Martha Stewart Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #601 Del Skrevet 21. mai 2005 til deg også, Vigdis! I dag er jeg veldig fornøyd med meg selv, siden jeg hadde viljestyrke til å komme meg på SATS på Stram opp-time klokken 11. Nå må jeg prøve å spise små måltider og være mye i aktivitet fremover, siden det ikke er lenge til brudekjolen skal på... Ellers håper jeg virkelig at været bedrer seg, dette regnet er jo helt bedrøvelig! Bare det er pent 25. juni, så skal jeg være fornøyd... Etter det setter vi jo kursen for Frankrike og da kan det bare regne her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. mai 2005 #602 Del Skrevet 21. mai 2005 Så flink du er da, tidlig opp og trener og greier!! Men å komme inn i kjolen må jo være en veldig god motivasjonsfaktor, ja . Været blir nok strålende om en måned, må være kjedelig å få regn på bryllupsdagen, selvom man jo er lykkelig uansett da. Ha en strålende lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. mai 2005 #603 Del Skrevet 21. mai 2005 Nå er jeg hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 21. mai 2005 Forfatter #604 Del Skrevet 21. mai 2005 Hallo Pusla og MrsL, håper dere har en fin lørdagskveld! Jeg har nettopp vært på besøk til min nydelige, lille nevø. Tror jeg skal køye snart, bør komme meg inn i en skikkelig rytme - var helt utafor søvnmessig forrige uke. * Dag 4 med Gonal-F * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 22. mai 2005 Forfatter #605 Del Skrevet 22. mai 2005 I dag har vært en deilig dag. Først sov vi kjempelenge og bare slappet av etter frokost. Så spaserte vi til Pascal hvor vi spiste kake og bestilte bryllupskaken. Bestemte oss for å spise middagen ute også, men først gikk vi en lang rundtur på hele Frogner og ned igjen på Majorstuen, hvor vi spiste på Pasta Basta. Jeg spiste Spaghetti Carbonara, en av mine absolutte favoritter. Straks skal jeg se filmen The Good Girl på TV2. Har sett den før, men den er så bra at jeg må se den en gang til. * Dag 5 med Gonal-F * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 23. mai 2005 Forfatter #606 Del Skrevet 23. mai 2005 En ok dag på jobb. Etterpå var jeg hos akupunktøren. Hun er superhyggelig, men jeg begynner likevel å bli lei av å gå dit hver uke. Bruker over 300 kroner hver gang og vet jo virkelig ikke om det hjelper... Først når jeg begynte med medisinene, skjedde det en målbar bedring med livmoren. Ingen fremgang da jeg kun gikk til akupunktur. Saken er den at jeg vet ikke helt om jeg tør å ikke ta akupunktur - tenk om det hjelper... Ble også litt oppgitt av å kjøpe nye medisiner i dag, 2300 kroner røk med der. Irriterende at jeg har 1-2 doser igjen i en sprøyte, men kan ikke bruke den fordi den gikk ut på dato i februar. Det er apoteket sin feil, men jeg oppdaget det ikke før lenge etter at jeg hadde åpnet pakken og begynt å bruke av medisinen. Får være måte på hva jeg skal holde oversikt med, om jeg ikke skal bekymre meg om jeg får medisin med lang nok holdbarhet også! (Vanligvis har medisinen jeg kjøper holdbarhet på ca 1 år). Ja, ja, bagateller i den store sammenhengen, men av og til blir jeg litt oppgitt over hva jeg må forholde seg til... * Dag 6 med Gonal-F * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. mai 2005 #607 Del Skrevet 24. mai 2005 Vet akkurat hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 24. mai 2005 Forfatter #608 Del Skrevet 24. mai 2005 Vet akkurat hvordan du har det Takk... I morgen tidlig skal jeg til spesialisten min igjen. Spent på om jeg skal ta flere sprøyter denne syklusen og om tiden er inne for eggløsningssprøyte... Litt pussig at hun ikke ville sjekke meg før dag 8 med sprøyter denne gangen, tidligere har jeg blitt fulgt opp mye tettere med ultralyd. * Dag 7 med Gonal-F * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 25. mai 2005 #609 Del Skrevet 25. mai 2005 Får håpe det går bra hos legen i morgen da. Når det gjelder akkupunktur så skjønner jeg hvordan du har det, det gjør jo ingen skade, så hvis det skulle hjelpe, hvorfor ikke? Men samtidig ser jeg hvordan damene rundt meg som er kroniske syke svir av hundre-og tusenlapper på alternativ behandling som ikke hjelper det spor Men nå er jeg i utgangspunktet skeptisk til mye av det alternative behandlingsgreiene, men det er meg. Så hadde jeg vært deg hadde jeg droppet timene, men det er meg. Kan du kanskje gå litt sjeldnere da? Håper alt er ok! Jeg er utslitt etter en trivelig kveld (sen!) med prosjektgutta, så jeg holder på å sovne. Pluss at det er forbanna mye action (negativ sådan) på jobb, så jeg får snart fnatt. Ha en fin dag uansett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 25. mai 2005 #610 Del Skrevet 25. mai 2005 Får håpe det går bra hos legen i morgen da. Når det gjelder akkupunktur så skjønner jeg hvordan du har det, det gjør jo ingen skade, så hvis det skulle hjelpe, hvorfor ikke? Men samtidig ser jeg hvordan damene rundt meg som er kroniske syke svir av hundre-og tusenlapper på alternativ behandling som ikke hjelper det spor Men nå er jeg i utgangspunktet skeptisk til mye av det alternative behandlingsgreiene, men det er meg. Så hadde jeg vært deg hadde jeg droppet timene, men det er meg. Kan du kanskje gå litt sjeldnere da? Håper alt er ok! Jeg er utslitt etter en trivelig kveld (sen!) med prosjektgutta, så jeg holder på å sovne. Pluss at det er forbanna mye action (negativ sådan) på jobb, så jeg får snart fnatt. Ha en fin dag uansett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #611 Del Skrevet 25. mai 2005 Må skrive litt kjapt i dag, så jeg kan komme meg raskt i seng. Sambo truer nemlig med å sovne hvis jeg ikke skynder meg... Ok time hos legen. Jeg har tre eggposer som vokser, men de ser ut til å være et stykke unna eggløsning. Skal sette sprøyte med Gonal-F nå og en siste i morgen kveld. Ingen eggløsningssprøyte denne syklusen, eggene skal "få lov" å løsne selv. Skal ta test hver morgen de neste dagene for å se når det skjer. Blir spennende å se om vi i det hele tatt treffer denne syklusen, siden jeg drar bort i morgen kveld...! Så forventningene mine til å bli gravid nå er ihvertfall ikke store... Imax: Mulig jeg tar en pause fra akupunkturen snart ja... * Dag 8 med Gonal-F * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 26. mai 2005 #612 Del Skrevet 26. mai 2005 Håper det ordner seg med full klaff denne mnd! Jeg ble skikkelig oppgitt når jeg leste om den medisinen som har gått ut på dato. Tror jeg hadde klaget uansett jeg... de kan da vitterlig ikke forvente at du skal passe på det, det er jo apotekets jobb. Det står vel på navnelappen når du fikk medisinen? Du betaler jo noe helt vanvittig i medesinutgifter, og det skulle ærlig talt bare mangle at du fikk det du har betalt for... :evil: Hvor lenge har du gått til akupunktur? Jeg mener har du gått der et par mnd. så kunne du kanskje prøve litt til, men har du gått der et år ville ihvertfall jeg sluttet (får si som Kverula: Meg om det...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #613 Del Skrevet 26. mai 2005 Håper det ordner seg med full klaff denne mnd! Jeg ble skikkelig oppgitt når jeg leste om den medisinen som har gått ut på dato. Tror jeg hadde klaget uansett jeg... de kan da vitterlig ikke forvente at du skal passe på det, det er jo apotekets jobb. Det står vel på navnelappen når du fikk medisinen? Du betaler jo noe helt vanvittig i medesinutgifter, og det skulle ærlig talt bare mangle at du fikk det du har betalt for... :evil: Hvor lenge har du gått til akupunktur? Jeg mener har du gått der et par mnd. så kunne du kanskje prøve litt til, men har du gått der et år ville ihvertfall jeg sluttet (får si som Kverula: Meg om det...) Ja, rimelig sløvt at jeg fikk medisin som faktisk var i ferd med å gå ut på dato. Skal prøve å klage til apoteket. Det går en del penger ja. Jeg er heldig som har en spesialist med henvisning fra fastlege, betaler mye mindre enn hvis jeg skulle gått til vanlig privat spesialist. I tillegg har jeg jo fått frikort for i år, så nå betaler jeg nesten ingenting hos legen. Faktisk er det akupunktøren som koster meg mest, har gått til henne en dag i uken i snart ett år... Må få søkt trygdekontoret om dekking av medisinutgiftene mine fra nå av, siden jeg trolig har oversteget egenandelen på 15000 kroner nå. Det beste hadde jo selvsagt vært hvis jeg ble gravid snart (og ikke mistet), slik at jeg ikke behøvde flere medisiner... Testet ellers med eggløsningstest i dag tidlig og den var negativ. Nå håper jeg at den forblir negativ frem til søndag, siden jeg drar bort i kveld. Ønsker alle en riktig god helg! Det har jeg tenkt å ha, med henting av brudekjole og utdrikningslag... * Dag 9 med Gonal-F * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 26. mai 2005 #614 Del Skrevet 26. mai 2005 Ha det gøy på utdrikningslaget ditt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #615 Del Skrevet 26. mai 2005 Takk Imax! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. mai 2005 #616 Del Skrevet 27. mai 2005 Kos deg med utdrikningslag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 29. mai 2005 #617 Del Skrevet 29. mai 2005 Venter full rapport i morgen tidlig snuppa! Du vet jeg sjekker dagboken din før VG-nett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 30. mai 2005 Forfatter #618 Del Skrevet 30. mai 2005 Venter full rapport i morgen tidlig snuppa! Du vet jeg sjekker dagboken din før VG-nett! Beklager at jeg oppdaterte siden min litt senere enn VG da... Har hatt en fantastisk koselig langhelg - som dere kan lese mer om i den andre dagboken. Parallelt pågår jo selvsagt dette (evigvarende?) babyprosjektet mitt da. Hadde litt uflaks i helgen med det, kan man kanskje si: Eggløsningstesten ble nemlig positiv lørdag morgen - på den eneste dagen den ikke burde bli positiv! Min kjære og jeg har likevel gjort det vi kan - både i forkant og etterkant - slik at det kan være en liten sjanse for at det klaffer denne syklusen... Var hos legen min i dag igjen, som konstaterte at eggløsningen hadde vært. Og det beste av alt: Livmorslimhinnen var tykkere enn hun noensinne har målt tidligere! Det er en liten seier i seg selv og betyr at medisinene jeg tar absolutt virker! Jeg spurte forresten legen om hvor mange sykluser jeg kan ta denne behandlingen og det er visst ingen grense for det, ifølge henne. (Men jeg kan ikke tenke meg at det er bra for kroppen å holde på i all evighet med dette). Så hvis jeg ikke blir gravid nå, skal jeg begynne med sprøytene igjen fra neste syklus. Det er jeg veldig innstilt på, rekker trolig akkurat å bli ferdig med behandlingen før både jeg og legen drar på ferie. Og så blir kanskje kjærlighetsbarnet unnfanget på bryllupsnatten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #619 Del Skrevet 1. juni 2005 Har begynt å komme meg til hektene igjen etter utdrikningslaget i helgen. Ble ikke dårlig, men skikkelig trøtt etter lite søvn siden forrige uke. Så i går sov jeg mesteparten av kvelden. Ellers går det mest i bryllup her nå, både i og utenfor hodet mitt! Fikk kjøpt meg bikini til bryllupsreisen i dag, så nå er jeg klar for Rivieraen! - Ihvertfall når det gjelder klær - men skulle gjerne ha strammet opp kroppen litt også... Har ikke hatt tid eller ork til å trene noe særlig i det siste, men tanken er at jeg skal prøve å komme meg litt oftere på SATS de neste ukene... Har nå ihvertfall gått en del til og fra jobb og prøver å være flinkere med maten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 1. juni 2005 #620 Del Skrevet 1. juni 2005 Krysser fingrene for at det klaffet denne månden selv om det var eggløsning på "værst tenkelig tidspunkt" ... det var jo de rakkerene som lever en stund da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå