Gå til innhold

Store forventninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja og så har jeg jo vært så heldig å få mannen min til å lage maten... :kys_2:

(Alt jeg trenger å gjøre er å lage dessert og være vertinne).

Foreslo at han også kunne servere i bare forkle, men det spørs om han vil... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: En sånn jentekveld kunne jeg også tenkt meg, men om mannen min skulle laget maten så hadde det vel blitt pølse med brød og ferdigkjøpt sjokoladepudding på menyen :ler:
Skrevet

Heisann vennen!

Så koselig å lese i denne boken! Gratulerer med liten :babyjente:

:klem:

Men du vedr. halsbrann og hår så må jeg bare si at jeg ikke har vært plaget med halsbrann i mine graviditeter, men ungene har hatt masse mørkt hår da de ble født. Minsten hadde mest og de andre nybakte mødrene spøkte med at jeg kunne reise rett til frisøren da vi dro fra fødestua :ler: Det er jo sååå skjønt med mye hår på de nyfødte (synes nå ihvertfall jeg) Smelt!

... kunne jeg også få vite navnet? :sjenert:

Så koselig med USA-tur for dere i novmeber! Hotellet så kjempeflott ut. Gled deg masse!

Og så flott at du føler deg så mye bedre og at du er i jobb igjen, om enn redusert. Tror det er bra for formen jeg å være litt i bevegelse. Bare pass på at du ikke stresser så tror jeg du vil føle deg helt pigg i god tid før turen dere skal på

Ha en riktig koselig jentekveld i kveld! (så snill mann du har som kokkelerer for deg og som kommer hjem med rosebuketter og greier)

Skrevet

Ja, nå er jeg spent på å høre om jentekvelden din.

Ble det vellykket?

Skrevet

Det lurer jeg også på. Tror nok alt var helt perfekt, bare lurer på om du ble tidlig trøtt eller om du holdt ut en stund sammen med venninnene og drinkene :ler:

Skrevet

Bare innom for å si hei og gi deg en :klem:

Håper helgen var bra og at uka blir fin. Godt å høre at du er tilbake på jobb.

Skrevet

Såpass sliten etter gårsdagen at du ikke orket innom med referat?

Håper formen er bra, vennen!

Skrevet

Hei, hei! :klem:

Håper jentekvelden din var vellykket! Snill mann du har, da, som kokkelerer for dere! :)

Ønsker deg en kjempefin uke!

Skrevet
Såpass sliten etter gårsdagen at du ikke orket innom med referat?

Ja, det kan man trygt si! :Nikke:

Men heldigvis sliten på en god måte, fordi vi hadde en kjempegøy kveld som varte til kl. fire! Veldig ulikt meg som gravid å være oppe så lenge, men tiden fløy. Dessuten hadde jeg en av jentene på overnatting og måtte derfor stå opp i rimelig tid og lage frokost før hun skulle dra i går.

Maten var superb og jentene skrøt voldsomt, til glede for min mann kokken! :)

Det var virkelig gøy å overraske med en såpass avansert fireretters middag, for det hadde visst ingen forventet.

Blir som den reklamen på tv nesten det da :ler:

Tenker du på den reklamen der han mannen bestiller Paris-billetter til damegjengen? En av gjestene mine sa nemlig: "Ja, nå mangler det bare at han kommer med billetter til Paris!" :ler:

Ellers er jeg støl i hele kroppen i dag etter intensiv vasking og ryddig lørdag. Tydelig at jeg har vært lite i aktivitet siste månedene... :sjenert:

Er litt mer i aktivitet nå da, siden jeg har begynt å jobbe igjen. Er halv dag på jobb, det går greit, men jeg merker at det er nok. Sover ikke så godt for tiden siden jeg må opp flere ganger for å gå på do. Er ikke vant med det og får ikke alltid sove igjen med en gang.

I går kveld var jeg og mannen på kino og så en kjempebra norsk film: Izzat. Vi ser ganske mye film, men jeg synes ikke det er så ofte jeg ser en som er virkelig god.

...Og nettopp nå kom mannen inn døren med 20 rosa roser til meg *smelt*

Det er jo jeg som burde kjøpt roser til han, etter den oppvartningen på lørdag!!

"Jeg har noe til deg også", sa jeg og dro frem den rosa bodyen jeg kjøpte i dag... (til bebisen!) Han måtte jo le litt av meg da... :)

* 17+6 *

Skrevet
:ler: En sånn jentekveld kunne jeg også tenkt meg, men om mannen min skulle laget maten så hadde det vel blitt pølse med brød og ferdigkjøpt sjokoladepudding på menyen :ler:

Det sa flere av venninnene mine også... :ler:

Men jeg håper de likevel vil invitere meg på middag, for det er jo hyggelig bare å bli servert noe! ;)

Skrevet
Men du vedr. halsbrann og hår så må jeg bare si at jeg ikke har vært plaget med halsbrann i mine graviditeter, men ungene har hatt masse mørkt hår da de ble født. Minsten hadde mest og de andre nybakte mødrene spøkte med at jeg kunne reise rett til frisøren da vi dro fra fødestua  :ler: Det er jo sååå skjønt med mye hår på de nyfødte (synes nå ihvertfall jeg) Smelt!

Akkurat nå i det siste har jeg faktisk ikke vært så plaget med halsbrann. Men det sies jo at mange får det for fullt de siste mnd av svangerskapet, så jeg stålsetter meg for det...

Den teorien med halsbrann = mye hår tviler jeg på vil stemme på meg. For både jeg og mannen fikk ikke hår før det var gått laang tid... ;) Men det hadde jo vært søtt da! Uansett håper jeg den lille får litt krøller, for det hadde jeg da jeg var liten + at mannen har litt krøller hvis han lar håret i nakken vokse.

... kunne jeg også få vite navnet?  :sjenert:

PM er sendt! ;)

:klem: til Heidi, MrsL, Jane Porter, Imax og Lia!

Skrevet

Høres ut som en perfekt jentekveld! Deilig å være vertinne uten å måtte stå over kjelene hele kvelden! Så kan jo du heller varte opp for din mann m/kompiser en gang.

Høres ut som om du har fått deg en flott mann! :hjertesmil:

Skrevet
Høres ut som en perfekt jentekveld! Deilig å være vertinne uten å måtte stå over kjelene hele kvelden! Så kan jo du heller varte opp for din mann m/kompiser en gang.

Høres ut som om du har fått deg en flott mann!  :hjertesmil:

Ja, jeg har virkelig vært heldig med mann! På 4. året (jubileum i februar) er jeg fremdeles ikke i tvil om dét. Venninnene mine er visst heller ikke i tvil om det... :sjarmor:

Faktisk så overrasket jeg mannen med surprise party på 30-års dagen hans i fjor. La jo ned en del innsats i forberedelser og matlaging da, så forhåpentligvis har jeg litt "poeng" hos han også... :ler:

Men jeg tror det er viktig i et forhold å gjøre noe litt spesielt for den andre parten innimellom. Det er vel sånn man holder gløden ved like... Og så er jeg spesielt i disse tider bevisst på å gjøre ting som kanskje blir litt mer tiltak når vi får spebarn i huset, som det å invitere venner på middag. Selv om jeg virkelig håper vi kan gjøre slike hyggelige ting innimellom selv om vi får barn.

Skrevet

Hørtes ut som den perfekte jentekvelden! :)

Skjønner at mannen din er spesiell ja. Veldig snilt å diske opp med en såpass avansert meny. Hadde nok blitt ferdigpizza her i gården om mannen skulle ordnet ja :ler: (men grille er han veldig flink til da - må jo forsvare han litt også da)

Kjempeflotte navn dere har kommet frem til. :babysmokk:

Skrevet

20 røder roser til deg etter at han har servert dere middag - det må jeg si, han imponerere! ;)

Ja, tenkte på den Paris-reklamen, eller den andre hvor kona har venninner på middag mens gubben disker opp, bare at han har 3 kokker til å hjelpe seg på kjøkkenet uten at kona vet noe om det. :ler:

Mannen min er heller ikke så avansert på kjøkkenet men han kan hvis han vil. Da jeg flyttet inn til han så disket han opp med indrefilet av elg og portvinsaus laget fra grunnen og deilig rødvin. Må si jeg ble imponert da ja... :)

Skrevet
eller den andre hvor kona har venninner på middag mens gubben disker opp, bare at han har 3 kokker til å hjelpe seg på kjøkkenet uten at kona vet noe om det. :ler:

Ja, venninnene mine nevnte den reklamen også, i og med at de faktisk ikke så hva som foregikk ute på kjøkkenet... :ler:

Mannen min er heller ikke så avansert på kjøkkenet men han kan hvis han vil. Da jeg flyttet inn til han så disket han opp med indrefilet av elg og portvinsaus laget fra grunnen og deilig rødvin. Må si jeg ble imponert da ja... :)

Det er først og fremst innsatsen som teller! :Nikke:

Og indrefilet av elg med hjemmelaget saus høres nydelig ut! :sikle:

Skrevet

Du har jammen en flink og god mann!! Heldigvis har jeg også vært heldig der! Noe av det første mamma sa når de fikk vite de skal bli besteforeldre var "ja jeg er helt sikker på at du har funnet en skikkelig god far til barnet". Det varmet både mitt og mannens hjerte!

Ha en flott dag! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...