Holly Hobbie Skrevet 23. februar 2006 #1521 Del Skrevet 23. februar 2006 God morgen! Kjempeinteressant det du skrev om smertestillende. Flere av metodene hadde jeg faktisk ikke hoert om! Kan tenke meg du begynner aa glede deg til aa hilsen paa datteren din naa - tenk, om noen uker er hun her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. februar 2006 #1522 Del Skrevet 23. februar 2006 Gratulerer med 2 - års forlovelsesdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #1523 Del Skrevet 23. februar 2006 3 UKER TIL TERMINDAGEN! Kan tenke meg du begynner aa glede deg til aa hilsen paa datteren din naa - tenk, om noen uker er hun her! ← Ja tenk, snart så er hun her! Har vært masse aktivitet i magen i dag og jeg blir bare så utrolig nysgjerrig på hvem denne lille personen er... Var både til akupunktør og på yoga i dag. Akupunktøren ville ikke sette modningsnåler før neste uke. Jeg trodde vi skulle begynne med det denne uken, så da hadde jeg vel misforstått. Men har ny time på tirsdag. Gratulerer med enda en merkedag! ← Gratulerer med 2 - års forlovelsesdag← Takk! til dere alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2006 #1524 Del Skrevet 24. februar 2006 Gratulerer med 2 års forlovelsesdag! - litt på etterskudd... Jeg vet, akkurat som deg, når unnfangelsen skjedde, så jeg er også spent mtp hva som skjer med termindatoen ved ordinær UL! Spent på om det går an å stole på det de sier om antall dager etter unnfangelsen. Jeg tror vel sikkert at det kommer en eller annen forskyvning, men det bør ikke bli så mange dagene altså. Spennende at det nærmer seg såpass - jeg ska ha UL den 15.mars - så jeg vet akkurat hvor lange disse 3 ukene kommer til å bli! Du har jo da, i motsetning til meg, mulighet for at ting skjer før tida da - jeg må nok pent vente til den 15. Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. februar 2006 #1525 Del Skrevet 24. februar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #1526 Del Skrevet 24. februar 2006 Gratulerer med 2 års forlovelsesdag! - litt på etterskudd... ← Takk! Ha en fortsatt fin fredag! Jeg vet, akkurat som deg, når unnfangelsen skjedde, så jeg er også spent mtp hva som skjer med termindatoen ved ordinær UL! Spent på om det går an å stole på det de sier om antall dager etter unnfangelsen. Jeg tror vel sikkert at det kommer en eller annen forskyvning, men det bør ikke bli så mange dagene altså. Spennende at det nærmer seg såpass - jeg ska ha UL den 15.mars - så jeg vet akkurat hvor lange disse 3 ukene kommer til å bli! Du har jo da, i motsetning til meg, mulighet for at ting skjer før tida da - jeg må nok pent vente til den 15. Ha en god dag! ← Ja det blir spennende for oss begge om ca 3 uker da! Og ekstra spennende synes jeg jo det er at fødselen min teoretisk sett kan sette i gang når som helst nå! Fikk ellers "streng" beskjed av akupunktøren min i går (som har vært sykepleier på barsel) om at det var ingen vits i å bli utålmodig allerede nå... Lett for henne å si det... Men føler ikke at jeg er så fryktelig utålmodig heller da. Har forresten fremdeles den innstillingen at jeg ikke ønsker å gå mer enn 1 uke over termin. Kanskje blir problemstillingen uaktuell og at det derfor er unødvendig å bekymre seg for mye om dette på forhånd. Men lurer likevel på om jeg skal ha en "beredskapsplan" ift hva jeg skal si til sykehuset hvis det skjer. Hmm, får snakke med jordmoren min om det neste gang jeg skal til henne, om en uke. Hun har vært veldig støttende når vi har diskutert dette tidligere. Jeg har ihvertfall blitt betenkt av det jeg har lest om å gå på overtid, med økt risiko for dødfødsel. Spesielt hvis man er over 35 år er risikoen større (og det blir jo jeg i år). Risikoen øker visst allerede ved 8-10 dager overtid i svangerskapet. * 37+3 * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #1527 Del Skrevet 24. februar 2006 God helg! ← God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. februar 2006 #1528 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg var så innstilt på å gå på overtid med lillemor, at jeg forsto ikke hva det var som skjedde da fødselen startet dagen før termin. Pondus kom 5 dager før tiden. Håper du slipper overtid, og at bebisen kommer når den skal. Gjerne et par dager før gjør ikke så masse. Ang ul og det at man vet unnfangelsesdatoen. Vi var helt sikre siden sambo jobber på båt, og min og legens termin var 13.juli. På ul fikk jeg først 14. så 16. Så det stemmer bra med at pondus kom den 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. februar 2006 #1529 Del Skrevet 24. februar 2006 Ojojoj, bare tre uker igjen!! Det er ganske så utrolig og veldig spennende. Det må være rart å høre henne inni magen og vite at snart får du bli kjent med henne. Skjønner godt at du er litt engstelig for å gå veldig mye over termin når risikoen øker for at det skal skje noe. Håper du slipper å bekymre deg og at vesla kommer rundt det antatte. Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruE Skrevet 26. februar 2006 #1530 Del Skrevet 26. februar 2006 Fikk ellers "streng" beskjed av akupunktøren min i går (som har vært sykepleier på barsel) om at det var ingen vits i å bli utålmodig allerede nå... Lett for henne å si det... Men føler ikke at jeg er så fryktelig utålmodig heller da. Jeg synes ikke du virker utålmodig! Du er så flink så! Jeg synes det virker som du virkelig koser deg med hver dag av graviditeten enda jeg, og det står det respekt av. Men det er jo ikke til å stikke under en stol at det begynner å bli virkelig spennende nå da, synes det er veldig fint at du går opp løypen for meg. Det er kjekt å følge noen som ligger litt foran i sporet, og plukke opp tanker og gode tips. Gleder meg til vi kan utveklse erfaringer som nybakte mødre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. februar 2006 #1531 Del Skrevet 26. februar 2006 God fastelavnssøndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. februar 2006 #1532 Del Skrevet 26. februar 2006 God fastelavenssøndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2006 #1533 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg syns heller ikke det virker som om du er så veldig utålmodig - selvsagt venter man jo, men jeg syns du virker veldig rolig jeg, MS! Og som du sier - det kan jo faktisk skje når som helst nå - regnes ikke "å bli født til terminen" alt fra 3 uker før datoen til 2 uker etter da - mener jeg leste det i noe jeg fikk fra JM. Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. februar 2006 #1534 Del Skrevet 27. februar 2006 Og som du sier - det kan jo faktisk skje når som helst nå - regnes ikke "å bli født til terminen" alt fra 3 uker før datoen til 2 uker etter da - mener jeg leste det i noe jeg fikk fra JM. ← Det stemmer... Så det er jo slett ikke for tidlig om noe skulle skje! Selv går jeg bare og tripper nå - og er VELDIG mye mer utålmodig enn deg MS! Men det er vel en salig blanding av alle plager og det at jeg gruer meg så for selve fødselen. Liker å bli ferdig med det jeg gruer meg til jeg! Ha en strålede fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. februar 2006 #1535 Del Skrevet 27. februar 2006 på en mandag. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. februar 2006 #1536 Del Skrevet 27. februar 2006 Hmmmm, 3 dagers stillhet fra MS?????? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 27. februar 2006 #1537 Del Skrevet 27. februar 2006 Synes ikke du skal bekymre deg så veldig med å gå over tiden. Jeg er sikker på at snuppa kommer frisk og velfødd til verden akkurat når det passer henne! Lykke til den siste tiden (og rekk opp hånden de som helt ærlig ikke ville vært utålmodig etter å ha gått gravid i 8 1/2 måned!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. februar 2006 #1538 Del Skrevet 27. februar 2006 Hmmmm, 3 dagers stillhet fra MS?????? :klø: ← Man blir litt mistenksom ja, når det nærmer seg termin og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. februar 2006 #1539 Del Skrevet 27. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. februar 2006 #1540 Del Skrevet 27. februar 2006 Innom for aa sjekke hvordan det gaar - er det noe paa gang mon tro?? Lykke til med foedselen, haaper den blir saa enkel og smertefri som mulig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå