AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Hva kommer det av? Må liksom tisse hele tiden, ikke mye, men veldig ofte. Ingen andre nevneverdige plager "der nede". Vært sånn i noen dager nå...Anonymous poster hash: f6e24...664
Millimani Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Noen må tisse tre ganger om dagen, andre må tisse 12 ganger om dagen. Det er forskjellig fra person til person. Hvis du drikker unormalt mye så sier det seg selv at du må oftere. Kan evt være bivirkning av noe hvis du har begynt på medisiner, f.eks.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Ja, når dere nevner det så har jeg kanskje drukket mer enn normalt. Men jeg synes liksom knapt jeg får kommet meg ut av toalettet før jeg må tisse igjen...Anonymous poster hash: f6e24...664
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Kan være begynnelsen på UVI. Ta en test for å være sikker, ts Anonymous poster hash: 4769f...cc4
Colorama Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Høres ut som en svak UVI, om du ikke vil ha flere plager grunnet dette vil jeg anbefale deg å ta en urinprøve/selvtest fra apoteket om ikke så er det sikkert noe helt ufarlig som kommer av mye drikke/en liten irritasjon og lignende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå