Gå til innhold

oppgitt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann! kommer hit for å kanskje være så heldig at jeg kan kunne få noen råd eller noen som har vært i samme sitvasjon.

Jeg har tidligere fått diagnose " panikkangst " til psykologen min, og har vært igjennom et helvette for å komme meg der jeg var 2mnd siden. jeg nådde alle måla mine (finne jobb, leilighet) klarte til og med skaffe meg kjæreste. har de siste mnd gradvis blitt værre igjen. og nå etter jula har det vært helt svart, 0 oppmøte på jobb, lite sosialt. fått den gi faen instillinga igjen... grunnen til dette trooor jeg ligger i at når jeg hadde nådd alle måla mine så skulle jeg automatisk bli helt frisk.

men symptomene er der uansett, har ikke den panikkfølelsen kanskje lenger. men sliter med konsentrasjon, hodepine, tics,( kommer pga noe greier med øynene jeg ikke skjønner ) , nervene, døgnrytme og er helt sykt giddesløs (sover alt for mye).

grunnen til at jeg begynte til psykolog for lenge siden var jo angst, men nå føler jeg at jeg ikke har angst på en måte. at det er noe helsemessig feil med meg, har ikke sjangst til å være sosial pga uro og resterende av symptomene jeg skreiv over, klarer ikke jobbe, klarer ikke kjøre bil (for mye tics, har ikke sjangs til å fokusere ) begynner å bli så rimelig lei av jeg ikke kan leve et " normalt " liv. er det sånn at jeg børr begynne på nytt igjenn? ( oppsøke lege, gå trinna til jeg har kommet meg tilbake igjen osv ) eller er det noen andre som har erfaring eller tips?

inlegget ble lengre en planlagt, takker for svar!

Anonymous poster hash: 9bc5e...412

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har desverre ingen råd, men fra en som har slitt nok i livet til en annen; husk at bak skyan e himmel´n alltid blå. Lykke til.

Anonymous poster hash: 51a39...cf6
Skrevet

er noe med det ja, men er ikke det du tenker på når skya er svart :-P

Skrevet

Dersom fastlegen ikke hører på deg, kan du ta med dette til en ny en. Kanskje det er noe annet under, kanskje ikke. Ta det opp med lege

Anonymous poster hash: cc568...862

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...