Martha Stewart Skrevet 8. april 2005 Forfatter #381 Del Skrevet 8. april 2005 Ååå, så glad jeg ble nå :-) Som du skjønner så klarer ikke jeg å juble så høyt ennå... Selv om en del av meg vil nettopp bare juble... Er vel redd for at det ikke er "for real"... Men takk for at du er her! Hadde vært så herlig om dette resulterte i en lys levende - sånn ca i desember, etter mine beregninger. Det ville vært verdens aller beste julepresang! Tør ikke fortelle dette til noen andre enn dere på KG ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 8. april 2005 Forfatter #382 Del Skrevet 8. april 2005 Valg Jeg velger meg april! I den det gamle faller, i den det ny får feste; det volder litt rabalder, - dog fred er ei det beste, men at man noe vil. Jeg velger meg april, fordi den stormer, feier, fordi den smiler, smelter, fordi den evner eier, fordi den krefter velter, - i den blir somren til! Bjørnstjerne Bjørnson Det er vår: Forventningens tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 9. april 2005 Forfatter #383 Del Skrevet 9. april 2005 I morges tok jeg en digital Clearblue-test til: Pregnant sto det klart og tydelig i displayet på den også! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 9. april 2005 Forfatter #384 Del Skrevet 9. april 2005 Nå har jeg vært ute og handlet. Må pynte kaken som jeg bakte i går. Den skal jeg ta med til de vennene vi skal spise middag hos i kveld. Blir nok koselig, gleder meg! Deilig å ha noe å aktivisere seg med, da blir det mindre tid til å sitte å bekymre seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2005 #385 Del Skrevet 9. april 2005 Vil bare gi deg en kjempestor og ønske deg lykke til hos legen på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 9. april 2005 #386 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg er her for deg vettu :-) Bare litt lite tid til KG når jeg har besøk av min venninne, men det blir bedre tid snart :-) Når du nå har tatt to tester som viser det samme, da kan du vel håpe litt mere, kan du ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 9. april 2005 #387 Del Skrevet 9. april 2005 Ååååh! *Krysser fingre og tær og alt annet som krysses kan for din del nå! Jeg ble så nysgjerrig da jeg leste i boka til Mrs L, at jeg måtte innom og titte. Ble så glad og forhåpningsfull på dine vegne jeg nå, at jeg nesten måtte gråte en skvett. (Sipper litt mye for tida,ja...) Håper du kommer deg til legen på mandag og har med gode nyheter hjem til mannen din og til oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. april 2005 #388 Del Skrevet 10. april 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 10. april 2005 #389 Del Skrevet 10. april 2005 Ååå krysser fingrene og alt jeg har for deg! LYKKE TIL HOS LEGEN I MORGEN!!!!! Du må love å avgi rapport i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 10. april 2005 Forfatter #390 Del Skrevet 10. april 2005 Tuuusen takk for at dere er optimistiske på mine vegne, Heidi, MrsL og Lompa! :-) Jeg føler meg litt mer opimistisk i dag. I går var jeg i et veldig merkelig humør, helt på tuppa. Måtte vel fordøye nyhetene, det er jo litt skrekkblandet fryd dette her. Hvis jeg er gravid og det går bra, så er det vel få barn som er så velkomne som hos oss! :-) Så det er ingen blandede følelser ift det. Vi har jo tross alt vært klare for barn i over to og et halvt år nå. Men jeg er bare så uendelig redd for at det skal gå galt igjen, siden jeg har hatt disse blødningene denne syklusen. Den veldig kraftige blødningen skjedde jo før jeg evt ble gravid, derfor er det utrolig nok i seg selv at et egg kan ha festet seg inni der. Og derfor var jeg ikke inne på tanken en gang om at jeg kunne være gravid nå!! Hadde jeg hatt noe håp, så hadde jeg nok testet allerede for en uke siden, da mensen skulle ha kommet... Den virket jo ellers til å være på vei, siden jeg hadde noen småblødninger for en uke siden... Hvilket gjør meg litt pessimistisk da, siden jeg hittil ikke har hatt noen gode erfaringer med blod og svangerskap... Og så er jeg på et kritisk tidspunkt akkurat nå - det var nemlig ved 5 uker det gikk galt sist... Gruer meg egentlig veldig til legen i morgen, men håper at jeg kan komme med gode nyheter... Det er uansett så godt å ha dere nå, å dele dette med! Føler at det er for tidlig å involvere andre rundt oss. Vi fortalte det veldig tidlig første gangen det gikk galt og jeg er vel mest redd for at folk skal bli veldig bekymret på våre vegne denne gangen, før vi er kommet over i den mer trygge fasen. Så jeg orker ikke å ha andres bekymringer i tillegg til våre egne å forholde oss til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. april 2005 #391 Del Skrevet 10. april 2005 Gleder meg til å høre nytt i morgen etter legetimen din :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 10. april 2005 Forfatter #392 Del Skrevet 10. april 2005 Ååå krysser fingrene og alt jeg har for deg! LYKKE TIL HOS LEGEN I MORGEN!!!!! Du må love å avgi rapport i morgen! TAKK Vigdis!! Og ja, jeg lover dere rapport!! Uansett hvordan det går, så har jeg nok veldig behov for å meddele meg i morgen... Vet jo ikke om legen min har ledig time for undersøkelse så snart, men jeg har tenkt å ringe når kontoret åpner i morgen tidlig, slik at jeg uansett får tatt en blodprøve så tidlig som mulig. Da kan jeg kanskje få svar på den allerede utpå dagen, dvs få vite nviået av svangerskapshormoner (hCG) i blodet. Da vil jeg få en pekepinn på om dette er liv laga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. april 2005 #393 Del Skrevet 10. april 2005 Spennende :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 10. april 2005 Forfatter #394 Del Skrevet 10. april 2005 Spennende :-) Ja, dette er nesten litt for spennende akkurat nå... Men hvis vi kommer oss så langt som at vi får sett hjerteslag på ultralyd, en gang mellom uke 6-8, så er sjansen for at det skal gå bra økt betraktelig allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. april 2005 #395 Del Skrevet 10. april 2005 Ja, skjønner jo at du er skeptisk når det har skjedd ting tidligere. Jeg ville nok vært skeptisk jeg også, uansett. Fordi vi strever blir det litt ekstra tankevirksomhet hvis det skulle klaffe. Når man har strevd så lenge så vil man jo at det skal gå bra......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. april 2005 #396 Del Skrevet 10. april 2005 Gratulerer! Og jeg krysser fingrene (og alt annet jeg kan krysse). Skjønner godt at du er litt forbeholden, det er greit å ikke ta helt av så tidlig. Men vi får tro at dette funker og at legen kan komme med gode nyheter. Venter spent på oppdatering i morgen! (da sjekker jeg dagboken din før VG nett ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 10. april 2005 Forfatter #397 Del Skrevet 10. april 2005 Ja, skjønner jo at du er skeptisk når det har skjedd ting tidligere. Jeg ville nok vært skeptisk jeg også, uansett. Fordi vi strever blir det litt ekstra tankevirksomhet hvis det skulle klaffe. Når man har strevd så lenge så vil man jo at det skal gå bra......... Når man har strevd for å få barn så tar man ingenting for gitt nei. Lykken føles så skjør liksom. Første gangen jeg var gravid for to og et halvt år siden var jeg mye mer bekymringsløs, kjente faktisk ingen som hadde mistet eller hatt problemer med å bli gravid. Men, får håpe statistikken er på vår side etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. april 2005 #398 Del Skrevet 10. april 2005 Statistikken er nødt til å være på vår side snart. At det du "kanskje" har i magen klorere seg fast og at jeg kan få det samme i min mage snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 10. april 2005 Forfatter #399 Del Skrevet 10. april 2005 Gratulerer! Og jeg krysser fingrene (og alt annet jeg kan krysse). Skjønner godt at du er litt forbeholden' date=' det er greit å ikke ta helt av så tidlig. Men vi får tro at dette funker og at legen kan komme med gode nyheter. Venter spent på oppdatering i morgen! (da sjekker jeg dagboken din før VG nett )[/quote'] Takk Imax! Tar det som et stort kompliment hvis livet mitt er mer spennende enn VG! (Av og til føles det like dramatisk og absurd som VG-sakene, ihvertfall fra mitt ståsted...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 10. april 2005 Forfatter #400 Del Skrevet 10. april 2005 Statistikken er nødt til å være på vår side snart. At det du "kanskje" har i magen klorere seg fast og at jeg kan få det samme i min mage snart Jeg tror den statistiske sjansen for å miste 3 ganger på rad bare er ca 1 prosent, så da burde vel statistikken være på min side snart, sånn sett... (Siden dette er tredje gang jeg blir gravid). Og hvis dette går bra, så håper jeg intenst at du og alle andre som har strevd en stund skal være like heldige! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå