AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #21 Skrevet 13. januar 2015 Det er sånn det er å være gravid med nummer 2, bonus eller bio. Du hadde vært enda mer sliten om du hadde hatt et biobarn 100% av tiden. Og, det blir enda mer slitsomt når barnet kommer - enten med en gang, eller(og garantert) når du skal tilbake igjen i jobb. Selv var jeg aller mest sliten når jeg begynte i jobb, det var virkelig en sterk påkjenning. Det er helt normalt, og går seg til. Jeg synes dog ikke du skal gjøre så mye på hjemmebane uten at annen tar et solid tak i. Gjør han det? Anonymous poster hash: b9e07...9cf 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #22 Skrevet 13. januar 2015 TS. Vil du at 50/50 skal kuttes ut da eller? For en vits...faren og relasjonen med barnet skal reduseres og forringes pga en ste-person?! Går faren med på det er han s v a k.Anonymous poster hash: 75283...b81
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2015 #23 Skrevet 13. januar 2015 For en vits...faren og relasjonen med barnet skal reduseres og forringes pga en ste-person?! Går faren med på det er han s v a k.Anonymous poster hash: 75283...b81 Godt poeng.
Gjest Haaploes Skrevet 13. januar 2015 #24 Skrevet 13. januar 2015 Mannen din bør klare å legge inn en ekstra innsats, synes jeg. Ta med eldstedatter på tur i skogen, i butikken, etc., så får du muligheten til å ta deg en hvil. Du og eldste kan jo likevel finne på hyggelige, hakket mindre strevsomme ting sammen hjemme?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå