AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Syns hvite bukser ser så fine ut og har lyst til å bestille flere par hvite bukser, men samtidig er jeg redd at det ser finere ut på bilder enn i virkeligheten. Det verste er jo om de er gjennomsiktige, og er det merkelig å kombinere hvite bukser med hvit skjorte og hvit jakke? Anonymous poster hash: 89272...b41
Noope Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Hadde det da jeg var 16, de var fra Diesel og kvalitet og ikke gjennomsiktige. I senere tid bestilte jeg noen fra Nelly, og de var gjennomsiktige, så sendte tilbake. Så lenge det er kvalitet så finnes det ikke-gjennomsitkige hvite bukser.
Gjest Siyha Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Synes det er svært få som får hvite bukser til å se bra ut, og svært få som har kroppen til å kle det så jeg ville styrt unna. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Truser synes, cellulitter synes. Anonymous poster hash: a020b...6dd 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Hadde det da jeg var 16, de var fra Diesel og kvalitet og ikke gjennomsiktige. I senere tid bestilte jeg noen fra Nelly, og de var gjennomsiktige, så sendte tilbake. Så lenge det er kvalitet så finnes det ikke-gjennomsitkige hvite bukser. God kvalitet er sikkert viktig, men ettersom jeg ikke er sikker på om jeg passer hvite bukser, tør jeg ikke å kjøpe. Handler på nettet, så har ikke mulighet til å prøve først. Fant flere hvite bukser på Mango. Anonymous poster hash: 89272...b41
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Synes det er svært få som får hvite bukser til å se bra ut, og svært få som har kroppen til å kle det så jeg ville styrt unna. Det stemmer sikkert, men kvalitet har nok mye å si. Gjennomsiktige hvite bukser, ser jo forferdelig ut, men kan funke dersom en har en lang genser på seg. Jeg er for øvrig tynn og passe høy, så tror ikke jeg vil se helt katastrofal ut med hvite bukser, håper jeg. Truser synes, cellulitter synes.Anonymous poster hash: a020b...6dd Anonymous poster hash: 89272...b41
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Hvite linbukser eller bonullsbukser er da fint. Anonymous poster hash: b97c4...c22 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 Hvite bukser = uniformsbukser = ok på jobb. Bannlyst utenfor jobb.Anonymous poster hash: e1865...048
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 Det kan være fint, men ikke om vinteren!!Anonymous poster hash: b329f...931 1
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2015 #10 Skrevet 11. januar 2015 Hvite sommerbukser i god kvalitet (strechbomull eller i bleket lin) er da helt ok. Jeg synes det er bare pent. - og 'nei' jeg snakker ikke om gjennomsiktige bukser. De synes jeg er like fæle uansett hvem som har dem på seg. Ønsker man å vise truser (eller mangel på sådanne), avsløre antall dager siden siste brazilian og flashe alle cellulitter, så foreslår jeg å gå bukse- og truseløs istedet for å kle på seg en bukse som like gjerne kunne vært laget av farvet Gladpack
Gjest Tigress Skrevet 11. januar 2015 #11 Skrevet 11. januar 2015 Eg har alltid syntest kvite jeans har vore skikkeleg fint, men har aldri eid eit par - eg ville aldri klart å halde dei reine...
karamariell Skrevet 11. januar 2015 #12 Skrevet 11. januar 2015 Jeg likte hvite bukser før, og jeg har enda en. Men jeg klarer ikke bruke den, synes det ser helt jævlig ut på meg.... Men det kan gjøres kult, såklart. Ganske stor sannsynlighet for at den er noenlunde gjennomsiktig også.
Bollaa1 Skrevet 11. januar 2015 #13 Skrevet 11. januar 2015 Jeg eier et par hvite buker, men syns ikke jeg kler dem så godt. Har brukt hvit bukse med blå, rosa og svart topp og hvit jakke over for lenge siden. Ble ikke så verst.
Gjest Haaploes Skrevet 11. januar 2015 #14 Skrevet 11. januar 2015 Hvite bukser er dødslekkert når det gjøres ordentlig! Jeg vet bare ikke helt hva ordentlig er, for selv blir jeg seende ut som en genmodifisert ku. Bildet i midten her, f.eks. - kjempefint! Men jeg klarer ikke å pull it off. Hvitt på hvitt kan også være kjempefint, eksemplifisert her. Når alt kommer til alt handler det vel så mye om hvem man er og hvordan man bærer plaggene som noe annet
STINE537 Skrevet 15. januar 2015 #15 Skrevet 15. januar 2015 Hvite bokser er kjempe fine! Kommer litt an på figuren, men man må passe på å ikke gå med for mye sort til de for det kan bli litt sjakkbrett:)
Aryamili Skrevet 15. januar 2015 #16 Skrevet 15. januar 2015 Synes ikke det er fint, liker ikke hvite-bukser-og-beige-cardigan-med-MK-veske-looken, og er det jeg forbinder med hvite bukser. Men er mye jeg ikke liker som noen klarer å få til å se bra ut
Gjest crazycatlady Skrevet 17. januar 2015 #17 Skrevet 17. januar 2015 Syns det er blodharry og svært få kler det. Hadde en hvit jeans fra Levis sent på 90-tallet eller tidlig 2000-tall. Den var vid i beina og hadde noe lignende baklommer foran. Syntes den var såååå kul den gang.
Hundreåringen Skrevet 18. januar 2015 #18 Skrevet 18. januar 2015 Dette synes jeg ikke du skal gå for. Synes det er stygt jeg
Rumle Skrevet 18. januar 2015 #19 Skrevet 18. januar 2015 Elsker hvite linbukser om sommeren! Kan være fint i bomull også, men det kommer veldig an på fasong og kvalitet.
Blablab Skrevet 18. januar 2015 #20 Skrevet 18. januar 2015 Synes ikke det er fint. Men kan ha noe med å gjøre at jeg ikke har hatt en hvit bukse siden ungdomsskolen på 90-tallet. Og ja, den var både gjennomsiktig og hadde litt sleng, dødslekkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå