Gå til innhold

Store forventninger

Fremhevede innlegg

Skrevet
:ler: Du har linket til samme unsersøkelse som jeg fant....... 71-årgangen er visst god alikavel :ler:

Ja, nå er det fastslått én gang for alle!! :sjarmor:

:klem: til MrsL og Cathie!

Videoannonse
Annonse
Gjest MrsL
Skrevet

:wink:

Hvis man ser bort i fra det siste som stod der....... og det gjør vi :sjarmor:

Skrevet

Men man visste at det alltid kom en vår, slik som man visste at elven ville gå opp igjen, om den var islagt."

Ernest Hemingway

Føler endelig at våren er her, trodde aldri den skulle komme for alvor.

Nå holder jeg på å forberede meg til jeg drar for å besøke bestevenninnen min i morgen! :hoppe:

Og så er det konfirmasjon på søndag. Klær må vaskes og hus må ryddes før jeg reiser. Lovte min kjære samboer å ha det ryddig til han kommer hjem fra jobbreise i morgen... Typisk meg, som er et ekte skippertaksmenneske, får det veldig travelt i morgen...

Skal uansett slappe av litt snart, med ukens høydepunkt på TV: Frustrerte fruer!!

Skrevet
:wink:

Hvis man ser bort i fra det siste som stod der....... og det gjør vi :sjarmor:

Yes!! Vi skiter i alle forståsegpåere som er pessimistiske på våre vegne!! :Nikke::sjarmor::tunge1:

Skrevet

Ellers prøver jeg å holde meg til brudekjole-dietten min. Det går ganske greit, i dag har jeg spist et lite rundstykke til frokost, yoghurt til lunsj og suppe til middag. Men klarer ikke helt å holde meg unna sjokolade, det er visst som dop for meg det... :sjenert:

Har forresten fått en ny sukkerfri godis-favoritt: Solano. Harde drops som smaker deilig karamell. Skikkelig smørsmak - nesten så man tenker at: Kan denne virkelig være sukkerfri? Anbefales!

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Dreamis med passion anbefales på det varmeste :sikle:

(og det er jo "sunn" yoghurt-is)

Sitter med isskjeen i isboksen nå...

Skrevet
Dreamis med passion anbefales på det varmeste :sikle:

(og det er jo "sunn" yoghurt-is)

Sitter med isskjeen i isboksen nå...

Dream-is er godt ja! Har dilla på den med sjokoladesmak jeg - som den sjokoholikeren jeg er!! :sjarmor:

Skrevet
:vinke: So long, everybody! Nå er det langhelg på meg.
Skrevet

Langhelg? Åååå, din sleiping! Jeg har bare to fredager jeg! :sur: Håper du kanskje kommer innom for det? Vet hvordan det klør i KG-fingrene :tunge1:

Uansett, god ferie, den har du fortjent! Selv planlegger jeg å gjøre ingen ting i morgen, og jobbe halvveis på fredag :sjarmor:

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Bare innom med en liten :kose:

Skrevet

Laaang helg er greit, men denne begynner vel å bli litt vel lang? Hvor er du Bridie? Vil ha oppdatering på helgen vet du. :wink:

Skrevet

Da er jeg hjemme igjen jenter! Har hatt en opplevelsesrik langhelg. Var først på besøk hos min kjære bestevenninne og forlover, der det ble mye snakk om bryllup. Skal fortelle mer om det i den andre dagboken min.

Søndag var jeg i konfirmasjon til min yngste lillesøster. Været var nydelig og vi spiste masse god mat - ikke minst gode kaker... :sikle:

Søndag ble også min lille nydelige nevø født! Det betyr at min kjære og jeg ble onkel og tante for aller første gang! :hoppe:

Vi dro på besøk til sykehuset allerede i går for å besøke den lykkelige familien på tre. Jeg gleder meg til å følge han videre fremover!

I dag var jeg på ny kontroll hos legen. Har hatt noen rare fornemmelser i magen de siste dagene som kommer og går, kjennes ut som om det kommer fra livmoren liksom. I tillegg har jeg blødd helt frem til i helgen, selv om det har avtatt mer og mer. Men alt så bra ut inni der, ut fra det legen kunne se med ultralyd. Fikk beskjed om å komme igjen når mensen kommer. Da skal jeg begynne med sprøytene igjen. Er spent på når det skjer, har jo ingen anelse om hvordan syklusen blir fremover...

Skrevet
Har du funnet diktet da? Ble litt nysgjerrig jeg...

Nå har jeg fått tak i det nydelige kjærlighetsdiktet som vi hørte i en vielse for en stund siden:

Dei talar og talar

Dei talar og talar

om alt dei skulle og ville

Men vi er stille

Dei jagar og jagar

som gjaldt det å få

dei tilmålte timane unna

Men vi held med varsame hender

den skøyre og kostbare stunda

Du fanst, kan vi seia kvarandre

Du fanst og er nær

Vi treng ikkje jaga lenger

Vi treng ikkje tvile

Vi er

- Arnljot Eggen -

Skrevet

Høres ut som du har hatt det fantastisk flott :-)

Skrevet

Nydelig dikt :) . Og så gøy å bli tante da!! Jeg heier litt på søs, men hun er dessverre like håpløst single som meg :-? .

Ha en fortsatt fin uke :klem:

Skrevet

Gratulerer med flott nevø! Det er morsomt å være tante, jeg er tante til 5 stykker, så jeg vet hvordan det er!

Godt å høre at du hadde en fin tur.

Ha en fin dag! :ler:

Skrevet

:klem: til MrsL, Pusla og Imax!

Nå har jeg sett annonse for en jobb som jeg fryktelig gjerne kunne tenkt meg. Tror jeg skal prøve å søke. Men - er det gunstig for meg å skifte jobb nå, midt oppi alt dette styret med å bli gravid?? Det er bare et engasjement, så da må jeg i tilfelle søke permisjon fra den jobben jeg har nå. Should I stay or should I go??? Uææ - dette dilemmaet har jeg slitt med i over 2 år nå - helt siden vi begynte å prøve på barn!! :klø:

(Er jo ikke sikkert jeg får jobben uansett...)

Skrevet

Ja takk, begge deler! Søk på jobb - og fortsett med å få barn. Klaffer begge deler så løser det seg. Kjør på! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...