Gå til innhold

Eldre damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gøy med damer i 50-60årsalderen altså, de er jo ramme i senga.

Har hatt meg med 2 forskjellige på kort tid nå og det har gitt mersmak.

Er selv i begynnelsen av 40åra.

Flere her som har samme erfaring?

Anonymous poster hash: 20535...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste grunnen til at de er ramme i senga er fordi de nesten aldri får seg noe. Må jo gjøre en innsats selv når de endelig får muligheten. Noe som de hadde nok av i 20årene, men tok for gitt.

Skrevet

Eneste grunnen til at de er ramme i senga er fordi de nesten aldri får seg noe. Må jo gjøre en innsats selv når de endelig får muligheten. Noe som de hadde nok av i 20årene, men tok for gitt.

Hvor deilig er det ikke for bitterheten din at de får seg mindre med årene?

Anonymous poster hash: 04067...dbb

• Liker 6
Skrevet

Det har ingenting med bitterheten min å gjøre, for seksuallivet deres har jeg ingenting med. Jeg påpeker jeg bare trender jeg observerer. Det er ikke uten videre at "ensom dame med katt" stereotypen eksisterer. Jeg ønsker selvfølgelig at alle skal kunne ha så mye sex de ønsker, og at de alle skal kunne ha meningsfulle forhold. Men biologien og personlige valg de tar i yngre alder setter en stopper for det dessverre.

Skrevet

Det har ingenting med bitterheten min å gjøre, for seksuallivet deres har jeg ingenting med. Jeg påpeker jeg bare trender jeg observerer. Det er ikke uten videre at "ensom dame med katt" stereotypen eksisterer. Jeg ønsker selvfølgelig at alle skal kunne ha så mye sex de ønsker, og at de alle skal kunne ha meningsfulle forhold. Men biologien og personlige valg de tar i yngre alder setter en stopper for det dessverre.

Hva i alle dager er det du snakker om?

Anonymous poster hash: e1ff5...312

• Liker 2
Skrevet

Du er absolutt inne på noe. Jeg gjorde selv mange dumme valg mht menn da jeg var yngre - valgte bort flere bra men til fordel for de spennende og ustabile. Og nå sitter jeg her singel, 53 år gammel, med katt. Og har i tillegg veldig lite motivasjon til å finne meg en mann, bl a fordi sexbehovet ikke er like merkbart lengre.

Anonymous poster hash: 5b266...a92

Skrevet

Når en blir eldre og klokere finner en ofte andre ting i livet som betyr mer enn sex. Når Jerome blir stor kommer han kanskje til å forstå det bedre. Det vil nok ta litt tid.

Anonymous poster hash: 70a57...dc1
  • Liker 2
Skrevet

Vel, tror mange av de her damerne i sekstiårene får mer sex enn deg.

• Liker 2
Skrevet

Når en blir eldre og klokere finner en ofte andre ting i livet som betyr mer enn sex. Når Jerome blir stor kommer han kanskje til å forstå det bedre. Det vil nok ta litt tid.

Anonymous poster hash: 70a57...dc1

Kanskje for kvinner, men menn syns sex er artig i alle aldre og vil gjerne ha mer.

Vel, tror mange av de her damerne i sekstiårene får mer sex enn deg.

Det er ikke vanskelig å få seg sex som en kvinne. Du trenger bare gjøre deg selv tilgjengelig og si ja til den første som byr seg. Det at en 60 åring får mer sex enn meg er ikke så vanskelig å tro på. Dessuten har man de som er gifte i 60 årene og ikke har noe annet å gjøre ihverdagen. Da har man gjerne sex med ektemannen for å slå ihjel litt tid.

Gjest utoginn
Skrevet

Kanskje for kvinner, men menn syns sex er artig i alle aldre og vil gjerne ha mer.

Det er ikke vanskelig å få seg sex som en kvinne. Du trenger bare gjøre deg selv tilgjengelig og si ja til den første som byr seg. Det at en 60 åring får mer sex enn meg er ikke så vanskelig å tro på. Dessuten har man de som er gifte i 60 årene og ikke har noe annet å gjøre ihverdagen. Da har man gjerne sex med ektemannen for å slå ihjel litt tid.

Ha ha ha, morsom du, tror jeg skal gå å slå ihjel litt tid med noen, selv om jeg ikke er såååå gammel.

Skrevet

Ryddet for støtende innlegg.

- Magnifique, mod.

• Liker 1
Skrevet

Gøy med damer i 50-60årsalderen altså, de er jo ramme i senga.

Har hatt meg med 2 forskjellige på kort tid nå og det har gitt mersmak.

Er selv i begynnelsen av 40åra.

Flere her som har samme erfaring?

Anonymous poster hash: 20535...d56

Har fantasert om modne og eldre damer siden 16 års alderen... har dessverre aldri blitt noe av...

Anonymous poster hash: 3ffd7...34b

Skrevet

huske ei flott gml dame jeg hadde sex med . Hun var ca 60 og jeg 25. Har aldri siden sett en klitoris så stor.

Anonymous poster hash: 8f3eb...8c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...