AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Hvordan klarer dere kvinner å bardere underlivet uten at det klør noe sinnsykt to dager etterpå? Har prøvd et par ganger, men ender opp med kløe og nupper. Har god hygiene og skjønner ikke hva jeg gjør feil. Voksing er nei nei... ^^Anonymous poster hash: 6d4a0...f5f
Riskrem Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Man må barbere med hårets vekstretning. Da gjør det ikke vondt
Gjest Haaploes Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Og med skarpe blader. Jeg pleier å gjøre det om kvelden sånn at jeg kan sove truseløs om natten, da får huden luftet seg også
DysterPytten Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Jeg skrubber med skrubbevott hver gang jeg er i dusjen etter barbering. Da slipper jeg nupper i hvertfall
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Takk for gode tips dere! Haha, skulle ønske jeg ventet med å barbere meg før jeg hørte med dere på KG. Greit sted å litt tips til ting jeg egentlig burde vite. Anonymous poster hash: 6d4a0...f5f
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere barberer. Man kan jo se litt av hårene under huden uansett. Voksing all the way. Anonymous poster hash: 1cf2f...0a7 3
Gjest Vux Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Kan tenke meg at det hjelper med masse vann. Men lurt å være forsiktig og ikke å kutte seg der nede.
Gjest Eurodice Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 Hvordan klarer dere kvinner å bardere underlivet uten at det klør noe sinnsykt to dager etterpå? Har prøvd et par ganger, men ender opp med kløe og nupper. Har god hygiene og skjønner ikke hva jeg gjør feil. Voksing er nei nei... ^^Anonymous poster hash: 6d4a0...f5f La være å barbere. Hvorfor gjør du det? 3
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2015 #9 Skrevet 11. januar 2015 Du tar på antibac rett etter barbering. Ingen kløe, ingen nupper.
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2015 #10 Skrevet 11. januar 2015 La være å barbere. Hvorfor gjør du det? Finnes det kvinner under 60 år som ikke barberer nedentil? 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #11 Skrevet 11. januar 2015 Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere barberer. Man kan jo se litt av hårene under huden uansett. Voksing all the way. Anonymous poster hash: 1cf2f...0a7 Voksing gjør problemet med inngrodde hår mye mye verre hos meg. Jeg har ikke noen problemer med barbering av underlivet enten det er med- eller mothårs, men jeg kjenner andre som ikke ser ut med fullt av byller og kviser. Anonymous poster hash: 6202f...0d1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #12 Skrevet 11. januar 2015 Finnes det kvinner under 60 år som ikke barberer nedentil? Tuller du nå? Anonymous poster hash: 51ed8...cbe 12
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #13 Skrevet 11. januar 2015 Finnes det kvinner under 60 år som ikke barberer nedentil? Ja. Jeg er 19 år og jeg vokser. Anonymous poster hash: 1cf2f...0a7
Gjest Eurodice Skrevet 11. januar 2015 #14 Skrevet 11. januar 2015 Finnes det kvinner under 60 år som ikke barberer nedentil? Ja. Jeg kjenner en del. 3
peppermyntete Skrevet 11. januar 2015 #15 Skrevet 11. januar 2015 Jeg har prøvd alle verdens tips og triks for å unngå kløe og dritt, men ingenting fungerte så nå tar jeg kun bikinilinjen! Kommer aldri igjen til å barbere mer enn det! Men støtter den med å sove uten truse natten etter barbering!
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #16 Skrevet 11. januar 2015 KG dama, on 11 Jan 2015 - 14:04, said: Finnes det kvinner under 60 år som ikke barberer nedentil? Selvfølgelig. Jeg verker barberer eller vokser, er 25 år... Noen foretrekker det sånn. Anonymous poster hash: d3217...ab4 7
Gjest Eurodice Skrevet 11. januar 2015 #17 Skrevet 11. januar 2015 (endret) Jeg har prøvd alle verdens tips og triks for å unngå kløe og dritt, men ingenting fungerte så nå tar jeg kun bikinilinjen! Kommer aldri igjen til å barbere mer enn det! Men støtter den med å sove uten truse natten etter barbering! Jeg sover alltid naken . Jeg kan ikke huske sist jeg hadde noen form for underlivsbesvær. Det tror jeg er takket være at jeg ikke barberer eller fjerner hår på annen måte, bortsett fra litt trimming nå og da. Pinsett er et supert redskap. Endret 11. januar 2015 av Arabella 3
DoomCake Skrevet 11. januar 2015 #18 Skrevet 11. januar 2015 Jeg må bare anbefale varmvoks. Har også slitt en del med barbering, men det beste resultatet har jeg fått etter et varmt bad i forkant, nytt barberblad og egen barbergel spesielt egnet for underlivet. Det kan også være greit å bruke en høvel for menn, siden de er designet for ansikt, og dermed mindre og enklere å få bra resultat med. Og selvfølgelig er det best at underlivet får "puste fritt" i noen timer etterpå. Evt. bare drit i alt det styret og gå for voks.
Gjest Caress Skrevet 12. januar 2015 #19 Skrevet 12. januar 2015 Tar bare bikinilinja og rumpa, jeg. Synes det er finest med en dusk, jeg, i tillegg til at barbering er stress. Er forøvrig godt under seksti. Imidlertid hjelper det å bruke en mild skrubb der du har barbert. Å skylle høvelen godt med glovarmt vann før du begynner er en selvfølge. Aloe vera kan også hjelpe på. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #20 Skrevet 12. januar 2015 Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg vil barbere eller ikke, med andre ord, jeg barberer kanskje en gang eller to i halvåret... Men igjen, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bli "glatt" hvis jeg barberer med hårets retning, da blir det jo slike harde stubber? Og barberer jeg mot retningen, får jeg nupper og blir sår, og det klør.... Og jeg bruker barbergel for underlivet, og bruker ofte aftershave for underlivet etterpå.. Herregud for et surreinnlegg fra meg, men ja, hvordan få det glatt ?! Og jeg er 20, kan fint ha en god dusk ;-) Anonymous poster hash: 57eab...64f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå