Gå til innhold

Store forventninger

Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Jeg drakk halve velkomstdrinken min, 2 glass vin, en kaffe avec og en drink i mitt bryllup ........ og masse vann ........ så det var ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, vanskelig avgjørelse det der, forstår godt at du ikke vil kutte ut medisinene, egentlig. Som de andre jentene sier er det kanskje ikke store offeret å være edru i bryllupet. Også får vi virkelig håpe det regner fra seg nå da, så dere får litt bedre vær!!! (men jeg har hørt at regn i sløret skal bety lykke :wink: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten jenter! :kose:

Snakket med min kjære og vi syntes jeg skulle bare kjøre på med sprøyter. Så nå har jeg satt den første. Har jo en romantisk drøm om at bryllupsnatten blir the night...! :sjarmor:

* Dag 1 med Gonal-F *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg litt sliten, fikk vel for lite søvn i natt. Pga at jeg kom ut av rytmen fordi jeg sov for lenge i går formiddag.

Deilig da at min kjære laget middag til oss, indisk, det har vi ikke hatt på lenge. Han bruker kyllingfilet i biter, løk, yoghurt og Tikka Masala miks fra glass. Serveres med ris og agurk. Yummi!

Siden jeg er slapp så dropper jeg trening i dag. Hadde tenkt å gå på Høy puls. Men har nå vært flink å gå til og fra jobb, en time til sammen.

* Dag 2 med Gonal-F *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ser ut til at vi har hatt det samme til middag i dag, vi :)

Blir spennende å se neste prøveperiode. Kanskje vi får full klaff begge to :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se neste prøveperiode. Kanskje vi får full klaff begge to :wink:

Ja det blir kjempespennende!! Tenk så romantisk med eventuell baby som er født mindre enn ett år etter bryllupet... *sukk* :hjerte:

Vi har ihvertfall bestemt oss for å ta pause fra medisinene neste syklus (hvis jeg ikke blir gravid da). Gidder ikke å dra med sprøyter (som må ligge kaldt) på bryllupsreisen. Dessuten skal legen min ha ferie når vi kommer hjem igjen, så da er det litt mer komplisert med oppfølging. Kan teoretisk bli gravid uten medisiner også, men det er mindre sjanse for at det går bra da...

* Dag 3 med Gonal-F *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lompa

Hei! Ikke lenge igjen nå....Krysser fingre og tær for dere og håper på en "magisk" bryllupsnatt. Og hvis du i løpet av bryllupsreisen finner ut at du ER gravid, så nåde deg om du ikke finner en nettcafe og får sladra til oss! :-)

*Hytter truende med fingeren og ser skummel ut*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Litt sånn: :fy: :sinna: ???

:ler:

Ja, litt sånn mafiatryne,lissom...

LER du? Jeg er jo skummel,jo! Jeg VIL være skummel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ja, litt sånn mafiatryne,lissom...

LER du? Jeg er jo skummel,jo! Jeg VIL være skummel!

Får ikke inntrykk av at du er så veldig skummel nei når du slenger på en slik :klem: under :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomme dere er! :ler:

Og hvis du i løpet av bryllupsreisen finner ut at du ER gravid, så nåde deg om du ikke finner en nettcafe og får sladra til oss! :-)

*Hytter truende med fingeren og ser skummel ut*

Skal prøve å få oppdatert dere så fort som mulig ja! Hvis det skulle vise seg at jeg blir gravid, så vil jeg finne ut av det på slutten av bryllupsreisen, regner jeg med. Blir ihvertfall veldig smigret av interessen dere viser! :klem:

Ellers er jeg veldig fornøyd med at jeg kom meg på trening i går, på Stram opp-time. Skal prøve å få trent i dag også, Core puls tror jeg. Må bare komme meg hjem fra jobb først...

* Dag 4 med Gonal-F *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, du er kjempeflink til å trene for tida!! Kan du smitte meg med litt motivasjon, siden jeg ikke har noen brudekjole som motivasjon, mener jeg :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, du er kjempeflink til å trene for tida!!

Takk!! :klem:

Motivasjonen kan jo være: Jo mer du trener, jo mer kan du unne deg av god mat og drikke - uten at du legger på deg... :sjarmor:

Var på trening igjen i kveld, Core puls, og er helt pumpet nå! Fikk virkelig kjørt meg.

Deilig å se resultater også, tror jeg har gått ned et par kilo de siste ukene!

Ellers var jeg på apoteket i dag og sved av nok et par tusen på medisiner. Damen i skranken gjorde meg oppmerksom på at hvis en åpnet sprøyte ikke brukes opp innen 28 dager, så må den kastes! :o

Vanligvis har jeg et par doser igjen i hver syklus, og det betyr at det ikke vil være noe særlig økonomisk å ta pause innimellom fra medisinene pga den korte holdbarheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på trening i dag også, denne gangen Stram opp 2-time. I morgen har jeg tenkt å ta en velfortjent trimpause!

Betalte regninger nettopp; fytti rakkern så fort pengene fyker ut... Nye linser, medisiner etc. Enda godt at min kjære har vært flink å legge til side penger til bryllupet, for det har ikke jeg... :oops:

Men så har jeg nå betalt min egen kjole, inkludert tilpasning, kjøpt smykker, sko, slør, masse stæsj til å pynte med i huset til kaffen. I tillegg går mye av min lønn til det vanlige forbruket på f.eks mat (som jeg betaler mest av). Og medisiner + akupunktur har jeg brukt mye penger på det siste året.

Gleeder meg til helg nå, satser på at vi får ryddet og gjort unna masse detaljer sånn at det ikke blir for mye stress neste uke.

* Dag 5 med Gonal-F *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i dag tidlig. Jeg forsto det slik at eggposene ikke var så store denne gangen - ennå. Skal fortsette å ta sprøyter frem til positiv eggløsningstest. Legen min drar bort i begynnelsen av neste uke, så da får jeg ikke satt eggløsningssprøyte, eggene skal bare løsne av seg selv.

Skal til ny kontroll neste torsdag. Litt deilig å bli ferdig med sprøytene før bryllupet...

* Dag 6 med Gonal-F *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Herregud, for et syr dere må gjennom! Håper bare det klaffer.

Nå er det ikke lenge igjen til Dagen, og det virker som dere har det meste på plass. Kjenner nesten det kribler litt selv, jeg....

Du har masse å glede deg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Herregud' date=' for et syr dere må gjennom! Håper bare det klaffer. [/quote']

Ja og alt sammen fordi legen skrapte for hardt inni livmoren min etter første spontanaborten! :evil:

Men vi satser på at "the best is yet to come"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..... taramtamtam..... neste lørdag :sjarmor:

Ja, nå tenker jeg på bryllup, bryllup og atter bryllup!! :danse:

...og bittelitt på medisiner...

Sambo og jeg sovnet etter middag i kveld (hadde deilig wok med svin, paprika, ingefær, hvitløk og cashewnøtter). Nå har vi nettopp sett film - Criminal, veldig bra - og jeg har satt dagens sprøyte. I morgen er det Stram opp-time på SATS og så løpe rundt i by'n for å gjøre ærend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var flink og trente i dag. Etterpå ruslet jeg rundt i butikker. Kjøpte meg bl.a. hvite capribukser, blir bra å ha på bryllupsreisen.

Skjedde noe veldig uventet og hyggelig da jeg gikk i Bogstadveien og stoppet for å se på en avis: Plutselig oppdager jeg at damen like ved siden av meg er en bekjent jeg ikke har sett på ca 6 år! Vi bodde i bofellesskap tidligere og har masse felles minner. Ble stående der på gaten og prate, hadde mye å oppdatere hverandre om.

Møtte min kjære etterhvert og vi satt litt ute i solen og koste oss. Livet er herlig når det er varmt og man endelig får litt sommerfølelse!

Spiste lett middag, salat. Så filmen Svigers er aller verst - ganske morsom, har sett den første filmen også. Ellers har vi ryddet en del i leiligheten, båret vinterklær og andre ting vi ikke trenger å ha fremme opp på loftet. Slik at det skal se litt strøkent ut når den første gjesten vår kommer torsdag!

Må fortsette å rydde og vaske i morgen. Senere på dagen skal jeg først møte en venninne fra "gamle dager" og så på kino for å se Svigermonster med min søster.

* Dag 7 med Gonal-F *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...