utnyttet seg av det tilbudet rimelig raskt.

Takk for tips :)

Skrevet

Vet ikke om de holder på enda, men på Ladetorget er det en salong som hadde gode priser. I alle fall i fjor :) Prøv der!

Edit: Søkte for deg jeg: http://ladefrisor.no/priser.html

Takk for tipset, skal sjekke ut de :laugh:

Skrevet

Takk for tipset, skal sjekke ut de :laugh:

299 for dameklipp på Saupstadsenteret!

Anonymous poster hash: 8fc39...80b

Skrevet

Bloksberg Frisør i Klostergata (ved Studentersamfundet) er rimelige, og Siv er kjempeflink!

Hun klipper og gjør nøyaktig som du vil - har aldri vært så fornøyd med en frisør før. Og jeg har prøvd veldig, veldig mange!

Anonymous poster hash: d8704...770
Skrevet

Nå er det en stund siden jeg bodde i Trondheim, men H2 har jo sin egen frisørskole, og "alltid" lærlinger i salongene?

Da jeg bodde i Trondheim kunne man i alle fall klippe seg hos lærling der til en veldig billig penge. Da fikk man en ganske fersk lærling, men de fikk alltid god oppfølging av frisørene, og klippen ble gått over av en annen frisør på slutten.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei!:)
Jeg bruker alltid og gå til Venue Frisør på bakklandet i trondheim.
Jeg blir alltid storfornøyd, god veiledning og alltid dyktige frisører!

de har gode studentpriser og koster ikke skjorta!
Bruker alltid Sissi eller tony som mine frisører!

• 1 år senere...
Skrevet
Den 4.2.2015 at 19.13, carianneL skrev:

Hei!:)
Jeg bruker alltid og gå til Venue Frisør på bakklandet i trondheim.
Jeg blir alltid storfornøyd, god veiledning og alltid dyktige frisører!

de har gode studentpriser og koster ikke skjorta!
Bruker alltid Sissi eller tony som mine frisører!

Jeg vil også anbefale Venue. Her er de virkelig dyktige, og utrolig koslige! Dette har blitt min faste frisør etter mange år med leting etter "den perfekte frisøren" Studentprisene er helt supre, og de har som regel månedstilbud som kan kombineres med studentpris ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...