Gå til innhold

Samboer mistet sexlyst?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har en litt vanskelig periode. Noe av det vanskeligste for meg er at det virker som om han har mistet all sexlyst. Han sier at han fremdeles er tiltrukket av meg, men at hjertet hans ikke er i det og at han ikke vil ha sex med meg av den grunnen. At han ikke vil gjøre det mot meg. Han sier at han ikke har de forelska-følelsene han mener han burde ha. Jeg har foreslått å snakke med noen, å prøve å være gradvis mer intime med hverandre, men nei.. Jeg kjenner jeg begynner å bli ganske såret, selv om han sier at det ikke har noe med min kropp og meg å gjøre. Vi har ikke hatt sex på over 3 mnd og jeg er i ferd med å bli fryktelig seksuelt frustrert.

Nå skal vi flytte fra hverandre en periode og se om det kan hjelpe. At savnet kanskje vil vekke noen følelser igjen. Tror vi begge trenger litt tid og bli litt mer selvstendige. Vi er 23 år. Er det noen menn som har vært borti dette og løste det seg? Om ikke, hvorfor?

Anonymous poster hash: e5397...a95
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bodd sammen i 3 år, om det er av relevans. Jeg prøver å være sexy og gjøre sexy ting, men har gitt opp nå..

Anonymous poster hash: e5397...a95
Skrevet

Partneren min mister lysten om vinteren. Kjipt. Skjer hvert år. Det er jo vanlig at det går i bølgedaler da, men om du føler at du har vært tålmodig nok så bør jo han vise at han er villig til å jobbe med det for å få tilbake "sommerfuglene".

Skrevet

Dette beskriver litt mitt lange forhold. Men der var det jeg som mistet lysten, og han var seksuelt frustrert.

Mine følelser hadde rett og slett gått over til bare vennskapsfølelser, og tanken på sex med han var ikke veldig fristende lengre de siste 6mnd. I tillegg til at jeg hadde en annen person i tankene.

Veldig vanskelig når man virkelig vill fortsette og ha det så bra som før.

Vi hadde også ei pause, men det resulterte til at vi fant ut at vi hadde det bedre som venner.

Anonymous poster hash: a0fcd...215
Skrevet

Jeg tenker at det KAN hende dette er hans måte å gradvis distansere seg fra deg, i håp om at det skal gå mot slutten for forholdet. Han har kanskje kommet frem til at han ikke er så motivert for å fortsette, men tør (av ulike grunner) ikke å si det rett ut.

Husker i vertfall at jeg tenkte det slik, da jeg var sammen med eksen. Etter flere år var jeg begynt å føle at dette ikke var jenta for meg likevel, men det føltes skummelt og usikkert å skulle gjøre det slutt helt brått. Å distansere seg gradvis er en måte å bli tryggere i sin avgjørelse. Etter en stund vil det være lite igjen av forholdet, og da føles det riktigere (for begge parter) at man avslutter det.

Anonymous poster hash: 5aade...0c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...