Gå til innhold

Barbere underlivet, au!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke bruke høvel nedentil, får kløende nupper og røde byller uansett hva jeg gjør av forebyggende tiltak. Og jeg har prøvd alt som er ramset opp her i tråden!

Det som funker her er rett og slett en ladyshaver. Har en som både tar det relativt glatt, samt med stussefunksjon (forskjellige hoder man setter på).

(og ja, det finnes kvinner under 60 som ikke er helt glattbarberte......mange, inkludert meg, foretrekker en liten dusk og heller ta bikinilinje og stusse resten).

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sensitiv hud og har slitt mye med røde nupper og kløe. Nå har jeg det aldri mer! Dette er hva jeg gjør:
- Hvis jeg ikke har tatt det en stund stusser jeg først med saks
- Dusjer og avslutter med å ta BALSAM (ikke barberskum) på området jeg skal barbere
- Barberer MED hårets retning med en god/ny høvel
- Tar på litt mer balsam og barberer skrått mot hårets retning for å få vekk småstubbene uten å gå rett mot hårets retning. Og når det kun er stubber irriterer dette i allefall IKKE min sensitive hud.
- Skyller, vekk resten av balsamen og klapper tørt.
- Tar på RFSU after shave for intimbarbering
- Sover med bestemortruse av bommul

Høres ut som veldig stress, men tar virkelig ikke lang tid. SMACK done!

• Liker 2
Skrevet

Om jeg følger rådene om nye blader, antibac etterpå osv. unngår jeg nupper, men får det aldri helt glatt.

Til det synes jeg faktisk hårfjerningskrem fungerer best, men kanskje ikke noe særlig om man har sensitiv hud.

Skrevet

Slutt å la utseendemessige normer påvirke deg så mye at du ofrer tid, penger og din egen komfort, velg heller å bare la håret være?

Anonymous poster hash: 7af34...4e8
  • Liker 1
Skrevet

Slutt å la utseendemessige normer påvirke deg så mye at du ofrer tid, penger og din egen komfort, velg heller å bare la håret være?

Jeg er 41 og har aldri hatt full busk i hele mitt liv, jeg har heller aldri latt håret gro mer en kanskje 1/2 cm under armene. Barberer ikke alt, har en liten trekant.som jeg stusser ofte, barberer også under og selvfølgelig i rumpa. Det finnes en mellomting mellom glatt og overhårete, Jeg har hår langt utenfor trusestrikken hvis jeg ikke barberer. Det hadde sett for jævlig ut om det tøyt 2 cm hår utenfor. Men folk har forskjellig smak.

Skrevet

Selvfølgelig. Jeg verker barberer eller vokser, er 25 år... Noen foretrekker det sånn.

Anonymous poster hash: d3217...ab4

Enig med deg ! Damer med full busk er sexy ;) Hilsen ung mann

Anonymous poster hash: 48690...7d8

Skrevet

TS her. Jeg gjør det kun en til to ganger i åtte, og stusser ellers. Jeg ønsker det kun for egen del, fordi jeg særlig om sommeren ønsker glatt hud nedentil. Pinlig nok at jeg har en liten veiviser, som om jeg ikke også skal ha busk not fua og rundt området. Har dusk da. Og etter barberingen, fremdeles kløe, byller og trives med en kaldt vannflaske mellom beina :P

Anonymous poster hash: 6d4a0...f5f

Skrevet

TS her. Jeg gjør det kun en til to ganger i åtte, og stusser ellers. Jeg ønsker det kun for egen del, fordi jeg særlig om sommeren ønsker glatt hud nedentil. Pinlig nok at jeg har en liten veiviser, som om jeg ikke også skal ha busk not fua og rundt området. Har dusk da. Og etter barberingen, fremdeles kløe, byller og trives med en kaldt vannflaske mellom beina :P

Anonymous poster hash: 6d4a0...f5f

Hvorfor er det pinlig at du har veiviser ? Jeg synes jenter med veiviser og stor busk er utrolig fint og sexy jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...