Gå til innhold

Store forventninger

Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Lykke til med ultralyd. Og du får være glad til for at kvalmen begynner å gi seg!

USA og Florida høres PERFEKT ut i november. er IKKE misunnelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Så det var nye innlegg i dagboka di, så jeg måtte innom for å se om du hadde vært til ul allerede, men du er der kanskje nå?

Venter spent på innlegg fra deg nå, må vite.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05
Hei på deg!

Så det var nye innlegg i dagboka di, så jeg måtte innom for å se om du hadde vært til ul allerede, men du er der kanskje nå?

Venter spent på innlegg fra deg nå, må vite.

:Nikke:

Som jeg skulle sagt det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05

Hallo Hallo Hallo Hallo!

Lurt igjen Kverula? :ironi:

Men The Bride: Lurer fælt nå altså. Du bruker jo å være så flink med å komme inn hit med rapporter.

Endret av Vigdis_brud05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vigdis_brud05
*jeg var ikke her*

:hoho::hoho::hoho:

Nå sitter jeg på terrassen og ler høyt for meg selv. Naboene må vel tro jeg er spik gal...

Sorry GA vi har visst tatt over dagboken din i dag :rodme:

Men som du skjønner så tenker vi veldig på deg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Ultralyden i dag gikk kjempebra!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Vi så et lite foster på 3,3 cm som sprellet inni der! Helt fantastisk rørende å se det lille barnet sitt bevege seg for første gang... :grine:

Først lå h*n helt stille inni der, men vi kunne se hjertet slå.

- Skal det ikke bevege seg nå, spurte jeg legen. - Jo, men nå sover det, sa hun. Så plutselig våknet h*n og sprellet som bare det!! - Skulle jo bare erte mamma'n sin litt, sa legen da! :ler:

Mannen og jeg er enige om at vi sikkert får et lite B-menneske - hvis h*n likner på oss!! ;)

Pappa'n var også med inn på legekontoret for første gang. Vanligvis har han sittet på venteværelset, men legen tok seg faktisk tid til å si at jeg burde be han komme inn for å se, for det var mye koseligere mente hun! :)

Men resten av dagen har gått i ett kjør, med besøk av svigerinne og liten nevø, nødvendig shopping og rydding før vi skal ha venner på middag i morgen kveld. Er helt skutt jeg nå. I dag var en bra test på om jeg er klar for å jobbe igjen og det er jeg definitivt ikke. Kvalmen kommer og går hele dagen og jeg blir så lett sliten. Men jeg er G R A V I D - so far so good - og det føles som et stort privilegium i seg selv!!

* Litt flau for at jeg ikke har oppdatert dere før * :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vigdis_brud05
...Og en STOR klem til dere alle som heier på meg og gidder å stikke innom dagboken min!!  :klem:

Så koselig lesning!

STOR :klem:

Kverula: Nå er det ingen som tuller med deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig hyggelig å høre at det er en liten ertekrok av en spire som bor inni magen din! :ler: Godt å høre at alt er iorden sånn at du kan senke skuldrene litt! :klem:

(godt å se at det er flere enn meg som har vært innom her gjentatte ganger idag... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...