Gå til innhold

Store forventninger

Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Gjest Vigdis_brud05
Kos deg må vinklubben med vin og reker.

Det har du virkelig fortjent :klem:

Betryggende at du har en lege som er villig til å følge deg nøye opp.

Signerer.

Hmm. Nå tror jeg jammen jeg henter meg et lite glass rødvin som jeg skal kose meg litt med mens jeg KG-er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liten onsdagshilsen :-)

Håper vinen smakte! Jeg er sånn halvveis med i en vinklubb - men de siste par gangene har det ikke vært mulig å gå :-? . Litt synd - vin er generelt veldig godt, nesten uansett hvor og når :tunge1:

ha en fin dag!

Sissi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har vinkveld i kveld jeg da.

Min kjære var ute og drakk øl og så fotball i går så han hadde ikke lyst på vin i dag. Så da får jeg kose meg med ett glass alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinklubben i går var som vanlig koselig, med deilig mat og drikke. Det er virkelig vår når man første gang i sesongen spiser reker og drikker hvitvin! :sikle:

Men i dag var det tilbake på dietten min. Synes jeg har vært flink: Spiste havregrøt til frokost, en stor fruktsalat til lunsj og cæsarsalat med grillet kylling til middag. Kanskje magen allerede har blitt litt flatere... Skal ta brudekjolen min frem fra skapet og prøve den igjen om en ukes tid, så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du høres kjempe flink ut jeg! Selv spiser jeg alt for mye for tiden, ikke spesielt bra. Men jeg sykler jo til jobb nå, så vi får tro det kanskje går opp i opp? :roll:

Er litt enig med deg i det med Mette-Marit osv. Andre folk blir gravide som bare det, også sitter man igjen som svarteper på sidelinjen. Det er i hvert fall sånn det føles. Nå har jeg jo en venninne som har blitt gravid med en annen fyr enn den hun er gift med, og var usikker på om hun skulle beholde. Nå skal hun visst det, og er i skilsmisseprosess og skal prøve å få far til barnet til Norge! Herregud, og her prøver vi og får det ikke til. Ja, ja, sånn er det. Krysser fingrene for at noen frustrerte fruer som oss får det til like vel jeg Bridie. Ellers er jeg veldig innstilt på å søke om adopsjon etter jul hvis det ikke har klaffet til da. Jeg har jo litt å gå på før jeg når ditt nivå med prøving, så jeg skal prøve å være hakket mer tålmodig... Vurderer dere adopsjon eller?

Håper du har en fin dag og nå er jeg så engasjert i dagboka di at jeg, som tidligere sagt, leser den før VG nett om morgenen. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får krysse fingrene for at det ordner seg på barnefronten ja!! Til tross for den siste aborten, så tror jeg faktisk at min kjære og jeg har fått nytt håp om at det skal ordne seg med å kunne fullføre et svangerskap. Legen er optimistisk, så da får vel vi prøve å være det også... Jeg har lest at 9 av 10 som opplever gjentatte aborter får barn til slutt. Adopsjon kan nok være et flott alternativ, men det er jo også en langvarig og komplisert prosess. Jeg har hørt at hverken sosialkontor (som skal godkjenne hvert par) og adopsjonsforeningene visstnok ikke er så begeistret for at man holder på med behandling for barnløshet parallelt med adopsjonsprosess. Så vi får vel prøve en stund til med medisiner og se om det går.

Ellers er jeg ganske fornøyd med innsatsen min i dag, ift "prosjekt strammere kropp". Med unntak av noen små sjokoladebiter, har jeg klart å holde meg til sunn mat. Til frokost spiste jeg havregrøt, til lunsj en stor fruktsalat og til middag spiste vi deilig wok. Og så har jeg gått en lang tur i dag - til Oslo City, hjelper på motivasjonen å ha et konkret, forlokkende mål for spaserturen... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på Oslo City i dag jeg også! Tror jeg så deg, du var hun med alle bæreposene og det fornøyde gliset? :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Selv byttet jeg en DVD jeg fikk til bursdagen min, fikk 3 for prisen. Så det var jo bra deal. Så nå kan det bare regne i helgen!

God kveld til deg også, sitter og surfer mens mannen ser på nok en kjedelig fotballkamp (skal prøve å lure ham i halmen etter på, kjenner det røsker i eggstokkene i dag, så det er nok EL på gang ja! :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Oslo City i dag jeg også! Tror jeg så deg, du var hun med alle bæreposene og det fornøyde gliset? :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Det høres ut som meg ja! :sjarmor:

(skal prøve å lure ham i halmen etter på' date=' kjenner det røsker i eggstokkene i dag, så det er nok EL på gang ja! :sjarmor: )[/quote']

He he... Da krysser vi alle fingre for at det klaffer for dere denne måneden!! Jeg får bare vente til ny syklus, slik at jeg kan begynne med medisiner igjen og da setter vi alle kluter til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg også MrsL!

Denne helgen har gått utrolig fort. Fredag begynte jeg på den store kakebaksten til feiringen av svigermors store dag, som var i går. Jeg laget marsipankake med mandelbunn og kremfyll, i tillegg til cupcakes (muffins med glasur). Fikk skryt for kakene, så de ble visst vellykket. Ellers på menyen i går var det sushi og champagne, mmm! Både min kjære og jeg føler oss litt slapp i dag, sikkert etter all champagnen i går.

I dag har vi vært på farten igjen. Spiste middag på Dolly Dimples, ikke helt forenlig med dietten min, men, men. Det var heller ikke den Mövenpick-isen vi bare måtte ha etterpå - men gud så godt det er likevel! :sjarmor:

I morgen er det tilbake til havregrøten, bare noen dager til kjolen skal tilpasses nå. Selv om jeg ikke ser det store utslaget på vekten, merker jeg det faktisk på buksene min at de siste ukenes anstrengelser har gitt resultater - deilig! Og det er nettopp rundt livet som teller ift brudekjolen. Takk og lov for kjoler med skjørt i A-fasong - lårene er ihvertfall godt skjult under der!! :ler:

En annen ting er at jeg helst skulle vært i topp bikiniform til bryllupsreisen også... Men det er jo leenge til ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at brudekjoler med stort skjørt er et must for kvinner som oss! :tunge1: Og det er i livet det gjelder. Vet akkuart hvordan du har det. Prøvde kjolen min i mai før jeg giftet meg (giftet meg i august) og da var den TRANG i livet. Men noen uker med litt forsiktig spising og mer bevegelse så gikk det greit. Dessuten er jeg helt enig i at det må være lov til å skeie ut med pizza og is innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at brudekjoler med stort skjørt er et must for kvinner som oss! :tunge1:

Ja, det er både praktisk og flott med A-linje! Ikke minst høyst trendy også, takket være jentene i Sex og singelliv.

Har du bilde av brudekjolen din Imax?

Ellers fant jeg nå for en gangs skyld en artikkel som fremhever at det kan være positivt å få barn når man ha passert 30. Faktisk fremheves mitt fødselsår, 1971, som en bra "årgang"! :sjarmor:

Undersøkelsen det vises til her skal jeg tviholde på, og så lukke ørene for alle andre som vil påstå noe annet! :tunge1:

Men jeg må jo også le litt av at det her selvsagt er nok en prinsesse som er utgangspunktet for en ny positiv "fødetrend"... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordeler og ulemper med alder, tenker jeg! Så vi får ta det i godt voksen alder B!

Har sendt deg en pm med lenke til bryllupsbilder. Så kan du se kjolen (og meg!). Har du bilder av kjolen din? Ser gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordeler og ulemper med alder, tenker jeg! Så vi får ta det i godt voksen alder B!

Har sendt deg en pm med lenke til bryllupsbilder. Så kan du se kjolen (og meg!). Har du bilder av kjolen din? Ser gjerne!

Takk for pm - har svart deg! Her ser du kjolen min. Bildet er dessverre ikke særlig bra kvalitet, det ser veldig "østeuropeisk" ut synes jeg! :ler:

Kjolen er etter min mening selvsagt mye finere i virkeligheten. Du kan få se bildene fra bryllupet, når jeg er blitt ordentlig stæsjet opp med pynt og sminke så kommer forhåpentligvis også kjolen til sin rett! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfin kjole! Du kommer nok til å bli kjempe lekker! Jeg syntes det var så mange flotte kjoler jeg, helt utrolig at jeg klarte å bestemme meg. Prøvde en nydelig en med tyllskjørt, så ut som jeg hadde rumpa til en elefant :hoho:

Fortsatt fin dag i regnværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta til deg den forskningen du, å tenke negativt er ikke til stor nytte uansett. Jeg ble først oppmuntra selv, før jeg begynte å tenke at dæven, jeg har jo dårlig tid egentlig, men det får man heller ikke gjort stort med.

Kjempefin kjole! Skjønner hva du mener med øst-europeisk bilde, tihi, men kjolen blir helt sikkert nydelig på deg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Prøvde en nydelig en med tyllskjørt, så ut som jeg hadde rumpa til en elefant :hoho:

:ler:

Takk! jeg synes også sånne brudekjoler med "ballettkjole"-snitt er nydelig - men ikke på meg! Ser for meg at man bør ha en figur som er litt spinkel for å kle noe sånt ja, ikke en sånn bredskuldret type som meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta til deg den forskningen du, å tenke negativt er ikke til stor nytte uansett. Jeg ble først oppmuntra selv, før jeg begynte å tenke at dæven, jeg har jo dårlig tid egentlig, men det får man heller ikke gjort stort med.

Kjempefin kjole! Skjønner hva du mener med øst-europeisk bilde, tihi, men kjolen blir helt sikkert nydelig på deg!!! :)

Takk til deg også, Pusla! :-)

Som du sier, det nytter ikke å stresse med barn, nei! Livssituasjon etc må jo først og fremst ligge til rette. Jeg trøster meg med at alle spesialister jeg har vært i kontakt med gir uttrykk for at min alder foreløpig ikke er noe å bekymre seg over. De forholder seg jo ofte til damer rundt 40 - når man er blitt så gammel kan man nok snakke om at det begynner å haste.

I går hadde vi forresten masse barn rundt oss - i en alder fra 0 til 5, og min kjære og jeg var skjønt enige om at vi har det jo tross veldig fint som vi har det, med alle fordelene tosomheten innebærer. F.eks det å kunne reise masse, som vi har planer om å gjøre i år. Men blir jeg gravid, så blir jeg heller ikke lei meg hvis jeg må skrinlegge noen av reiseplanene altså! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare legg igjen et spor og si at jeg fortsatt følger med og leser hos deg... Har det bare litt hektisk for tiden... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...