AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #21 Skrevet 13. januar 2015 Tok silikon første gangen når jeg var 25 år, la da in 300 over muskelen på begge sider og gikk fra a- til c-cup. De var fine helt frem til jeg hadde gjennomgått to svangerskap og fullammet to barn i 5 måneder. Da var innleggene slitne og den ene hadde en moderat grad av kapsling. Har nå operert meg på nytt, som 33-åring. Det ble 40 000 kr for fjerning av proteser med kapsel og innleggelse av nye implantater under muskelen. Kunne ikke lagt over muskelen nå da huden er tynnstrukket og det ville vært stor risiko for rippling. Føler meg bra dum her jeg sitter med stramme bandasjer, ett vaccumdren ut av hver pupp og ser mest ut som en kreftpasient. 25 000 kr var ingenting når jeg var 25 år, singel, jobbet masse og hadde mye penger. Men som gift 33-åring med to familiebiler, hus og hage, tilpasset arbeidstid og to små barn så er det mer enn nok å bruke penger på, annet enn plastikkpupper. Men nå ønsker jeg jo ikke hengepupper (noe det hadde blitt om jeg kun fjernet innleggene uten å legge inn nye), så da ble det jo bare sånn. Men nå håper jeg disse varer LENGE, neste gang kommer jeg nok bare til å fjerne. Mitt råd er å vente til etter at du har fått barn, da det IKKE er snakk om noen engangsutgift, og da brystene dine preges av dette for alltid. Kirurgen min sa det var uaktuelt å legge nye innlegg over muskelen igjen så det begynner tydeligvis å bli slitent der inne... Anonymous poster hash: c8a00...0bb 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #22 Skrevet 13. januar 2015 Nei, det er ingen myte. Forskning viser at det brystkreft blir oppdaget senere hos kvinner med silikon.http://www.nrk.no/livsstil/silikon-kan-skjule-brystkreft-1.11021394 Nettopp.. Som sagt, jeg fatter ikke at folk tør. Anonymous poster hash: 25e27...ce2
Hulderen Skrevet 13. januar 2015 #23 Skrevet 13. januar 2015 Jeg mente selvundersøkelse, ikke mammografiundersøkelse. Og jeg sier hva jeg ble fortalt av en ekspert. Ikke nødvendigvis riktig i absolutt alle tilfeller, men jeg tviler for at hun skulle si noe sånt dersom hun ikke har peiling. Hun løy selvsagt ikke for deg, men sa det hun trodde var riktig. Grunnen til at man forsker, er jo for å få ny kunnskap. Enda er det ikke så veldig mange med silikon som har blitt så gamle at det er mange nok som har fått brystkreft til å utgjøre en sikker studie. De må fortsatt forske mer. Men dessverre kan drt se ut som det er 38% større sjangse for å dø av brystkreft om man har silikon enn om man ikke har det. http://nhi.no/forside/brystforstorring-og-brystkreft-39930.html 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #24 Skrevet 13. januar 2015 Fiks hodet ditt, ikke puppene dine. Betydelig lavere risiko, betydelig bede resultat. Nå er ikke jeg ts, men vanskelig å bli fornøyd når man føler at man aldri kan få drømmekroppen uten litt større pupper. Har så lyst til at en fremtidig mann skal synes at jeg har den deiligste kroppen han har sett og det er usannsynlig med så små pupper som jeg har, dessverre.. Anonymous poster hash: 75cd9...597
Gjest brutal_mann Skrevet 13. januar 2015 #25 Skrevet 13. januar 2015 Nå er ikke jeg ts, men vanskelig å bli fornøyd når man føler at man aldri kan få drømmekroppen uten litt større pupper. Har så lyst til at en fremtidig mann skal synes at jeg har den deiligste kroppen han har sett og det er usannsynlig med så små pupper som jeg har, dessverre.. Anonymous poster hash: 75cd9...597 Dette er en vrangforestilling du har i ditt hode. Det er ikke puppene som gjør at en mann synes at DU har drømmekroppen. Og, hva vil du ha? En mann som synes du er fin å knulle, eller en som ser hvem du er, som elsker deg og som vil være der for deg når du trenger det, uansett hvilken kropp du måtte ha? 3
PPM Skrevet 13. januar 2015 #26 Skrevet 13. januar 2015 Jeg hadde glatt styrt unna en kvinne hvis jeg fikk vite at hun hadde silikonpupper.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #27 Skrevet 13. januar 2015 Dette er en myte. Tvert imot vil eventuelle kreftsvulster oppdages raskere når en har silikon. Det er svært sjeldent at brystkreft opptrer bak implantatet og at det blir umulig å kjenne kulen/kulene. Dette sa overlegen på brystdiagnostisk senter da jeg gjennomførte mammografi. absolutt ikke en myte, men muligens en sannhet med modifikasjoner. Har selv en venninne som gikk bort i våres pga. akkuratt dette. Så det inntreffer absolutt. Anonymous poster hash: 390fe...749
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #28 Skrevet 13. januar 2015 Hei! Jeg er nå 27 år gammel og la inn silikon for to år siden. Har tenkt på dette og "ventet" på pupper siden jeg var 14, men til tross for at både rumpe og hofter vokste seg til og jeg fikk mer kvinnelige former ble puppene aldri noe større. Jeg er 178 cm høy, veier 67 kg, og har aldri hatt behov for bh i den forstand at jeg har vært pannekakeflat. Jeg er veldig glad for at jeg ventet til jeg ble voksen før jeg tok operasjonen, har ikke angret et sekund. Jeg la inn 275 gr i hvert bryst, under muskelen, og har nå en veldig fin og naturlig b-cup. Ingen plager eller bivirkninger, og man kan heller ikke se at de har vært fikset på (kun mannen min som vet det). Dette var noe jeg gjorde kun for min egen del, og jeg føler meg mer "fullstendig" og kvinnelig nå som kroppen "henger mer sammen". Bruk tid på å finne en kirurg du er komfortabel med, og masse lykke til!Anonymous poster hash: 351dc...d72
Tuttamor18 Skrevet 14. januar 2015 #29 Skrevet 14. januar 2015 Uansett: det virker som om vi på denne tråden er mest positiv til det. Eg tenker frem og tilbake, og vurderer jo også å kjøpe bil: og da står det mellom pupper eller bil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå