Fame Skrevet 11. januar 2015 #21 Skrevet 11. januar 2015 Hva er oanere for noe? Og hvordan gjør man det? Anonymous poster hash: f68e9...696 Det måtte bare komme en AB bruker som skulle kommentere skrivefeilen.
Gjest Penelopee Skrevet 11. januar 2015 #22 Skrevet 11. januar 2015 Jente, 20, samboer. Varierer, men gjør det når jeg får lyst. Kan bli alt fra flere ganger daglig til et par ganger i mnd.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #23 Skrevet 11. januar 2015 Dame 31. Ytterst sjelden nå som jeg er singel. Jeg får økt sexlyst av onanering, så derfor gjør jeg det ikke, da jeg til slutt ender opp seksuelt frustrert i mangel av en mann. Onani får ikke bukt med frustrasjonen. Vurderer å spørre en kompis om han vil være fuckfriends.Anonymous poster hash: 4fd23...1ff
karamariell Skrevet 11. januar 2015 #24 Skrevet 11. januar 2015 Ja, klart det. Jente, snart 18, fuckfriend-ish-kinda. Hver dag i perioder, sjeldnere i andre perioder
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #25 Skrevet 11. januar 2015 Ja, gjør det. Jente 20, kjæreste og gjør det ikke så ofte. Som regel 3-4 ganger i måneden. Gjorde det litt mer når jeg var singel, men ikke så veldig mye mer. Anonymous poster hash: 9c096...cb4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #26 Skrevet 11. januar 2015 Yess. Kvinne, 38, samboer. Hyppigheten og lysten varierer, men 5-10 ganger pr måned ca. Gjør det oftere i de periodene vi har mer sex, går litt opp og ned. Anonymous poster hash: ad566...476
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #27 Skrevet 11. januar 2015 mann på 32. Onanerer alt fra 2- 8 ganger hver dag. Må alltid runke etter sex, fordi blir bare enda mere kåt da. Har vært til legen og fått konstatert at jeg er sexavhengi. Dama mi klarer ikke å stille opp like ofte som jeg er kåt, så er et problem. Hvis jeg ikke får runket eller hatt sex blir jeg smågal, hehe. Legen sa at jeg har ganske mye høyere snitt av testosteron enn gjennomsnittet. Prøver å trene så mulig sånn at kroppen er sliten, fordi det kan hjelpe mot sexsuget.Anonymous poster hash: 2a5a4...6cd
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2015 #28 Skrevet 13. januar 2015 For å være helt ærlig, så har jeg aldri onanert før. Sånn ordentlig. Dette var egentlig første grunnen til at jeg mekka meg bruker her, siden jeg VET at det er ganske unormalt for en 19-årig jente. Hvorfor? Vel, haha, vil ikke ødelegge mitt selvbilde, på en eller annen merkelig måte. Har selvfølgelig hatt sex, men aldri onanert OG JA, det er utrolig frustrerende. Anonymous poster hash: 03179...f8f
Gjest lipgloss Skrevet 13. januar 2015 #29 Skrevet 13. januar 2015 For å være helt ærlig, så har jeg aldri onanert før. Sånn ordentlig. Dette var egentlig første grunnen til at jeg mekka meg bruker her, siden jeg VET at det er ganske unormalt for en 19-årig jente.Hvorfor? Vel, haha, vil ikke ødelegge mitt selvbilde, på en eller annen merkelig måte. Har selvfølgelig hatt sex, men aldri onanert OG JA, det er utrolig frustrerende. Anonymous poster hash: 03179...f8f huff det hørtes litt trist ut
Gjest supernova_87 Skrevet 13. januar 2015 #30 Skrevet 13. januar 2015 For å være helt ærlig, så har jeg aldri onanert før. Sånn ordentlig. Dette var egentlig første grunnen til at jeg mekka meg bruker her, siden jeg VET at det er ganske unormalt for en 19-årig jente. Hvorfor? Vel, haha, vil ikke ødelegge mitt selvbilde, på en eller annen merkelig måte. Har selvfølgelig hatt sex, men aldri onanert OG JA, det er utrolig frustrerende. Anonymous poster hash: 03179...f8f Hvordan vil du si at det ødelegger ditt selvbilde å onanere? Ser du på det som høyverdig å ikke onanere? (Ikke ta spørsmålene som kritikk eller at jeg dømmer deg, jeg er bare oppriktig nysgjerrig på hvordan du tenker.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå