Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #1 Del Skrevet 3. august 2004 Noen som vil leke litt? Jeg har KG abstineser Jepp, tilbake fra fjortis leir. Glad og fornøyd, vellykket arrangement, og så tikker første mailen inn i dag morges med overskrift: "kraftig ris til Glammy" (hvordan vet han at jeg liker ris? :oops: ) Jepp, side opp og side ned med klaging og kjeft, han skal starte underskriftskampanje (han bor et sted med 50 innbyggere..) og gå til VG! (fordi vi spilte paintball ) Klynk... Vell, nå skal jeg jobbe(or what you may call it...) ei uke, og så "ITALIAN RIVIERA" here I come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. august 2004 #2 Del Skrevet 3. august 2004 Hellu glammy!! fjortisleir?? hva har du gjort der da? og hvorfor fikk du klager for å ha spilt paintbal? ække det morro også for fjortiser a? Italian riviera... *drømmesegbort-smily* JEG VIL VÆRE MED!! hvor lenge blir dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #3 Del Skrevet 3. august 2004 Det er synd å spille paintball, det står i Bibelen... og jeg som trodde jeg kom fra Bibelbeltet *Legger seg ned og gnager på parketten* jeg blir så oppoverøreneeitrendeforbanna! :evil: Vel, blir borte i to uker, og det blir stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #4 Del Skrevet 3. august 2004 :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #5 Del Skrevet 3. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #6 Del Skrevet 3. august 2004 Kan du prøve å maile bildene til meg, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. august 2004 #7 Del Skrevet 3. august 2004 Det er synd å spille paintball' date= det står i Bibelen... og jeg som trodde jeg kom fra Bibelbeltet *Legger seg ned og gnager på parketten* jeg blir så oppoverøreneeitrendeforbanna! :evil: Vel, blir borte i to uker, og det blir stas! .. jeg vil gjerne se det avsnittet i bibelen som sier at paintball er synd!!! ... Og du, ikke gnage på parketten!!! :fy: enten ødelegger du tenna, parkette eller begge deler!! Synes du er lekker jeg altså, men uten tenner???? tja... To uker.... juks!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #8 Del Skrevet 3. august 2004 *reiser seg sakte opp fra parketten igjen, og spytter ut fliser, prføy* Bildene ligger i utboksen min ennå :oops: vet ikke hvorfor de ikke sendes, skal prøve å dele mailen kanskje???? Jepp, det står i det sjette bud "Du skal ikke drive hor" har vi i vår feilaktighet oversatt det med, men iallefall på Sunnmørsk, blir det hebraiske ordet oversatt med paintball og gjerne med hor også, og da lyder det, på nynorsk så klart: "Du ska ikkje drive paintball eller pule damer med eller uten paintballgønner" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. august 2004 #9 Del Skrevet 3. august 2004 ...Jepp, det står i det sjette bud "Du skal ikke drive hor" har vi i vår feilaktighet oversatt det med, men iallefall på Sunnmørsk, blir det hebraiske ordet oversatt med paintball og gjerne med hor også, og da lyder det, på nynorsk så klart: "Du ska ikkje drive paintball eller pule damer med eller uten paintballgønner" men hor uten paintball er ok da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #10 Del Skrevet 3. august 2004 Jepp, så lenge du er gift, og da ikke med en paintballmarkør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. august 2004 #11 Del Skrevet 3. august 2004 men hor uten å være gift og uten noe innblanding av paintball da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #12 Del Skrevet 3. august 2004 :o Aline da! Da er det jo HOR!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 3. august 2004 #13 Del Skrevet 3. august 2004 :klø: Teologi er nok ikke noe for meg... :tusleutsmily: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. august 2004 #14 Del Skrevet 3. august 2004 ...Jepp' date=' det står i det sjette bud "Du skal ikke drive hor" har vi i vår [b']feilaktighet oversatt det med, men iallefall på Sunnmørsk, blir det hebraiske ordet oversatt med paintball og gjerne med hor også, og da lyder det, på nynorsk så klart: "Du ska ikkje drive paintball eller pule damer med eller uten paintballgønner" er paintball og hor det samme da eller???? lissom??? og dersom paintball og hor er det samme, sa er det søren meg mange som tror de er prektige på hor-fronten som må tenke om igjen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #15 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg huseker jeg var leder på konfirmant leir. På leirstedet var det forbudt med dans, men da vi kalte det "bevegelse til musikk" fikk vi lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #16 Del Skrevet 3. august 2004 Kanskje jeg skulle kalt det farge-glad-kamp-for Jesus??? Også kunne vi synge: Jeg er verken i infanteriet, kavaleriet, artelleriet, jeg er ikke pilot oppi flyet, men jeg er en Jesu soldat. Jeg er en Jesu Soldat, jeg er en Jesu SOOOOOOOOOLDAAAAAAAAAAAAT!! (jepp, det er en sang, ja!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 3. august 2004 #17 Del Skrevet 3. august 2004 Det hadde nok gått bra om du kalte det fargelek. Eller lek med maling. Vi fikk forresten lov til å leke Star Wars, men ikke å danse eller spille kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #18 Del Skrevet 3. august 2004 allikevel gir man ikke opp religion, godt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. august 2004 #19 Del Skrevet 3. august 2004 :o gud hva dere KAN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. august 2004 #20 Del Skrevet 3. august 2004 8) Nei., det er bare GUD SOM KAN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå