Gå til innhold

Olivenolje ?

Fremhevede innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Har lest flere steder at olivenolje fungere utmerket som glidemiddel/massasjeolje.

Noen som vet om det er noe som helst skadelig for penis eller vagina ?

Mange mener olivenolje holder seg "smørende" lmye lengre enn feks glidemiddler og spytt.

Olivenolje skal ha blitt brukt til seksuell massasje i over 2000 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om eller prøvd, men har hørt at olivenolje skal funke til plager i øret... Så hadde ikke overrasket meg om det hadde funket greit som glidemiddel

• Liker 1
Skrevet

Funker fint det, men ikke sammen med kondom. Det kan være vanskeligere å vaske vekk enn glidemiddel, og kan sette flekker på tøy.

Bare pass på at det er ren olivenolje uten annet tilsatt.

Anonymous poster hash: 3d0a8...6f7
Skrevet

Det er bra for huden faktisk. Anbefales for småbarn hvis man ikke har noe annet tilgjengelig.

MEN: Det MÅ være EXTRA VIRGIN! For da er det ikke noen kjemikalier eller gjort noe med olivendruene.

Anonymous poster hash: a498a...af6
Skrevet

Blir det ikke tranlukt av musa da?:P Men hørtes igrunn deilig ut.:)

Anonymous poster hash: 49790...b1e

Skrevet

Det er bra for huden faktisk. Anbefales for småbarn hvis man ikke har noe annet tilgjengelig.

MEN: Det MÅ være EXTRA VIRGIN! For da er det ikke noen kjemikalier eller gjort noe med olivendruene.

Anonymous poster hash: a498a...af6

Jeg har litt blandede erfaringer med det der. Bruker mye olivenolje når jeg lager såpe, men styrer unna de dyrere oljene pga at de er svært varierende med tanke på hva de inneholder, og det påvirker sluttresultatet mitt. Misstenker at de kan være blandet ut med andre typer oljer, og også har fargestoffer i seg noen ganger. Det kan også hende at jeg bare har vært uheldig, men jeg styrer som sagt unna de dyrere "extra virgin"-oljene pga dette. Bruker de heller ikke i mat pga dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...