AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #21 Skrevet 12. januar 2015 Har fått vite at hvis man ikke har felkesvenner og Facebook foreslår å adde personen som venn så er det fordi personen har vært på din facebook.Anonymous poster hash: 58e32...269 Da har du blitt lurt Anonymous poster hash: 572b4...6ec
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #22 Skrevet 12. januar 2015 Da har du blitt lurt Anonymous poster hash: 572b4...6ec Ok bare et tilfeldigt forslag fra Facebook? Ingen fellesvenner, begge 2 bor i 2 forskjellige by..... Anonymous poster hash: 58e32...269
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #23 Skrevet 12. januar 2015 TS Vi pleier å skrive om våres hverdag, hvordagen dagen har vært, hva vi liker å gjøre i fritiden og ferie.... Våres første date var på en cafe, med rødvin og snack, tror vi satt og snakket i 4t, ingen berøring kun et klem da vi skilte lag. Det gikk faktisk 2 dager hvor jeg ble veldig utålmodig og sendte ham en melding først hvor jeg skrev at jeg syntes det var et hyggeligt møte og han lignet den person som jeg hadde forestilt meg.... Han svarte også tilbake med at han også syntes det var hyggeligt og ville møtes igjen. Kan se at han har sjekket meg opp på facebook, og min profil på nettdating 2-3 ganger etter vi møttes. Hvis han kun er ute etter et ligg gidder man så å sjekke meg opp igjen..... Jeg har ikke svart ham enda, vurderer om jeg skal foreslå noe annet som å .... Ja hva foreslår dere til 2.date?Anonymous poster hash: 58e32...269 Ehhh, hvordan kan du se at vedkommende hae sjekket deg opp på facebook? Det går jo ikke an! Anonymous poster hash: 1e6a7...864
Gjest Minesveiper Skrevet 12. januar 2015 #24 Skrevet 12. januar 2015 At h*n ikke er ærlig og holder gjerne på med flere samtidig.
Zienna Skrevet 12. januar 2015 #25 Skrevet 12. januar 2015 Er du sikker på det?Anonymous poster hash: cead1...1fa Nei, sikker kan man aldri være. Jeg spurte en player om dette, og han svarte at det var lettere å ikke involvere seg følelsesmessig når han ikke visste så mye om damen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå