Imax Skrevet 18. august 2005 #801 Del Skrevet 18. august 2005 Lykke til med ultralyd. Og du får være glad til for at kvalmen begynner å gi seg! USA og Florida høres PERFEKT ut i november. er IKKE misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydukke Anna Skrevet 18. august 2005 #802 Del Skrevet 18. august 2005 Lykke til fra meg også! Skal tenke på deg idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #803 Del Skrevet 18. august 2005 Hei på deg! Så det var nye innlegg i dagboka di, så jeg måtte innom for å se om du hadde vært til ul allerede, men du er der kanskje nå? Venter spent på innlegg fra deg nå, må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #804 Del Skrevet 18. august 2005 Hei på deg! Så det var nye innlegg i dagboka di, så jeg måtte innom for å se om du hadde vært til ul allerede, men du er der kanskje nå? Venter spent på innlegg fra deg nå, må vite. ← Som jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. august 2005 #805 Del Skrevet 18. august 2005 *venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #806 Del Skrevet 18. august 2005 Nå trodde jeg det var et nytt innlegg fra The Bride igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #807 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) *venter* (også håper jeg å lure Kverula ) Endret 18. august 2005 av Heidi76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. august 2005 #808 Del Skrevet 18. august 2005 *venter fremdeles* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #809 Del Skrevet 18. august 2005 Også veter vi enda litt til Hvor er du? Kan da ikke holde oss på pinebenken på denne måten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #810 Del Skrevet 18. august 2005 Jeg har blitt lurt de siste 3 innleggene jeg, Heidi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #811 Del Skrevet 18. august 2005 *hi hi* Men The Bride - nå holder du oss på pinebenken her..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #812 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) Hallo Hallo Hallo Hallo! Lurt igjen Kverula? Men The Bride: Lurer fælt nå altså. Du bruker jo å være så flink med å komme inn hit med rapporter. Endret 18. august 2005 av Vigdis_brud05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #813 Del Skrevet 18. august 2005 *jeg var ikke her* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #814 Del Skrevet 18. august 2005 *jeg var ikke her* ← Nå sitter jeg på terrassen og ler høyt for meg selv. Naboene må vel tro jeg er spik gal... Sorry GA vi har visst tatt over dagboken din i dag Men som du skjønner så tenker vi veldig på deg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #815 Del Skrevet 18. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 18. august 2005 Forfatter #816 Del Skrevet 18. august 2005 Hei alle sammen! Ultralyden i dag gikk kjempebra!! :hoppe: Vi så et lite foster på 3,3 cm som sprellet inni der! Helt fantastisk rørende å se det lille barnet sitt bevege seg for første gang... Først lå h*n helt stille inni der, men vi kunne se hjertet slå. - Skal det ikke bevege seg nå, spurte jeg legen. - Jo, men nå sover det, sa hun. Så plutselig våknet h*n og sprellet som bare det!! - Skulle jo bare erte mamma'n sin litt, sa legen da! Mannen og jeg er enige om at vi sikkert får et lite B-menneske - hvis h*n likner på oss!! Pappa'n var også med inn på legekontoret for første gang. Vanligvis har han sittet på venteværelset, men legen tok seg faktisk tid til å si at jeg burde be han komme inn for å se, for det var mye koseligere mente hun! Men resten av dagen har gått i ett kjør, med besøk av svigerinne og liten nevø, nødvendig shopping og rydding før vi skal ha venner på middag i morgen kveld. Er helt skutt jeg nå. I dag var en bra test på om jeg er klar for å jobbe igjen og det er jeg definitivt ikke. Kvalmen kommer og går hele dagen og jeg blir så lett sliten. Men jeg er G R A V I D - so far so good - og det føles som et stort privilegium i seg selv!! * Litt flau for at jeg ikke har oppdatert dere før * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 18. august 2005 Forfatter #817 Del Skrevet 18. august 2005 ...Og en STOR klem til dere alle som heier på meg og gidder å stikke innom dagboken min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #818 Del Skrevet 18. august 2005 Åhh - det var gode nyheter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #819 Del Skrevet 18. august 2005 ...Og en STOR klem til dere alle som heier på meg og gidder å stikke innom dagboken min!! ← Så koselig lesning! STOR Kverula: Nå er det ingen som tuller med deg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydukke Anna Skrevet 18. august 2005 #820 Del Skrevet 18. august 2005 Så utrolig hyggelig å høre at det er en liten ertekrok av en spire som bor inni magen din! Godt å høre at alt er iorden sånn at du kan senke skuldrene litt! (godt å se at det er flere enn meg som har vært innom her gjentatte ganger idag... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå