Gå til innhold

Hvor kan jeg finne en grunn kommode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en som ikke er særlig dypere enn ca 30 cm.

Den skal brukes i en gang, så det er greit om den er i passe høyde til å legge fra seg ting oppå mens man kler av seg. Og det er kjekt om den har skuffer som det går an å lagre noe skjerf og votter i.

Jeg har kikket litt rundt på møbelkjedene, men det er visst nokså vanskelig å få tak i en såpass grunn kommode.

Noen som kan hjelpe en stakkar litt på vei?

Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg ville også sett på skoskap. Man er jo ikke forpliktet til å putte sko i dem :fnise:

Et annet alternativ jeg tenkte på, uten at jeg har finstudert møbelkatalogene, er nattbord. De er ofte ikke så dype som en kommode. Dessverre er de neppe så høye som du kanskje vil ha dem, men det kan jo være verdt å undersøke utvalget.

Skrevet

Skoskap kommer ikke til å fungere til formålet, så det er utelukket. Ellers er det jo en grei idé. :)

Jeg regner med at Montana ikke er billig, men det kan absolutt være verd en titt. Ser ut som Illums forhandler det i Oslo så jeg tar en tur innom der også.

Skrevet

Heh, av alle disse er det Jysk som vinner. Jeg så ikke disse sist jeg surret rundt på nettsidene der. Takk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...