Imax Skrevet 18. august 2005 #801 Skrevet 18. august 2005 Lykke til med ultralyd. Og du får være glad til for at kvalmen begynner å gi seg! USA og Florida høres PERFEKT ut i november. er IKKE misunnelig
tøydukke Anna Skrevet 18. august 2005 #802 Skrevet 18. august 2005 Lykke til fra meg også! Skal tenke på deg idag!
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #803 Skrevet 18. august 2005 Hei på deg! Så det var nye innlegg i dagboka di, så jeg måtte innom for å se om du hadde vært til ul allerede, men du er der kanskje nå? Venter spent på innlegg fra deg nå, må vite.
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #804 Skrevet 18. august 2005 Hei på deg! Så det var nye innlegg i dagboka di, så jeg måtte innom for å se om du hadde vært til ul allerede, men du er der kanskje nå? Venter spent på innlegg fra deg nå, må vite. ← Som jeg skulle sagt det selv.
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #806 Skrevet 18. august 2005 Nå trodde jeg det var et nytt innlegg fra The Bride igjen!
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #807 Skrevet 18. august 2005 (endret) *venter* (også håper jeg å lure Kverula ) Endret 18. august 2005 av Heidi76
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #809 Skrevet 18. august 2005 Også veter vi enda litt til Hvor er du? Kan da ikke holde oss på pinebenken på denne måten
Gjest Gjesta Skrevet 18. august 2005 #810 Skrevet 18. august 2005 Jeg har blitt lurt de siste 3 innleggene jeg, Heidi!
Gjest gjest1 Skrevet 18. august 2005 #811 Skrevet 18. august 2005 *hi hi* Men The Bride - nå holder du oss på pinebenken her.....
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #812 Skrevet 18. august 2005 (endret) Hallo Hallo Hallo Hallo! Lurt igjen Kverula? Men The Bride: Lurer fælt nå altså. Du bruker jo å være så flink med å komme inn hit med rapporter. Endret 18. august 2005 av Vigdis_brud05
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #814 Skrevet 18. august 2005 *jeg var ikke her* ← Nå sitter jeg på terrassen og ler høyt for meg selv. Naboene må vel tro jeg er spik gal... Sorry GA vi har visst tatt over dagboken din i dag Men som du skjønner så tenker vi veldig på deg her.
Martha Stewart Skrevet 18. august 2005 Forfatter #816 Skrevet 18. august 2005 Hei alle sammen! Ultralyden i dag gikk kjempebra!! :hoppe: Vi så et lite foster på 3,3 cm som sprellet inni der! Helt fantastisk rørende å se det lille barnet sitt bevege seg for første gang... Først lå h*n helt stille inni der, men vi kunne se hjertet slå. - Skal det ikke bevege seg nå, spurte jeg legen. - Jo, men nå sover det, sa hun. Så plutselig våknet h*n og sprellet som bare det!! - Skulle jo bare erte mamma'n sin litt, sa legen da! Mannen og jeg er enige om at vi sikkert får et lite B-menneske - hvis h*n likner på oss!! Pappa'n var også med inn på legekontoret for første gang. Vanligvis har han sittet på venteværelset, men legen tok seg faktisk tid til å si at jeg burde be han komme inn for å se, for det var mye koseligere mente hun! Men resten av dagen har gått i ett kjør, med besøk av svigerinne og liten nevø, nødvendig shopping og rydding før vi skal ha venner på middag i morgen kveld. Er helt skutt jeg nå. I dag var en bra test på om jeg er klar for å jobbe igjen og det er jeg definitivt ikke. Kvalmen kommer og går hele dagen og jeg blir så lett sliten. Men jeg er G R A V I D - so far so good - og det føles som et stort privilegium i seg selv!! * Litt flau for at jeg ikke har oppdatert dere før *
Martha Stewart Skrevet 18. august 2005 Forfatter #817 Skrevet 18. august 2005 ...Og en STOR klem til dere alle som heier på meg og gidder å stikke innom dagboken min!!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 18. august 2005 #819 Skrevet 18. august 2005 ...Og en STOR klem til dere alle som heier på meg og gidder å stikke innom dagboken min!! ← Så koselig lesning! STOR Kverula: Nå er det ingen som tuller med deg !
tøydukke Anna Skrevet 18. august 2005 #820 Skrevet 18. august 2005 Så utrolig hyggelig å høre at det er en liten ertekrok av en spire som bor inni magen din! Godt å høre at alt er iorden sånn at du kan senke skuldrene litt! (godt å se at det er flere enn meg som har vært innom her gjentatte ganger idag... )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå