Gjest MrsL Skrevet 9. september 2005 #921 Del Skrevet 9. september 2005 Det skinner absolutt gjennom ja Nå kom mannen ned sur og søvngretten og lurte på hvorfor jeg ikke har fikset meg ennå jaja, må vel bare brette opp ermene og sette i gang. Mest lyst å bare være hjemme i dag jeg........... Drikke rødvinen jeg fikk i bursdagsgave av jobben og spise Bamsemums Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. september 2005 #922 Del Skrevet 10. september 2005 Det er strålende nyheter du kommer med om dagen. Når er det egentlig mulighet å se hvilken kjønn det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 11. september 2005 #923 Del Skrevet 11. september 2005 Bare en kjap tur innom for å si at jeg faktisk var kvalm til ut i uke 14 (og jeg begynte så tidlig som i uke 6). Og det er visst temmelig normalt. (Det er nok mange som "forleser" seg på at det skal gå over når man runder 12 uker). Etter det ble formen fin. Nesten over natten, faktisk. Så det er fortsatt ingen grunn til bekymring. Ellers så har Micro aldri vært spesielt aktiv på noen av de ultralydene jeg har vært på (tilsammen fem stykker), men det har jammen vært nok av liv til andre tider på døgnet. Så at det var rolig der inne på forrige ultralyd betyr nok ikke annet enn at h*n sov, tenker jeg. Uansett må det være deilig å bli fulgt så grundig opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 11. september 2005 #924 Del Skrevet 11. september 2005 Her er det jo bare solskinn for tida! Så deilig og oppmuntrende å lese. *Slår meg ned og breier meg godt, med en magnumpose med bamsemums.Noen som vil ha....?;-) * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. september 2005 #925 Del Skrevet 11. september 2005 Hei Martha, innom for en liten oppdatering - her var jo alt fryd og gammen, koselig lesning! Godt valg i morgen (selv om du stemmer feil! :kgblunk: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2005 #926 Del Skrevet 12. september 2005 Veldig koselig å lese i dagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. september 2005 #927 Del Skrevet 12. september 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 12. september 2005 Forfatter #928 Del Skrevet 12. september 2005 Mannen og jeg har hatt "valgvake" i heimen så langt i kveld. Men nå ser det ut til at han tok litt for mye av feiringen på forhånd - les: stirret for dypt i rødvinsglasset - og må finne puten allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 12. september 2005 Forfatter #929 Del Skrevet 12. september 2005 til MrsL, Heidi, Moonchild, Lompa, Popelka og Kverula! Har vært litt slapp på oppdatering de siste dagene, men vi hadde en ganske rolig og lite begivenhetsrik helg. Heidi: Det skal ihvertfall være mulig å se kjønn på rutineultralyd mellom uke 17-20. For vår del blir det i uke 20, 18. oktober. Gleder oss og håper de kan se det da! Bare en kjap tur innom for å si at jeg faktisk var kvalm til ut i uke 14 (og jeg begynte så tidlig som i uke 6). Og det er visst temmelig normalt. (Det er nok mange som "forleser" seg på at det skal gå over når man runder 12 uker). Etter det ble formen fin. Nesten over natten, faktisk. Så det er fortsatt ingen grunn til bekymring. Ellers så har Micro aldri vært spesielt aktiv på noen av de ultralydene jeg har vært på (tilsammen fem stykker), men det har jammen vært nok av liv til andre tider på døgnet. Så at det var rolig der inne på forrige ultralyd betyr nok ikke annet enn at h*n sov, tenker jeg. Uansett må det være deilig å bli fulgt så grundig opp! ← Nyttig informasjon du kommer med, Moonchild! Fint å vite at andre har opplevd likedan som en selv! :rosasmil: Ellers fikk jeg første "gravid"-kommentar fra en fremmed dame i dag. (Bekjent av venner av oss). Hun så på magen min at det "er noe på gang" og ønsket meg lykke til! Kjempekoselig å få kommentar på rund mage når man faktisk er gravid... :grine2: (Og så jeg som trodde at jeg ikke hadde særlig gravidemage... Men hadde på meg klær som fremhevet den da). Har tatt i bruk mammabukser som jeg har fått låne av min svigerinne og storkoser meg i de! Trodde ikke jeg skulle føle meg så vel i sånne bukser, men de sitter som et skudd og er ikke "kjerringaktige" i det hele tatt. Skikkelig trendy i fasongen, var visst ganske dyre. Heldig for meg som har samme buksestørrelse som henne. * 13+6 * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #930 Del Skrevet 13. september 2005 Kjekt å arve litt klær - og ihvertfall når det passer og ser bra ut Det blir spennende med resultet fra ul 18/10 nå da. Tror det er en liten som spreller inni magen din jeg. Vet ikke hvorfor jeg tror det da, men det er bare en følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 13. september 2005 Forfatter #931 Del Skrevet 13. september 2005 14 UKER Tror det er en liten som spreller inni magen din jeg. Vet ikke hvorfor jeg tror det da, men det er bare en følelse ← Morsomt at du sier det Heidi, for den følelsen har jeg også! Ikke minst fordi blant mine venninner er det ca dobbelt så mange sønner som døtre. Og noen må vel få jentene... Blir spennende å se! Nå skal jeg legge meg litt igjen og sove noen timer til... Det ble sent i går, måtte få med meg valgsendinger på TV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #932 Del Skrevet 13. september 2005 Grattis med 14 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 13. september 2005 #933 Del Skrevet 13. september 2005 Gratulerer så mye!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. september 2005 #934 Del Skrevet 13. september 2005 Tiden går så fort.... Gratulerer med 14 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 13. september 2005 Forfatter #935 Del Skrevet 13. september 2005 Takk Heidi, Tilde og MrsL! :bukke: I dag har jeg vært hos akupunktøren min. Vi er enige om at jeg skal gå dit ukentlig frem til jeg er kvitt kvalme/halsbrann, før jeg tar en pause frem til det nærmer seg fødsel. Halsbrann skal visst forresten gi barn med mye hår! Etterpå var jeg hos frisøren for å farge håret. Det var etterlengtet, har bevisst ventet til jeg var passert 3 mnd. Hun som klippet meg for noen uker siden lovte meg økologisk farge (for å skåne bebisen). Men nå er hun på ferie og han jeg fikk i dag så ut som et spørsmålstegn da jeg nevnte økologisk. Så nå vet jeg neimen ikke hva han endte opp med å bruke i håret mitt... Ellers sto det vase med 20 rosa roser til meg da jeg kom hjem i ettermiddag. Fra mannen! :kys_2: I helgen var det litt surmuling mellom oss pga at jeg ikke orker å gjøre noe særlig husarbeid for tiden. Og så er jeg ganske rotete i tillegg... Men i går tok jeg et skippertak og ryddet hele leiligheten. Rosene i dag er nok et tegn på at mannen ble veldig fornøyd med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #936 Del Skrevet 13. september 2005 Se der, 20 for litt rengjøring. Skal si han er oppmerksom og snill han mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 13. september 2005 Forfatter #937 Del Skrevet 13. september 2005 Ja, jeg kan nok ikke klage noe særlig på mannen min... Vi har kost oss i kveld med bra thriller på DVD, Hide and Seek med Robert de Niro. Skikkelig skummel, akkurat sånn jeg liker at film skal være! Ellers ble jeg litt rørt nettopp da Amy (Judging Amy) bestemte seg for at hun ville beholde bebisen sin... :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 14. september 2005 Forfatter #938 Del Skrevet 14. september 2005 Har vært og shoppet litt i dag. Til min gravide venninne (som har termin knappe 2 uker før meg) kjøpte jeg boken Mamma for første gang + et par søte små sokker i størrelse nyfødt som skal legges ved. Venninnen min har nemlig en sterk følelse av at hun får gutt, så da tok jeg sjansen på blått! Mens jeg var på H&M klarte jeg ikke å motstå fristelsen til å kjøpe et sett med strikket lue og votter til vår baby... I hvitt, jeg er ikke så skråsikker ennå på hvilket kjønn det blir. Selv om det var fristende å kjøpe det samme settet i lyserosa... Nå skal mannen og jeg kose oss med film igjen. * 14+1 * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. september 2005 #939 Del Skrevet 14. september 2005 Morsomt å følge med på shoppingen din. Lurer på om jeg blir likedan den dagen vi skal i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. september 2005 #940 Del Skrevet 14. september 2005 :-) Det er en fryd å kikke i dagboka di for tida. Skulle gjerne sett deg nå, jeg er sikker på du er en sånn gravid som gjør hvem som helst misunnelig og verpesjuk, med tanken; åh,meg og vil....! Blir spennende å se om intuisjonen din stemmer, selv har jeg null anelse eller følelse av hva det blir. Mannen og svigerfar har en følelse av at det blir gutt, likeså med et par andre. Så har vi omtrent like mange som sier det blir jente. Ei venninne av meg er så skråsikker at hun visstnok har kjøpt jentetøy allerede.... Skal dere be om å få vite kjønnet hvis de kan se det på ultralyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå