Gå til innhold

Islam fortjener absolutt INGEN respekt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan bruke din yttringsfrihet og se om du kan forby bibelen, lykke til :blomst:

Det har jeg ingen intensjoner om. Derimot forventer jeg at de som klarer å la være å dømme kristne til tross for dette lille utsnittet av horrible sitater fra Bibelen, klarer å la være å dømme muslimer til tross for det de måtte finne i Koranen.

Anonymous poster hash: af0da...56a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner du mange kristne folk, grupper eller til og med land, som praktiserer dette som lov?

I tilfelle: Hvilke?

Nei, men du sa selv at du følger den.

Vrøvl, katolikker leser og følger den samme Bibel som vi andre.

Jesus har samme status for katolikker som for andre kristne.

Anonymous poster hash: af0da...56a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thai clinch

Kristne som lever etter slike regler skal ha fordømmelse, likeså muslimer som lever etter hatregler i koranen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men du sa selv at du følger den.

Anonymous poster hash: af0da...56a

Hvor har jeg sagt at jeg følger Moseloven?

Og, om jeg gjorde, ville det være et problem for Norge? Europa? Verden?

Prøv igjen: Hvilke kristne kirkesamfunn eller grupperinger er det som oppfordrer til brenning av prestedøtre i alminnelighet og for de som prostituerer seg i særdeleshet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og her en noen små smakebiter fra den Bibel som du leser og følger:

12 Den som slår et menneske i hjel, skal dø. 13 Hvis han ikke hadde planlagt det, men det var Gud som lot ham falle for hans hånd, da skal jeg fastsette et sted han kan flykte til. 14 Men når noen med overlegg og list dreper sin neste, da skal du ta ham, om det så er fra mitt alter. Han skal dø. 15 Den som slår sin far eller mor, skal dø. 16 Den som bortfører et menneske, skal dø, enten han selger det eller det blir funnet hos ham.17 Den som forbanner sin far eller mor, skal dø.

9 Når en prestedatter vanhelliger seg ved prostitusjon, vanhelliger hun sin far. Hun skal brennes.

9 Så sa Gud til Abraham: «Du skal holde min pakt, både du og etterkommerne dine, fra slekt til slekt.10 Dette er pakten dere skal holde, pakten mellom meg og dere og etterkommerne dine: Alt av hankjønn hos dere skal omskjæres. 11 Dere skal la forhuden bli omskåret, og det skal være tegnet på pakten mellom meg og dere. 12 Hvert guttebarn hos dere skal omskjæres når det er åtte dager gammelt, i slekt etter slekt, både de som er født i huset, og de som er kjøpt for penger hos fremmede, slike som ikke er av din ætt.13 Både de som er født i ditt hus, og de du har kjøpt for penger, skal omskjæres. Slik skal min pakt være en evig pakt på kroppen deres. 14 Men en uomskåret, en av hankjønn som ikke har fått forhuden omskåret, en slik skal støtes ut fra folket sitt; for han har brutt min pakt.»

Dette er de lovene du skal legge fram for israelittene: 2 Når du kjøper en hebraisk slave, skal han arbeide i seks år. Men i det sjuende året skal han få sin frihet uten å betale for det. 3 Kommer han som enslig, skal han dra bort som enslig. Er han gift, skal hans kone frigis sammen med ham. 4 Hvis herren hans gir ham en kone og hun føder ham sønner eller døtre, skal kona og barna tilhøre hennes herre, og han skal frigis alene. 5 Men om slaven uttrykkelig sier: «Jeg er glad i herren min og i kone og barn, jeg vil ikke bli fri», 6 da skal herren hans føre ham fram for Gud og stille ham opp ved døren eller ved en dørstolpe, og herren hans skal stikke en syl gjennom øret på ham. Så skal han være slaven hans for alltid.

Anonymous poster hash: af0da...56a

Joda, det finnes negative ting i andre religioner også. Men islam er i en unik stilling, i den forstand at selv koranen blir sett på som guds egne ord, og derfor perfekt, ufeilbarlig og tidløs. De fleste kristne vil for eksempel akseptere at bibelen ble skrevet av mennesker, og mange menes at det må leses metaforisk. I islam er normen derimot at ALT i koran skal taes bokstavelig, selv om den er full av motsigelser. Dette er VELDIG farlig når det er klare oppfordringer til drap, for ikke å snakke om verdier den besitter som stagnerer store deler av verden! At islam anses som perfekt og fullkomment er en viktig årsak til at islam ALDRI har hatt en reformasjon og at HELE den islamske verden sliter så inni helvete med å komme seg ut av middelalderen.

Snakk så mye du vil om kristendommen og jødedommen. De har begge hatt en reformasjon og forbedret seg mye. Faktisk kommet såpass langt at jeg synes kritikken til tider er patetisk og unødig. Likevel, det er jo kjekt å bringe opp denne kritikken som en avsporing.

Islam trenger en reformasjon, og det haster VELDIG. Tror det kan ende katastrofalt hvis det ikke skjer klare endringer iløpet av de neste 10 årene.

Endret av Snof
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"- Muhammed giftet seg med en jente på 6 år mens Muhammed selv var litt over 50. Ekteskapet ble fullbyrdet i en alder av 9 år. Det er derfor man av og til ser islamkritikere/hatere som kaller Muhammed pedofil. Jeg lar deg selv avgjøre om dette er tilfellet eller ei. Uansett så har denne hendelsen medført at barnekteskap er akseptert enkelte steder, siden den store perfekte profeten er en god retningslinje for hvordan leve livet."

Stakkars jente.

Anonymous poster hash: 044c9...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har jeg sagt at jeg følger Moseloven?

Og, om jeg gjorde, ville det være et problem for Norge? Europa? Verden?

Prøv igjen: Hvilke kristne kirkesamfunn eller grupperinger er det som oppfordrer til brenning av prestedøtre i alminnelighet og for de som prostituerer seg i særdeleshet?

Du sa, og jeg siterer deg for tredje gang:

Vrøvl, katolikker leser og følger den samme Bibel som vi andre.

Jesus har samme status for katolikker som for andre kristne.

Alle sitatene var fra Bibelen, den både protestanter og katolikker følger, "vi", altså deg selv inkludert - i følge deg.

Anonymous poster hash: af0da...56a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid Islam som er problemet. Det er muslimer som tolker koranen feil

Endret av lolmeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa, og jeg siterer deg for tredje gang:

Alle sitatene var fra Bibelen, den både protestanter og katolikker følger, "vi", altså deg selv inkludert - i følge deg.

Anonymous poster hash: af0da...56a

Så, du tror at alle kristne som 'følger' Bibelen følger hvert eneste ord slavisk?

Kjenner du noen kristne?

Har de brent noen prestedøtre for nylig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...