Gå til innhold

Store forventninger

Martha Stewart

Anbefalte innlegg

23 UKER :gratulerer:

Takk! Det blir nok mer shopping av Winnie the Pooh i USA!  ;)

Ja, du skal bare se vi føder samtidig! Jacob er forresten et av de alternativene vi har hatt til guttenavn  :)

:hoppe: for 23 uker!

Hver uke skjer det jo noe fascinerende med den lille spiren i magen, og det blir jammen meg noe å feire hver gang også!!! Godt over halvveis nå! :danse:

Hvor lenge skal du være i USA?

Artig at dere også liker Jacob - nå synes jo vi at det er det fineste av alle navn selvsagt, ettersom den lille så og si heter det allerede! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er koselig å feire hver nye milepæl! :rosasmil:

I dag kjente jeg spark i magen i det jeg våknet - kan ikke få en bedre start på dagen! :hjerte:

Vi skal på ferie til USA - Miami - i to uker. Sol, strandliv og shopping - kan det bli bedre?? Oh la la! :danse:

I dag har jeg hentet bryllupsbilder som skal bli julepresanger. Snart er det avgårde på jenteklubb, blir koselig. Kjenner jeg er ganske trøtt etter å ha lagt meg sent de siste kveldene - men bare to dager igjen på jobb nå, så er det avslapning og bare kos de neste ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen!

Ikke lenge til dere drar nå! :danse:

Ser du har fortsatt shopperunden din til lillemor. Koselig :) De teppene så utrolig delige ut!

Har som vanlig noen kommentarer jeg da :sjenert:

Dersom du kjøper de gode gameldagse tøybleiene så er de kjempefine til å ha under hodet til ungen når du pakker henne inn i teppe. Når hun gulper så gulper hun på tøybleiene og sparer dermed teppene. De er myke og deilige. Jeg hadde sikkert et dusin av de og de ble brukt flittig (også under hodet i sengen og i vognen). (Jeg har hatt to gulpe-unger og vet hvor mye vask det blir...)

Ellers så har jeg noen kommentarer til listen over hva du trenger også :sjenert::sjenert::sjenert:

Bleier: Jeg sverger til Libero! Men tror det kommer litt an på "fasongen" til ungen, å ikke kjøp for mye før du har prøvd ut hva som passer best til ditt lille gull.

Våtservietter: Du skriver at du synes det er best med vann og klut. Men hva når du skal dra bort? Synes ikke du det blir litt mer upraktisk når du står i byen, eller hos ei venninne? Jeg synes ihvertfall våtservietter er helt nødvendig å ha i hus.

Sinksalve: Kjøp den på Apoteket! Den er myyyye bedre enn de du får i butikken.

... da er jeg ferdig med dagens råd... :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig fått oppdatert meg i dagboken din, det har vært en del aktivitet her mens jeg var borte. Men som vanlig, superkoselig lesning her inne!

Det har skjedd litt i mitt liv siden sist, både ultralyd og vognkjøp!! Men det kan du lese om i dagboken min.

Vil gjerne ønske deg god tur, håper dere får en flott ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Jane, Heidi, Orkidéen og FruE :klem:

Ellers så har jeg noen kommentarer til listen over hva du trenger også  :sjenert:  :sjenert:  :sjenert:

Nok en gang tusen takk for gode råd! *notere* ;)

Nå går tiden fort frem til avreise gitt! Har ikke hatt tid til å titte innom her noe særlig de siste dagene. Ville bare si "ciao" til alle som er innom dagboken min, for i morgen drar jeg på 2 ukers ferie! :hoppe:

Nå er det natta, skal tidlig opp i morgen. :sove:

* 23+2 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går tiden fort frem til avreise gitt! Har ikke hatt tid til å titte innom her noe særlig de siste dagene. Ville bare si "ciao" til alle som er innom dagboken min, for i morgen drar jeg på 2 ukers ferie! :hoppe:

Håper du får to herlige, avslappende ferieuker med din kjære og :babyjente: i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen! :klem:

Bare innom en snartur for å si at vi storkoser oss i solen! :)

Har shoppet en del allerede... ;)

Winnie the Pooh-klær og et nusselig Ralph Lauren-sett med rød sparkebukse, hvit body og en liten hvit jakke til. Kostet ikke mer enn H&M...!

Det blir visst mye rosa klær, så da får vi virkelig håpe et det er en jente der inne... :ler:

Hun har forresten sparket ganske mye, hver dag, på turen så langt. Herlig og betryggende å kjenne!

Nå skal jeg på beach'en - hasta la vista! :briller:

* 23+6 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Principessa

Kjære Martha Stewart

du er herved invitert til hjemme-alene-fest hos Heidi fra og med i dag. Festen varer til og med søndag. Ta med godt humør, litt :perebrus: og :gratulerer: og gjerne noen søte mannfolk..selv har jeg tatt med meg :

http://images.amazon.com/images/P/1553814908.01.LZZZZZZZ.jpg

:sjarmor: ...velkommen skal du være!!

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsner alle sammen :klem:

Vi koser oss fortsatt ja! :)

I dag er det Thanksgiving her i USA, dvs helligdag og butikkene er stengt. Har fortsatt mer shopping jeg skulle ha gjort, men det får bli en annen dag. Vi skal på stranden igjen nå og så blir det vel kino og middag. Ah, livet er herlig!

Og i går kveld kjente mannen spark fra lille gullet i magen for aller første gang! :grine2:

I dag morges kjente han det jammen igjen. Det er så utrolig herlig å kjenne bevegelser hver dag nå, da regner jeg med at alt er bra der inne.

* 24+2 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...