Gå til innhold

Store forventninger

Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen! :klem:

Winnie the Pooh-klær og et nusselig Ralph Lauren-sett med rød sparkebukse, hvit body og en liten hvit jakke til. Kostet ikke mer enn H&M...!

* 23+6 *

*snikleser gir seg til kjenne i hyggelig Martha-dagbok*

Endel merkeklær til barn er virkelig utrolig billig i USA. Selv har jeg bestilt mye Lee-klær til baby, de har kule snekkerbukser og dongeriskjørt. og selv med moms, toll osv. blir det Hennes-priser. Shop mens du kan, gøy å ha noe som ikke alle andre har.

(Ikke verst at du tar deg tid til å få opp norske tegn på amerikansk tastatur, eller kanskje du har med deg egen PC? Hos meg går det som regel i aa, oe osv. når jeg er ute og farter...).

Og et generelt tips: Vet ikke om du er sykmeldt ennå, men husk at du kan få trøbbel med trygdekontoret mht. sykepengene om du drar utenlands med sykmelding uten klarering. Ikke alle vet dette, og jeg kjenner folk som i uvitenhet har rotet det til for seg pga. sånt. Men det har du sikkert tenkt på allerede. Man er jo som regel ikke sykmeldt når man tar ut ferie.

;)

Endret av hera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og i går kveld kjente mannen spark fra lille gullet i magen for aller første gang! :grine2:

I dag morges kjente han det jammen igjen. Det er så utrolig herlig å kjenne bevegelser hver dag nå, da regner jeg med at alt er bra der inne.

* 24+2 *

Så koselig!! Gleder meg til det blir vår tur! Jeg har ikke kjent noen tydelige spark enda, men håper det kommer snart. Det var rart på ultralyden når vi så hvor mye bevegelse det var, og så kjente jeg ingenting!

Kos deg fortsatt med babyspark, mann, shopping, strand og alt det andre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 UKER :gratulerer:

Hei alle sammen! :)

Er bare innom saavidt - koser oss fortsatt paa ferie, skal oppdatere mer ved en senere anledning. So long! :vinke:

Ukens motto er: Shop 'til you drop... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 UKER :gratulerer:

I'm back! :vinke:

Har ikke tid til å skrive så mye akkurat nå, men ferien vår var ihvertfall helt topp!

Og i går var vi på ny ultralyd. Alt så fint ut. :babyjente: lå for øyeblikket i seteleie, men som legen sa så har hun god tid til å snu seg med hodet ned før fødselen. Og legen mente fremdeles at det er en jentebaby. "Men dere får ikke drepe meg hvis jeg tar feil", sa hun... :ler:

Vi blir selvsagt glade uansett, vi! :)

Når det er sagt, så har den lille allerede en betydelig rosa garderobe - etter USA-turen... ;)

Jeg var senere på dagen hos fastlegen og hun har visst inntrykk av at det ikke er så ofte man ser feil kjønn på ultralyd lenger, med dagens gode maskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg. :vinke:

Koselig å ha det tilbake igjen.

Høres ut som at dere har hatt en topp ferie med mye sol og shopping. Heldiggrisen!!!

Grattis med 26 uker! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 uker! :)

Heldiggrisen som har fått shoppet masse til lille :babyjente: Og det er jo generelt så gøy å kjøpe jenteklær, det finnes jo så mye søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake! :klem:

Skjønner at du har hatt en aller tiders tur både med shopping til den store gullmedaljen og slaraffenliv med god mat ,strand og sol.

Bare litt misunnelig... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsner jenter! :klem:

Nå går det i ett her. I dag skal jeg jobbe hjemmefra. I tillegg skal jeg pakke til turen i ettermiddag. Skal nemlig på weekend-besøk til forloveren min! :danse:

Må også pakke inn presangene hun skal få - julepresang, bursdagspresang (fyller år i januar) og en "takk for hjelpen"-presang fordi hun var så snill å være forloveren min. Jeg satt i går kveld og gjorde ferdig fotoalbum fra bryllupet vårt som hun skal få. Der er de "offisielle" bildene av oss med + bilder fra pyntingen. Håper hun synes det er et fint minne å ha. Dessuten skal jeg gi henne kokeboken Bagateller for livsnytere, som et apropos til hvor vi hadde bryllupsmiddagen...

Til jul og bursdag får hun tøfler og en svart Dior-toalettmappe med parfyme i.

Ellers ligger alt babytøyet i en (svær!) bag. Skal se om jeg får tid til å sortere litt i dag før jeg drar. Det som skal brukes fra starten skal legges i skapet, mens resten skal lagres på loftet så lenge. Har jo tross alt klær opp til barnet er 1 1/2 år nå! :rosasmil:

Ellers fikk vi tilsendt vugge (flatpakkket) i posten fra min mor denne uken! :hoppe:

Den har begge søstrene mine ligget i. Er hvit fra før, men min kjære skal friske den opp igjen med noen strøk maling i helgen. Å som jeg gleder meg til å få vuggen klar! Så må vi få kjøpt madrass, dyne og sengetøy. Evt også sprinkelbeskytter - det må vil vel ha...?

* 26+2 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, høres ut som om ditt lillegull har nok klær fremover, ja! :ler:

Så fine gaver du har kjøpt til forloveren din, hun blir sikkert kjempeglad!

Jeg så en fin sprinkelbeskytter i dagboken til Syrinen (tror jeg det var), med spøkelser på. Eh... men du - er sprinkelbeskyttere til for at babyen ikke skal sette fast en kroppsdel mellom sprinklene, eller er det noe annet? :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...