Gå til innhold

Store forventninger

Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Ja takk' date=' begge deler! Søk på jobb - og fortsett med å få barn. Klaffer begge deler så løser det seg. Kjør på! :wink:[/quote']

:Nikke: Som jeg skulle sagt det selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk jenter! Man har jo sterke rettigheter som gravid. Jeg har vel ikke så mye å tape. Kvir meg bare litt på å evt fortelle en helt ny arbeidsgiver at jeg er gravid - hvis det skulle skje...

Skal ihvertfall søke! Uansett vil det være god trening å skrive søknad igjen. For ikke å snakke om et evt intervju, hvis jeg skulle være så heldig å bli innkalt på det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sms fra venninne om at hun fikk sitt tredje barn i dag! :klappe:

Det var sistemann i den store babyboomen i blant våre venner og familie denne våren. Tilsammen ble det 2 :babygutt: og 2 :babyjente:

Lurer på hvem som blir neste par ut... Hadde vært fint hvis det ble oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde nettopp antrekket som jeg skal bruke i bryllup på lørdag. Kjolen har jeg ikke hatt på meg siden jeg kjøpte den i desember, men nå fikk jeg faktisk ganske god selvtillit når jeg fikk den på! :danse:

Det er virkelig sant at klær skaper folk, man føler seg så mye mer selvsikker i et fint antrekk som sitter riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag da jeg veide meg viste vekten 1 kilo ned fra forrige uke! :danse:

Blir trening på SATS i dag, fikk motivasjon nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er :-) Her har vekta gått et kilo opp, men jeg vet hvorfor den har gjort det og det er jo bra.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vekta gått et kilo opp, men jeg vet hvorfor den har gjort det og det er jo bra.........

...Og vi håper den av gode grunner vil stige de neste ni månedene! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg vil ikke at den skal stige så veldig mye da. Da vil jeg se ut som to låvedører......... :evil:

Hvor mange kilo er minimum man bør gå opp tro? 5-6? Det er nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvor mye man veier fra før. Det er visst ingen grunn til å øke matinntaket før 4. måned, for babyens skyld ihvertfall. Gjennomsnittlig vektoppgang ligger visst på ca 12 kilo tror jeg. Kjenner et par stykker som ikke gikk opp mer enn 6-7 kilo og barna deres var på ingen måte undervektige da de ble født. Jo større barn, dess tøffere fødsel også.

Vi fortsetter å krysse fingrene for tvillinger i februar!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, vi krysser fingrene :-) Og jeg vil ikke bli så tung under en evt graviditet. Jeg er tung nok fra før og det blir bare tyngre å leve om man fyker opp flerfoldige kilo når man har noen fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på ønsket ditt jeg B, med tvillinger i februar. Fikk mensen i dag, så sånn er det! Ny måned, nye muligheter.

Ikke tenk på det med graviditet. Du er da uansett ikke nødt til å fortelle om det? Jeg har jo vært i samme situasjon og søkt på jobb mens jeg har vært prøver. En jeg kjenner sa at man kan jo ikke vite når man blir gravid, og så bittert det vil være om det tar tid før man blir gravid og så har man ikke grepet mulighetene som har dukket opp underveis.

Ikke for det altså, vi skal ha tvillinger i februar, ikke sant Bridie! :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, twins er hjertelig velkomne her i huset!!! Hadde vært fint å få to på én gang, så er man ferdig med det! :ler:

Og det er sant som du sier Imax, dumt å la mulighetene går fra seg på grunn av "kanskje". Gudene skal vite at jeg nettopp har hatt "livet mitt på hold" de siste to årene...Det har jeg ikke lyst til lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Heisann.

Gå for begge deler som andre her sier. Du fortjener begge deler, og skulle du bli gravid, er det jo bare å si fra da. Du har prøvd lenge, så de fleste normale mennesker vil skjønne at du prioriterer graviditeten da.

Håper det skjer snart, både for deg og L-berta, og alle andre som prøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ganske fornøyd med meg selv i dag: Har trent Stram opp-time på SATS og spist sunt. Havregrøt til frokost, yoghurt til lunsj og deilig pasta med brokkoli, hvitløk og soltørkede tomater til middag.

Føler meg for en gangs skyld full av overskudd og bobler over av ideer til bryllup, videre jobbsituasjon etc! :-)

Meldte meg forresten ut av SATS i dag. Har tenkt på det lenge, etter å ha vært medlem mer eller mindre sammenhengende i 10 år, er jeg klar for å prøve noe annet. Det er bare blitt et ork og et pengesluk, dessverre. Liker best timene i sal, men er så lei av at det alltid er så fullt der jeg trener. Kanskje jeg begynner å jogge og har vurdert å kjøpe meg en trim-dvd i tillegg. Har litt lyst å prøve pilates. Må uansett betale på SATS for juni også - men det passer meg egentlig bra, for da kan jeg trene litt ekstra frem til bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva er Pilates?

Det er en slags kombinasjon av yoga, styrketrening og stretching.

Grete Roede selger en pilates-dvd.

Kanskje har du også sett reklamen for Winsor Pilates på TV Shop? Det ser ihvertfall veldig effektivt ut der! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten tror jeg nok Pilates passer å trene når man er gravid også... Ingen hopp og du trenger ikke å bli overopphetet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' det er liksom greit å kjøpe dvd`n, men blir den satt på noen gang det er spørsmålet :sjarmor:[/quote']

Ja, du kan så si... Selvdisiplin kom til meg, her skal du få hvile! :ler:

I dag har jeg hatt hjemmespa her. Først en runde med dyprensende ansiktsmaske. Etter dusjen tok jeg en ny runde med ansiktsmaske, denne gangen en som skulle gi fukt. Synes jeg kan se at huden fikk mer glød! Hadde fått litt problemhud - har vel spist litt for mye junk den siste uken da... Ble bl.a en del kaker og snacks med alle festlighetene forrige helg... :oops:

Til slutt farget jeg håret, med god hjelp av sambo. Han er som en "potet" - kan brukes til det meste, også frisør! :-)

Kjøpte inn hårruller og stylingprodukter i dag, har lyst å være litt ekstra fin når vi skal i bryllup i morgen. Vanligvis gidder jeg ikke å dille så mye med det halvlange, glatte håret mitt, men da blir det ofte tilsvarende kjedelige frisyrer også.

Nå må jeg legge meg og få skjønnhetssøvnen, tenker jeg. All mulig fiksing av hud og hår til tross - en laang natts søvn er det beste skjønnhetsmiddelet! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...