AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #21 Skrevet 12. januar 2015 India er ikke mitt ansvar. Anonymous poster hash: bd236...fd4 Det sa jeg heller ikke. Jeg sa - reis og få noen perspektiver.Anonymous poster hash: 0c31a...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #22 Skrevet 12. januar 2015 Menn i vesten behandles slik kvinner behandles i midtøsten. Ok det er satt på spissen. Men det er i den rettningen vi går. Anonymous poster hash: 2d0a3...74b Seriøst? Anonymous poster hash: eb357...1ee 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #23 Skrevet 12. januar 2015 Menn i vesten behandles slik kvinner behandles i midtøsten. Ok det er satt på spissen. Men det er i den rettningen vi går. Anonymous poster hash: 2d0a3...74b Det er ikke bittelitt sant engang.. hva slags verden lever dere i egentlig? Har dere vært utenfor døra i det siste? Anonymous poster hash: fac16...f7f 1
Gjest Eurodice Skrevet 12. januar 2015 #24 Skrevet 12. januar 2015 Nei, du nyter av dine forfedres arv. Når samfunnet er som de er mot dårligere stilte menn kan vi aldri kalle dem priviligert. Om noen er priviligert er det de øvre lagene: - Mektige og rike menn - Rike og mektige kvinner - Mødre - Pene kvinner - Fedre - Kvinner generelt Mens dårligere stilte kvinner og menn, og menn generelt (den vanlige mann vil si arbeiderklassen) ikke er det. Anonymous poster hash: bd236...fd4 På hvilken måte er mødre privilegert, mener du? Jeg er mor og har aldri nytt godt av noen privilegier i den forbindelse. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå