Gå til innhold

sliten og trøtt hele tiden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har i flere år etter graviditeten følt meg sliten og veldig trøtt, kan sove 5 - 10 - 15 timer om natten men er like trøtt om dagen/kvelden. Spiser regelmessig og har et normalt sunt husmannskost. Har også vært hos lege å tatt de testene man kan ta, og de finner ingenting, jeg er rett å slett frisk som en fisk (heldigvis! :D ) men alikevel sliten å trøtt enda jeg er under 25 å burde ha hatt supermasse energi..

Noen som har det slikt elr har vært igjennom det å kan gi meg tips for å få overskuddet tilbake?

Anonymous poster hash: 65dea...925

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tatt alle tester for vitaminer og mineraler, stoffskifte osv?

Skrevet

Har du tatt alle tester for vitaminer og mineraler, stoffskifte osv?

Ja har det og alle kom tilbake normale..

-TS :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Får leg slenge inn et bittelite tips fra sidelinjen?

Når det anlyseres blodprøver så forholder man seg til hva som er normalverdiene.

- spesielt for oss som normalt har høyt hemoglobinnivå (blodprosent) så vil nedre del av normalen bety at vi under ingen omstendigheter er 'helt i form'.

Jeg har vær der, og fikk beskjed om at alt var helt supert, hemoglobinnivået lå på 12

Det var absolutt like med blodfattig for den som ikke er i form før man ligger over 15.

Dette bare som et lite tips.

Skrevet

Holder du en fast døgnrytme? Du skriver at du sover mellom 5 og 15 timer. Hva skjer hvis du legger deg og står opp til samme tid hver eneste dag?

Anonymous poster hash: e17f8...2d0

Skrevet

Holder du en fast døgnrytme? Du skriver at du sover mellom 5 og 15 timer. Hva skjer hvis du legger deg og står opp til samme tid hver eneste dag?

Anonymous poster hash: e17f8...2d0

Ja gjør det, mente med det at jeg har prøvd å sove mer og sove mindre for å se om det hadde noe med søvn å gjøre..

Skrevet

Får leg slenge inn et bittelite tips fra sidelinjen?

Når det anlyseres blodprøver så forholder man seg til hva som er normalverdiene.

- spesielt for oss som normalt har høyt hemoglobinnivå (blodprosent) så vil nedre del av normalen bety at vi under ingen omstendigheter er 'helt i form'.

Jeg har vær der, og fikk beskjed om at alt var helt supert, hemoglobinnivået lå på 12

Det var absolutt like med blodfattig for den som ikke er i form før man ligger over 15.

Dette bare som et lite tips.

Ja vet det, tok det opp med legen men legen mente alt var der det skulle.. så vet ikke.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...