Gå til innhold

Redd for å bli tvangsinnlagt


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mye er det egentlig som skal til? Jeg har vært innlagt på tvang en gang før og nå er jeg redd for at det kan skje igjen om jeg er ærlig med psykologen. Fornuften min sier at jeg ikke skal bekymre meg for å være ærlig om hvordan tingenes tilstand egentlig er, men jeg er bare så sykt redd for at jeg må legges inn igjen. Det passer ikke så godt å være innlagt akkurat nå.



Anonymous poster hash: 992a1...0b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må vel være i fare for å skade seg selv eller andre skulle jeg mene?

Skrevet

Vær ærlig med psykologen din. Han/hun vil deg bare ditt beste.



Anonymous poster hash: 81454...f0b
  • Liker 1
Skrevet

Hvor ille er ting for deg nå da?
Du legges ikke inn på tvang om du ikke er i fare for å skade deg selv eller andre.

Skrevet

Det er veldig vanlig å ikke være ærlig med psykolog og psykiater av frykt for å bli tvangsinnlagt. For mange er tvangsinnleggelse svært traumatisk og det er ingen tvil omat det har forverret situasjonen deres. Det er veldig synd at behandlere ikke forstår dette.

Har ingen råd til deg, dessverre, håper bare at du får ordentlig hjelp.



Anonymous poster hash: b849d...443
  • Liker 1
Skrevet

Du kan bli innlagt på tvang om du er til fare for deg selv eller andre. jeg har blitt tvangsinnlegger en del ganger når jeg er suicidal, eller hvis jeg har/eller de er redd for at jeg skal skade meg alvorlig. Kjenner og en del som blir tvangsinnlagt når de er psykotisk

Anonymous poster hash: 83b0e...5b2

Skrevet

Dersom psykologen vurderer å legge deg inn, er det kanskje det beste for deg nå.

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...