Gå til innhold

Hva er kjennetegn til en Player?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med en gjennom nettdating i 1 måned hvor vi har skrevet og sms hverdag til hverandre. Første date var for 2 uker siden på en cafe, og han reiste på ferie med sin kompis et par dager etter, de skulle til LA i 10 dager.

Jeg spurte om vi skulle fortsette å skrive sammen når han er på ferie eller om vi skulle vente til han kom hjem. Han sa han ville høre fra meg selv om han er ferie....så vi skrev 1 gang til dagen da han var på ferie.

Han er nu kommet tilbake, og har invitert meg hjem til ham..... Altså, 2. date hjemme hos ham....

Jeg liker ham veldig godt og ønsker at det skal utvikles til et forhold, men da jeg er ganske ny til nettdating er jeg litt usikker på om han kun er ute etter sex eller om han er interessert i meg.....

Anonymous poster hash: 58e32...269

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Informasjonen du kommer med er jo langt ifra nok til at vi kan hjelpe deg på veien.

• Liker 2
Skrevet

Tja, om han bruker mye tid på spill så er vel det et bra kjennetegn.

Spør han hvor mange timer han bruker på spill hver dag, om det er over 2 timer så er han nok en player.

• Liker 2
Gjest krokodillen
Skrevet

Selv om han kun er ute etter sex så trenger han ikke være en player av den grunn

Skrevet

Som ordet sier, en player leker. Du klarer ikke å gjennomskue ham i starten. Da trykker på de rette knappene, og er du veldig attraktiv (over hans liga) kjører han et safere spill for ikke å ødelegge sjansen til å få deg til sengs.

En player er ikke nødvendigvis en lurer og en manipulator, men tar for seg av livet, noen ganger for en periode. Det er alltid noe penere og mer spennende som dukker opp..

Forresten er det ingenting du skriver i innlegget ditt som sier meg at daten din er en player :)

Skrevet

- Han skjuler tlf når det tikker inn sms/snap o.l

- Han sier han er ute etter noe seriøst, men holder deg på gress for lenge ved å si at liker deg/er betatt av deg/tenker på deg hele tiden

- Han er en mester på "sweet talk" og vil fortelle deg hva som helst for å få det som han vil.

- Dere møtes kun på hans primisser.

-Han manipulerer deg

- Han prøver å ha sex med deg på første date.

- Han glemmer historier han har fortalt deg eller viktige fakta om deg.

- Han er kjekk, sjarmerende (og han vet det!), har høy selvtillit

- En som virkelig liker deg vil gjerne være litt nervøs med å ta de første stegene (som berøring,kyss o.l). Er han ikke det betyr det som oftes at dette har han gjort ofte før og er god på det.

- Alle x'er hater han som pesten

- Han snakker ofte om dex

- Han åpner seg ikke om sitt personlige liv uten at du graver og spør.

-Har unormalt mange jente venner på sosiale medier (og alle er veldig pene)

Men alle players er forskjellige og bruker forskjellige metoder. Ingen er like. Og noen ganger oppdager du de ikke før det er for sent.

Jeg sier heller ikke at ALLE bruker disse punktene på en gang. Alle er forskjellige.

Anonymous poster hash: 9ba63...a50

• Liker 2
Skrevet

- Han sier han er ute etter noe seriøst, men holder deg på gress for lenge ved å si at liker deg/er betatt av deg/tenker på deg hele tiden

- Han er en mester på "sweet talk" og vil fortelle deg hva som helst for å få det som han vil.

-Han manipulerer deg

- En som virkelig liker deg vil gjerne være litt nervøs med å ta de første stegene (som berøring,kyss o.l). Er han ikke det betyr det som oftes at dette har han gjort ofte før og er god på det.

Men alle players er forskjellige og bruker forskjellige metoder. Ingen er like. Og noen ganger oppdager du de ikke før det er for sent.

Jeg sier heller ikke at ALLE bruker disse punktene på en gang. Alle er forskjellige.

Et viktig punkt mangler - han er ikke særlig interessert i å høre om dine dagligdagse problemer, ei heller om din bakrunn - din historie..

• Liker 3
Skrevet (endret)

-Han manipulerer deg

Wow, så utrolig bra beskrevet! Kjenner med igjen i ALLE disse punktene, har blitt playa og blir kanskje playa nå. Hurra... Klarer aldri å innse det selvfølgelig, og lager unnskyldninger. What to do?

Endret av Colorama
Skrevet

Et viktig punkt mangler - han er ikke særlig interessert i å høre om dine dagligdagse problemer, ei heller om din bakrunn - din historie..

Er du sikker på det?

Anonymous poster hash: cead1...1fa

Skrevet

Wow, så utrolig bra beskrevet! Kjenner med igjen i ALLE disse punktene, har blitt playa og blir kanskje playa nå. Hurra... Klarer aldri å innse det selvfølgelig, og lager unnskyldninger. What to do?

Been there done that. Man vil jo ikke innse fakta. Men stol på magefølelsen din!! :)

Skrevet

Been there done that. Man vil jo ikke innse fakta. Men stol på magefølelsen din!! :)

Magefølelsen min sier "hold deg unna han, slutt, du fortjener en som respekterer deg" men hele kroppen min sier "han er ikke sånn som jeg tenker at han er, han kommer sikkert til å forandre seg for meg" osv. Ikke lett når man allerede har blitt forelska i dette mennesket... Gi meg styrke :P

Skrevet

Magefølelsen min sier "hold deg unna han, slutt, du fortjener en som respekterer deg" men hele kroppen min sier "han er ikke sånn som jeg tenker at han er, han kommer sikkert til å forandre seg for meg" osv. Ikke lett når man allerede har blitt forelska i dette mennesket... Gi meg styrke :P

Dra på date nr.2 hjemme hos han. Prøver han å komme ned i buksa på deg vet du hvilken fyr det er. Nå vet jeg ikke hvordan han snakker til deg på sms o.l men det er ikke alltid like lett å skjønne om han er en player etter 1 møte.

Møt han igjen (ha lista i bakhodet) og får du fortsatt en bad feeling så dropper du han.

Skrevet

Dra på date nr.2 hjemme hos han. Prøver han å komme ned i buksa på deg vet du hvilken fyr det er. Nå vet jeg ikke hvordan han snakker til deg på sms o.l men det er ikke alltid like lett å skjønne om han er en player etter 1 møte.

Møt han igjen (ha lista i bakhodet) og får du fortsatt en bad feeling så dropper du han.

Vi er litt "forbi" andre date du, vi har liksom styra i flere måneder...

Skrevet

Vi er litt "forbi" andre date du, vi har liksom styra i flere måneder...

Min feil! Blanda deg og TS.

Gi han ett valg. Vis dere har holdt på i flere mnd så bør han bestemme seg! Mest sannsynlig holder han deg på gress vis han kommer med: "jeg vil ta det rolig", "jeg har ikke de rette følelsene,men vil fortsatt treffe deg".

Skrevet

Min feil! Blanda deg og TS.

Gi han ett valg. Vis dere har holdt på i flere mnd så bør han bestemme seg! Mest sannsynlig holder han deg på gress vis han kommer med: "jeg vil ta det rolig", "jeg har ikke de rette følelsene,men vil fortsatt treffe deg".

Må vel gi han det valget snart... Utrolig å la meg selv fortsette å ha kjærlighetssorg og late som om jeg synes det er greit å bare være noen han kan ligge med når det forårsaker meg så mye stress. Men så får man jo et lite håp "kanskje han vil ha meg for den jeg er, og ikke bare kroppen min" liksom, men det er jo så tydelig at det ikke skjer.

Skrevet

TS

Vi pleier å skrive om våres hverdag, hvordagen dagen har vært, hva vi liker å gjøre i fritiden og ferie....

Våres første date var på en cafe, med rødvin og snack, tror vi satt og snakket i 4t, ingen berøring kun et klem da vi skilte lag.

Det gikk faktisk 2 dager hvor jeg ble veldig utålmodig og sendte ham en melding først hvor jeg skrev at jeg syntes det var et hyggeligt møte og han lignet den person som jeg hadde forestilt meg.... Han svarte også tilbake med at han også syntes det var hyggeligt og ville møtes igjen.

Kan se at han har sjekket meg opp på facebook, og min profil på nettdating 2-3 ganger etter vi møttes. Hvis han kun er ute etter et ligg gidder man så å sjekke meg opp igjen..... Jeg har ikke svart ham enda, vurderer om jeg skal foreslå noe annet som å .... Ja hva foreslår dere til 2.date?

Skrevet

Jeg ville aldri gått på hjemmedate med en jeg kun har møtt 1 gang tidligere,uavhengig av om det har vært mye nettkontakt.

Si at du føler hjemmedate er for tidlig og foreslå å møtes ute istedet.Så ser du hva han svarer og hvordan han reagerer.Mange playere er utålmodige etter å få sex.Andre er ganske tålmodige fordi de har andre damer å bruke mens de bearbeider deg.Det er derfor vanskelig å vite,men dersom han blir sur fordi du vil møtes ute,eller tar mindre initiativ er det et dårlig tegn.

• Liker 1
Skrevet

TS

Vi pleier å skrive om våres hverdag, hvordagen dagen har vært, hva vi liker å gjøre i fritiden og ferie....

Våres første date var på en cafe, med rødvin og snack, tror vi satt og snakket i 4t, ingen berøring kun et klem da vi skilte lag.

Det gikk faktisk 2 dager hvor jeg ble veldig utålmodig og sendte ham en melding først hvor jeg skrev at jeg syntes det var et hyggeligt møte og han lignet den person som jeg hadde forestilt meg.... Han svarte også tilbake med at han også syntes det var hyggeligt og ville møtes igjen.

Kan se at han har sjekket meg opp på facebook, og min profil på nettdating 2-3 ganger etter vi møttes. Hvis han kun er ute etter et ligg gidder man så å sjekke meg opp igjen..... Jeg har ikke svart ham enda, vurderer om jeg skal foreslå noe annet som å .... Ja hva foreslår dere til 2.date?

Av ren nyskjerrrighet...Hvordan "ser" man det?

Anonymous poster hash: c6a53...dd8

• Liker 1
Skrevet

Av ren nyskjerrrighet...Hvordan "ser" man det? Anonymous poster hash: c6a53...dd8

Det lurer jeg å på

Anonymous poster hash: cead1...1fa

Skrevet

Av ren nyskjerrrighet...Hvordan "ser" man det?

Anonymous poster hash: c6a53...dd8

Har fått vite at hvis man ikke har felkesvenner og Facebook foreslår å adde personen som venn så er det fordi personen har vært på din facebook.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...