Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 19. juni 2005 #661 Del Skrevet 19. juni 2005 Nå er det jammen ikke lenge igjen til kirkeklokkene slår for dere Flink du som ordner å styrer hjemme også nå rett før bryllupet. Flink til å trene i det siste har du også vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #662 Del Skrevet 19. juni 2005 I dag har vi ryddet og ordnet, strøket duker og pusset vinduer. Min kommende ektemann har føket rundt med støvsugeren og hvis vi skal dømme etter huslighet, så er han ihvertfall utvilsomt svigermors drøm! Apropos svigermor, så "varmet jeg opp" til bryllupet vårt med Svigermonster på kino i kveld. Kom virkelig i stemning der på slutten da jeg så Jennifer Lopez i full brudestas! Men heldigvis er min svigermor ikke som Jane Fonda i filmen... Tvert i mot har jeg vært kjempeheldig med svigermor, snill som dagen er lang. Min kjære var hos foreldrene sine i dag og hentet servise, kakegafler og champagneglass så vi har nok til kaffen. Ellers fant vi nettopp ut at paraden ifm Europride i Oslo til helgen skal gå gjennom Karl Johan akkurat når jeg skal hentes på Grand og kjøres til kirken! Heldigvis fant vi ut dette på forhånd, slik at vi kan planlegge kjøreruten. Kunne blitt et stort stressmoment! Er litt spent likevel, på om mange gater skal stenges av for anledningen. Akkurat nå holder mannen på med å lage spilleliste med passende musikk til kaffeslaberaset. * Dag 8 med Gonal-F * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 19. juni 2005 Forfatter #663 Del Skrevet 19. juni 2005 Nå er det jammen ikke lenge igjen til kirkeklokkene slår for dere Flink du som ordner å styrer hjemme også nå rett før bryllupet. Flink til å trene i det siste har du også vært! Takk Vigdis! Jeg fikk kompliment av min søster i dag, som sa at hun kunne se at jeg hadde trent en del i det siste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. juni 2005 #664 Del Skrevet 19. juni 2005 Å jeg er så spent og glad på deres vegne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #665 Del Skrevet 20. juni 2005 Å jeg er så spent og glad på deres vegne :-) Takk!! Så koselig med alle som gleder seg og deler forventningene med oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 20. juni 2005 #666 Del Skrevet 20. juni 2005 Oj, oj, oj, nå nærmer det seg! Så spennende. Lurt å planlegge og ha alt på stell til dagen kommer, for da kan du slappe helt av. Lykke til med innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. juni 2005 #667 Del Skrevet 20. juni 2005 Det var da godt at dere fant ut det med trafikken. Godt å ikke stresse med å komme til kirken i tide. Ha en fin dag, og kos deg med ansiktsbehandling i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #668 Del Skrevet 20. juni 2005 Ja, nå prøver jeg å finne balansegangen her mellom å skrive lister, få ting gjort og samtidig ikke stresse meg opp for mye. Var travelt på jobb i dag (så typisk at det blir sånn rett før ferie), så da var det ekstra deilig å gå rett til ansiktsbehandling etterpå og bare nyyyte!! Fikk nappet øyebryn og kjøpt meg et nytt lekkert pudder, så nå føler jeg meg fresh! Snart skal jeg slenge meg på sofaen og se Ungkarskvinnen. Og så pusle litt mer rundt i huset her, er en del som må ryddes fremdeles. Tok forresten eggløsningstest både i går morges og i dag tidlig - begge var som forventet negative. Er alltid like spennende hvor mange sprøyter jeg skal ta hver gang, før testen blir positiv... * Dag 9 med Gonal-F * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #669 Del Skrevet 21. juni 2005 Testen var negativ i dag også, da er det bare å fortsette med sprøyter... Ellers er jeg sliten i kveld. Har fått for lite søvn kjenner jeg, må hente meg inn igjen nå før det blir helg og full rulle... * Dag 10 med Gonal-F * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #670 Del Skrevet 22. juni 2005 Pass på å få deg litt ekstra søvn de neste par nettene. Sov alt for lite selv og det fikk jeg igjen for på bryllupsdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #671 Del Skrevet 22. juni 2005 Pass på å få deg litt ekstra søvn de neste par nettene. Sov alt for lite selv og det fikk jeg igjen for på bryllupsdagen. Ja, skal prøve på det. Det kommer jo til å gå i ett nå fremover, ikke bare pga bryllupet, men vil også gjerne være opplagt til bryllupsreisen neste uke! :-) Ellers så var testen negativ i dag også. Skal ta en ny i kveld og håper den blir positiv, for nå har jeg snart ikke mer medisin igjen og har helst lyst å slippe å svi av ytterligere flere tusen denne syklusen... * Dag 11 med Gonal-F * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #672 Del Skrevet 22. juni 2005 SOMMERFERIE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #673 Del Skrevet 23. juni 2005 Åhhh, deilig med sommerferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #674 Del Skrevet 23. juni 2005 Fikk eggløsningssprøyte hos legen i dag. Hun så to eggposer på ultralyd som var omtrent like store. Da vil sannsynligvis to egg løsne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 24. juni 2005 #675 Del Skrevet 24. juni 2005 Åååhh, så spennende! Nå har du dobbelt å glede deg til! Begynner du å få sommerfugler i magen nå? Sommerfuglus elefantus horribilis gigantus, som venninna mi kalte det jeg hadde før bryllupet. En skummel mutantsommerfugl som herjer ekstreeeemt i mageregionen på vordende bruder....:-) *Krysser fingre og tær for evt unnfangelse i natt eller kanskje helst i morgen natt.* Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. juni 2005 #676 Del Skrevet 27. juni 2005 Gratulerer med ekteskapet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lia Skrevet 27. juni 2005 #677 Del Skrevet 27. juni 2005 Har sneket litt i boken din en stund, og har fulgt med på både bryllupsforberedelser og prøving. (Kjempefin dagbok - du skriver så levende om allting at jeg kan se det for meg!) Ville bare si gratulerer med ekteskapet! Jeg håper dagen deres var helt fantastisk, og at du kom frem til kirken uten å havne midt inne i Europride. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 27. juni 2005 #678 Del Skrevet 27. juni 2005 Gratulerer med bryllupet og ekteskapet! Og lykke til med bryllupsreise også. Kanskje du kommer ned på jorda en gang i slutten av august? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #679 Del Skrevet 28. juni 2005 Titter saa vidt innom fra en internettkafè i Paris (med en utaalmodig ektemann som venter utenfor... ) Vil bare si at jeg har det helt superdupert, nyter kjaerligheten og min ektemann. Ah, livet er herlig!! :-) Fyldigere rapport kommer senest 13. juli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 28. juni 2005 #680 Del Skrevet 28. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå