Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1581 Skrevet 3. mars 2006 ENDELIG!!! Jeg har vært så spent i dag på om det har kommet en oppdatering fra deg, og det hadde det jo! GRATULERER SÅ MYE MED DEN LILLE PRINSESSA! Selvom ikke alt gikk helt etter planen ang. fødselen og lille prinsessen har gått gjennom litt av hvert allerede de første dagene av sitt liv utenfor magen, så virker det som om dere har det bra og er ved godt mot! At dere må belage dere på et langt sykehusopphold er vel kanskje ikke noe dere ser på med glede, men det er jo godt å vite at resultatet av behandlingen blir bra til slutt. Gratulerer så mye, nok en gang!
Cr@sh Skrevet 3. mars 2006 #1582 Skrevet 3. mars 2006 Gratulerer så mye med jenta. Fint å høre at dere har det bra etter forholdene!
pusla Skrevet 3. mars 2006 #1583 Skrevet 3. mars 2006 Gratulerer så mye!!! Det ble en dramatisk start på livet for vesla ja, men det viktigste er at dette vil gå bra etterhvert. Høres ut som hun er i trygge hender og det er jo godt å vite. Ønsker deg masse lykke til og du har ihvertfall mange som tenker på deg her!
Fibonacci Skrevet 3. mars 2006 #1584 Skrevet 3. mars 2006 Gratulerer med den lille jenta! Høres ut som en tøff start dette her, ønsker dere lykke til og håper prinsessa kommer seg fort!
Holly Hobbie Skrevet 3. mars 2006 #1585 Skrevet 3. mars 2006 Gratulerer saa mye med den lille dattteren deres! Saa bra at alt gikk fint, til tross for at hun fikk en vanskelig start paa livet. Trist at hun har cystisk fibrose, men i dag er det kanskje mye legevitenskapen kan gjoere. Haaper dere faar god oppfoelging og stoette fra sykehuset. Igjen - gratulerer masse, kan tenke meg dere er stolte naa ja! Haaper du kan legge ut et bilde av det lille vidunderet etterhvert!
pondusa Skrevet 3. mars 2006 #1586 Skrevet 3. mars 2006 Gratulerer så masse med prinsessen. Håper det går bra med dere, virker som dere får god oppfølging. God helg til hele den lille familien.
Peony Skrevet 3. mars 2006 #1588 Skrevet 3. mars 2006 Hei Martha, Først av alt: Gratulerer så mye med deres flunkende nye lille prinsesse! Det må være helt fantastisk å endelig få møte datteren deres, jeg vet hvor mye dere har gledet dere! Det høres ut som om dere har hatt en tøff tid nå, og det er vondt å høre. Det må være vanskelig å få en sånn beskjed rett etter at barnet er født og dere må ha mange blandede følelser for tiden. Men det virker som om dere takler dette utrolig bra! Jeg håper at sykehusoppholdet foran dere ikke blir for vanskelig, og at dere som du sier kan få en tilnærmet normal hverdag sammen i fremtiden. Og det lover jo godt at dere har fått en liten fighter! Det er godt å tenke på at du og Mr. Stewart virker som et utrolig oppegående par som står godt rustet til å møte utfordringene som kommer. Kos dere masse med den lille jenta deres!
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2006 #1589 Skrevet 4. mars 2006 Hei Martha og gratulerer som mamma til en nydelig Det var en tøff start dere fikk med den lille men det høres jo ut til at alt skal gå bra og det er godt å høre. Håper dere får ett fint opphold på sykehuset til tross for alt som skjer.
FruE Skrevet 5. mars 2006 #1590 Skrevet 5. mars 2006 Kjære MS! Gratulerer så mye med den lille jenten! Så herlig å lese det du skriver, og merke at stoltheten og gleden kommer så godt frem mellom linjene. Selv om dere har det tøft, fokuserer du som vanlig på det positive! Jeg må innrømme at jeg fikk en litt ekkel følelse når det gikk så lang tid uten at du var her inne. Men av alle min skrekkscenarioer, så var jo dette tross alt på langt nær det verste som kunne skjedd. Min første reaksjon var at det var utrolig urettferdig at dere skulle få mer motgang nå, etter alt dere har gått gjennom for endelig å få deres etterlengtede barn. Men etter å ha fordøyd det hele litt, ser jeg jo at om det er to mennesker som kan takle dette bra, så er det nettopp du og mannen! Dere har klart dere gjennom tunge tider før, og jeg ser jo at dere har evnen til å fokusere på det positive nå også. Og det er jo virkelig mye å glede seg over, selv om ikke alt er "perfekt" fra dag én, og selv om barseltiden ikke blir akkurat slik dere hadde tenkt på forhånd. Det høres iallefall ut som datteren deres er i gode hender. Jeg håper tiden på sykehuset med henne blir så fin som mulig, og at et ikke blir alt for lenge til dere kan kose dere hjemme med henne. Godt å høre at du har masse melk, du får bare stå på og pumpe deg slik at du fårhåpentligvis kan amme henne etterhvert. Har forstått det sånn at morsmelk ofte er enda viktigere enn ellers ved en del sykdommer, men vet ikke om det gjelder i deres tilfelle? Gleder meg masse til neste rapport fra deg, og sender mange gode tanker deres vei. Stå på!
Holly Hobbie Skrevet 6. mars 2006 #1591 Skrevet 6. mars 2006 Hei Martha, Hvordan gaar det med dere og vesla? Tenker paa dere og haaper sykehusoppholdet gaar saa fort og smertefritt som mulig for dere!
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #1592 Skrevet 6. mars 2006 Tenker masse på dere jeg også og håper det går bra med prinsessa deres. Har hun forresten fått ett navn?
Imax Skrevet 7. mars 2006 #1593 Skrevet 7. mars 2006 GRATULERER! Godt å høre at ungen kom ut hel, så lurt av deg å ta kontakt med sykehuset da det ble stille. Det skal jeg gjøre også, hvis det kommer til det (for hos meg spreller det til stadighet). Synd å høre at lillejenta er syk, men godt å høre at det er noe man kan gjøre noe med. Synes dere er kjempeflinke og ville bare ønske dere lykke til!
Missbumblebee Skrevet 8. mars 2006 #1594 Skrevet 8. mars 2006 Bare innom med noen lykkeønskninger jeg, håper det går bra med lille jenta deres.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1597 Skrevet 8. mars 2006 Jeg tenker også stadig på dere og lurer på hvordan det går! Håper det står bra til med dere alle tre!
Martha Stewart Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #1598 Skrevet 10. mars 2006 Hei alle sammen og takk for at dere tenker på oss! Er bare en snatur innom nettet. Det går fremover med lille gullet vårt, vi har ihvertfall inntrykk av at legene synes det hittil har gått bra etter operasjonen. I går ble hun tatt helt av overvåking og kan ligge uten elektroder på seg som måler puls etc, har jo vært så stabil lenge. Hun er visst en sterk liten jente som tåler en del. Vi har ellers begynt å amme, det er stas. er veldig sugelysten og spiser nesten opp smokken sin innimellom :rosasmil: Men så kan hun også bli veldig utålmodig hvis maten ikke kommer fort nok! Kanskje ikke så rart, siden hun er vant til å få maten rett i magen gjennom en sonde og slik sett ikke har vent seg til at hun må "jobbe" for føden. Hun vil fortsatt få intravenøst fremover, men målet er at hun skal ernære seg mer og mer på min melk. I dag ble hun lagt over i seng for første gang, har hatt åpen kuvøse til nå. Og så fikk hun på seg klær for første gang, er så søt med den litt for store skjorten på seg :grine2: Neste uke skal vi flytte fra intensiven til enerom på en annen avdeling. Da får vi ha datteren vår med oss hele døgnet. Det blir fint å alltid være den første hun ser når hun våkner, til nå har vi følt at det like mye har vært sykepleierne sin baby, som vår. (Selv om sykepleierne er kjempekoselige). Har vært vanskelig å få tidsskjemaet til å klaffe hele dagen, med pumping ca hver 3. time, prøve å være tilstede når er våken og i tillegg få spist selv når det serveres mat på pasienthotellet.
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2006 #1599 Skrevet 10. mars 2006 Så koselig med en oppdatering fra deg! Glad for å høre at det går bra med prinsessen deres, og så ble jeg ekstra glad da jeg leste at dere snart får være sammen med henne hele døgnet. Så bra det kommer til å bli! ØNSKER DERE FORTSATT LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå