AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Hei I det siste har jeg hatt en tendens til å ende opp i køya med gifte menn. Det har skjedd ved fire forskjellige anledninger. Alle sammen har tatt kontakt senere og vil treffe meg igjen, har sagt ja til tre av dem, den fjerde var ikke noe tess. Har få (eller ingen) samvittighetskvaler med å ha meg med gifte menn. Hver gang er det de som har tatt intiativet, og selv om jeg har sett ringen har jeg spilt med. Jeg tenker at når jeg alene har vært med 4 gifte menn på bare et par måneder, må dette være en ganske vanlig greie for mange... Synd for konene som sitter hjemme og aner ingenting, men bra for meg og han som får seg litt heftig sex. Så alle gifte damer; hvor mange ganger har dere vært utro? For jeg vet at dette ikke bare er en mannegreie. Anonymous poster hash: 6c6d8...559
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Tøs. Anonymous poster hash: b4db7...2fa 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Tøys. Anonymous poster hash: 637f1...98f 1
Summers Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Virker som om det er ganske stuerent å være utro. Er i hvert fall nok av menn med kjærester som prøver seg på andre kvinner rett foran kompiser og kollegaer.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Virker som om det er ganske stuerent å være utro. Er i hvert fall nok av menn med kjærester som prøver seg på andre kvinner rett foran kompiser og kollegaer. Det er også mitt inntrykk, vet at noen av mine venninner har vært utro, og mistenker flere. Tror nok damene skjuler det mer enn menn... (hilsen trådstarter) Anonymous poster hash: 6c6d8...559 1
jojo66 Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Det er også mitt inntrykk, vet at noen av mine venninner har vært utro, og mistenker flere. Tror nok damene skjuler det mer enn menn... (hilsen trådstarter)Anonymous poster hash: 6c6d8...559 Korrekt!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Det er veldig vanlig å være utro. Det blir mer og mer akseptert også. Anonymous poster hash: 774e0...e7c 1
Gjest Pop! Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 (endret) Det er veldig vanlig å være utro. Det blir mer og mer akseptert ogsåAkseptert? Vanlig? Mange som er utro som skiller seg. Da er det ikke akseptert. Personlig mener jeg at utroskap sier at personen gir faen i forhold og følelser og respekt for den andre personen, og det er så negativt som det går an å bli. At noen synes slike mennesker er verdt å bruke tid på, sier også mye om dem. De passer godt sammen med andre ord. Like bedritne begge to. Endret 12. januar 2015 av Pop!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Akseptert? Vanlig? Mange som er utro som skiller seg. Da er det ikke akseptert. Personlig mener jeg at utroskap sier at personen gir faen i forhold og følelser og respekt for den andre personen, og det er så negativt som det går an å bli. At noen synes slike mennesker er verdt å bruke tid på, sier også mye om dem. De passer godt sammen med andre ord. Like bedritne begge to. Jeg mener også det er helt fullstendig galt, men mitt inntrykk er at det blir overraskende ofte akseptert. Anonymous poster hash: 774e0...e7c 1
Gjest Pop! Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Jeg mener også det er helt fullstendig galt, men mitt inntrykk er at det blir overraskende ofte akseptert. Kommer vel også an på hvilket miljø man er i.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #11 Skrevet 12. januar 2015 Jeg kjenner et par jenter som var utro da de var yngre men ingen som jevnlig er det. Vet om haugevis av gifte menn som er utro. Nå kjenner jeg også mange menn i maktposisjoner, typisk finanstyper osv. og der er utroskap på forretningsreise normen, ikke unntaket. Både menn og kvinner er utro men jeg har inntrykk av at mange menn bare vil ha noe på siden uten å skille seg. Er en kvinne utro er hun ferdig med fyren og ofte ute etter å slå opp. Anonymous poster hash: 0258a...ac7 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #12 Skrevet 12. januar 2015 Jeg kjenner et par jenter som var utro da de var yngre men ingen som jevnlig er det. Vet om haugevis av gifte menn som er utro. Nå kjenner jeg også mange menn i maktposisjoner, typisk finanstyper osv. og der er utroskap på forretningsreise normen, ikke unntaket. Både menn og kvinner er utro men jeg har inntrykk av at mange menn bare vil ha noe på siden uten å skille seg. Er en kvinne utro er hun ferdig med fyren og ofte ute etter å slå opp. Anonymous poster hash: 0258a...ac7 En kollega av meg har vært utro mot mannen sin flere ganger. Hun har ikke noe ønske om å bryte ut av forholdet, hun trives. Så det er ikke alle kvinner som er ferdige og vil bryte ut når de er utro. Anonymous poster hash: 637f1...98f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #13 Skrevet 12. januar 2015 En kollega av meg har vært utro mot mannen sin flere ganger. Hun har ikke noe ønske om å bryte ut av forholdet, hun trives. Så det er ikke alle kvinner som er ferdige og vil bryte ut når de er utro. Anonymous poster hash: 637f1...98f Jeg sa ikke at det gjelder alle, jeg sa at det gjelder mange. Og det er vist til ved forskning at menn og kvinner har ulike motiver for utroskap (og sex generelt for så vidt). Anonymous poster hash: 0258a...ac7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå