Gå til innhold

Store forventninger

Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med den lille jenta! :klem:

Så fint at det går bra med henne, hun er nok en liten tøffing, ja! Det er godt å høre at hun er så glad i mat.

Kos dere videre sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå, så koselig det høres ut!!!! (Jeg vil også ha baby... *sukk* )

Veldig godt å høre at det går bra, at det går fremover og at hun er ei sterk lita jente :)

Kan tenke meg det må være bra deilig å få ha henne på rommet sammen med dere! :babyjente:

Har dere fått noe mere tidsperspektiv på hvor lenge dere må være på sykehuset?

Kose dere masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at det går fremover med vesla. Må være rart ja, at andre har sett henne minst like mye som dere, men nå blir det sikkert mye bedre når dere får være på samme rom.

Tenker på dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så koselig med noen ord fra din kant igjen. Hyggelig å lese at det går fremover med prinsessen din og at du har begynt å amme henne. Det er sikkert stas. :tommel:

Lurer også på om dere vet noe mere om når dere får ta henne med hjem.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjekt å høre fra deg igjen, og så godt med gode nyheter! Det blir sikkert helt topp å få bo på rom med henne. Kos dere masse med :babyjente: deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at det går fremover. Blir nok deilig å få ha henne på rommet ja.

Ha en god dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre fra deg igjen - har tenkt mye på dere den siste tiden :klem:

Dere virker så positive oppi alt det her, det er deilig å høre! Så fint at dere skal få bo på samme rom nå, det må være en viktig milepæl.

Utrolig bra at dere har fått til ammingen, det er jo supert for dere begge! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre fra deg igjen! Enda bedre er det jo å vite at lillejenta deres stadig blir sterkere og at dere snart kan få henne på eget rom, et stykke unna intensiven! ;)

Tenker masse på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Nå fikk du meg nesten til å grine igjen! Både av glede for at dere endelig har fått jenta deres og fordi jeg ikke har vært nok inne til å få det med meg før nå.

GRATULERER!!!Er så glad for deres skyld! Et lass med jublende klemmer til dere tre. nei, flere lass, faktisk! :klem::babyjente::hoppe::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den lille jenta! :blomst: Bra at dere er på Ullevål hvis det er cystisk fibrose hun har - de er jo landets beste sykehus på det feltet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...