Gå til innhold

Får ikke gode matcher på tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått meg tinder, men får ikke noen gode matcher.

Fikk et par matcher med jenter som har utenlandsk navn men de er spammere eller lureri. De guider deg inn på en side hvor man skal registere seg med automatisk tekst. Jeg er ikke ute etter sex etter 1 minutt liksom. Hvis vi skulle hatt sex ville jeg ventet til minst 2.date.

Jeg fikk også en dame som var nokså fin, men hun var en del eldre enn meg. Fikk også noen damer som ikke var så fine dvs veldig spede eller ganske tjukke. Jeg vil ha en normalbygd eller slank dame med et ok utseende. Jeg vil si jeg er ganske gjennomsnittlig utseendemessig og er ute etter en gjennomsnittlig jente eller bedre.

Er dere damer som ser ok ut veldig kresne på tinder eller? Hva slagds bilder liker dere?



Anonymous poster hash: 4cc52...6c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke er veldig kresen selv, og bare sveiper ja på de aller peneste, så kan det være bildene og teksten som ødelegger for deg. Ha klare bilder, uten solbriller, ikke speil-selfie og med alle klærne på. Er det i tillegg en liten tekst som sier litt annet enn høyden din eller et meningsløst ordtak, ville sannsynligvis jeg sveipet til høyre!

Anonymous poster hash: f0c03...b0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...