Holly Hobbie Skrevet 2. juni 2006 #1641 Skrevet 2. juni 2006 Venter ogsaa paa oppdatering. Haaper du foeler du kan komme hit med tankene dine etterhvert, gode som vonde. Vi er alle bekymret for hvordan dere har det og tenker paa dere!
Martha Stewart Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #1642 Skrevet 2. juni 2006 Hei alle mine venner!! Takk for alle gode tanker i dagboken!! Jeg setter utrolig pris på det - og beklager at jeg ikke har fått svart på noen meldinger på lang tid. Her har det ikke skjedd noe dramatisk de siste månedene - heldigvis. Men, vi bor fortsatt på sykehuset alle tre... Og er naturlig nok ganske lei av det...! I slutten av april fikk vi lov å begynne å ta lille gullet ut 4 timer daglig. Så da ble det enda mindre tid til internett. Har prioritert å være mye utendørs med vognen. Innimellom er vi en snartur hjemom for å hente post og vaske klær, men da blir det heller ikke særlig mye tid til å sitte foran skjermen. Jeg får komme med en litt lengre oppdatering senere!
Missbumblebee Skrevet 2. juni 2006 #1643 Skrevet 2. juni 2006 Å, nå ble jeg glad! Så utrolig godt å høre fra deg igjen! Har tittet innom her til stadighet. Håper dere snart får jenta deres med dere hjem, så hverdagene kan bli litt mer normale for dere. En stooor til dere!
Sun Mei Skrevet 2. juni 2006 #1644 Skrevet 2. juni 2006 Å, så herlig å se deg her igjen Hils gubben og gi lille en kos fra meg da
FruE Skrevet 2. juni 2006 #1645 Skrevet 2. juni 2006 Utrolig godt å høre fra deg! Skjønner veldig godt at dere er lei av å bo på sykehuset. Det er en belastning uansett om man vet at det er det som skal til for at lille gullet skal bli bra. Håper den lille familien snart kan kose seg hjemme. Gleder meg til å høre mer om når du får tid til å være på nett, men har så klart full forståelse for at det ikke blir prioritert nå. Stå på!!
Ephemera Skrevet 2. juni 2006 #1646 Skrevet 2. juni 2006 Åh... endelig!! Så godt å høre fra deg og å høre at det går bra! Skjønner godt at dere er lei av å være på sykehuset, men da er dere ihvertfall i trygge hender. Kos deg med lille og gled deg til dere kommer hjem!
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #1647 Skrevet 2. juni 2006 Åhhh så godt å endelig høre fra deg igjen!! Forstår godt at du ikke prioriterer tid forran data'n siden dere fortsatt er på sykehuset med prinsessen deres. Håper det går bra med henne og at dere får ta henne med hjem snart. Stor fra meg.
Gjest Lompa Skrevet 3. juni 2006 #1648 Skrevet 3. juni 2006 Å, nå ble jeg glad! Kos dere masse med prinsessa deres, håper dere snart får ta henne med hjem.
Holly Hobbie Skrevet 14. juni 2006 #1649 Skrevet 14. juni 2006 Hei alle mine venner!! Takk for alle gode tanker i dagboken!! Jeg setter utrolig pris på det - og beklager at jeg ikke har fått svart på noen meldinger på lang tid. Her har det ikke skjedd noe dramatisk de siste månedene - heldigvis. Men, vi bor fortsatt på sykehuset alle tre... Og er naturlig nok ganske lei av det...! I slutten av april fikk vi lov å begynne å ta lille gullet ut 4 timer daglig. Så da ble det enda mindre tid til internett. Har prioritert å være mye utendørs med vognen. Innimellom er vi en snartur hjemom for å hente post og vaske klær, men da blir det heller ikke særlig mye tid til å sitte foran skjermen. Jeg får komme med en litt lengre oppdatering senere! ← Oi, oppdaget ikke denne foer naa, jeg! Koselig aa se livstegn fra deg og ikke minst at lilletulla deres har det etter omstendighetene bra.
Imax Skrevet 14. juni 2006 #1650 Skrevet 14. juni 2006 Skjønner godt at internett ikke blir prioritert. Håper alt går bra med dere alle sammen og at sykehuset snart er et tilbakelagt stadium.
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2006 #1651 Skrevet 15. juni 2006 Hei! Så godt å høre fra deg igjen! :-D Skjønner at det ikke nettet blir prioritert i den situasjonen dere er, men jeg håper at vi snart får se deg her litt oftere igjen - når hverdagene normaliserer seg litt. Skjønner at det må være tungt å være på sykehuset hele tiden...jammen har dere vært der lenge nå... Håper det går bra med både prinsessa og dere!
Fibonacci Skrevet 15. juni 2006 #1652 Skrevet 15. juni 2006 Godt å høre fra deg igjen! Har lurt veldig på hvordan det går med dere! Håper dere snart får komme hjem med jenta deres!
Gjest Gjesta Skrevet 7. juli 2006 #1653 Skrevet 7. juli 2006 Tenker på dere og savner deg på Kg! Håper ting går framover!
ashera Skrevet 12. juli 2006 #1654 Skrevet 12. juli 2006 Fint å se deg igjen, alt god for lillejenta!
Martha Stewart Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1656 Skrevet 22. juli 2006 We're back!!! Etter over 4 måneder (!) på sykehus... I dag er 4 måneder, 3 uker og 6 dager. Vi har faktisk vært hjemme i snart 2 uker nå (på mandag). Tiden har vært brukt til å komme inn i rutiner for alle oss tre. Lille A sover hele natten, har stor appetitt og er bare blitt enda mer livlig etter at hun ble utskrevet. Nå spiser hun like mye som andre spedbarn på samme alder, dvs morsmelk og morsmelkerstatning. Jeg har tenkt å fortsette å amme lenge, men måtte begynne med tillegg etter at hun på en uke doblet matinntaket sitt, fra før til etter operasjonen. Legene synes generelt at dette går over all forventning! Gullet vårt må ha noen medisiner daglig, men de slurper hun i seg uten protester. Særlig hvis de er blandet med sukker... Vi klarer faktisk å gi henne noen av de uten sukker også, prøver å være litt føre var ift at hun kanskje snart får tenner. Hun må også ha en inhalasjon daglig, det går stort sett greit, litt avhengig av humøret. Gullet vårt har nemlig vist at hun har temperament... Ellers så gleder vi oss veldig over enkle, banale ting som å sove i egen seng, lage mat på eget kjøkken, se TV når vi vil etc. Akkurat nå sover lille gullet - sikkert litt utslått av varmen her i hovedstaden. Hun og jeg var ute på handletur med vognen i dag, fikk sitte oppreist med pute i ryggen og det likte hun godt. Mye å kikke på for et lite knøtt som nettopp er begynt å oppleve verden! Og jammen er det kontaktskapende å ha med seg bebis. En eldre, søt dame kom bort til oss i matbutikken for å beundre A. "Se så velskapt hun er", sa damen. Det varmet et morshjerte... :grine2:
Ephemera Skrevet 22. juli 2006 #1657 Skrevet 22. juli 2006 Så koselig å se at du er tilbake! Og så deilig som det må være å være hjemme igjen!! :-D Kjempegodt å høre at det går så fint med lillejenta! Kos dere masse!
Martha Stewart Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1658 Skrevet 22. juli 2006 Takk for koselig hilsen Ephemera! Og gratulerer med graviditeten!
Martha Stewart Skrevet 22. juli 2006 Forfatter #1660 Skrevet 22. juli 2006 PS: Tusen, tusen takk til alle som har tenkt på oss og lagt igjen koselige hilsener i dagboken min mens jeg var borte. Får ikke tid til å stikke innom alle dagbøkene akkurat nå, men dere skal vite at alle de gode tankene har blitt satt stor pris på!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå