Gå til innhold

Tv-serier


Tarjaruby

Anbefalte innlegg

Blir en del tv-serier på meg på fritiden når jeg ikke har bedre ting å gjøre. Har kommet over mye gode serier må jeg si. En personlig favoritt er outlander! Har bare kommet 8 episoder til nå,og har desverre hatt pause siden i oktober eller noe sånt. Kan nesten ikke vente til i april når resten av sesongen kommer! Er det noen andre fan's? Har dere noen andre serier å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hotel Cæsar.

Anonymous poster hash: 4cc61...7c3

Hahaha :ler: Unnskyld meg,men det var noe av det dårligste forslaget jeg har hørt :tunge1:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill deg netflix og se drøssevis med serier der

Har netflix,men greit å høre hva andre syns er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Veritaserum

Criminal Minds
New Girl
Castle
Vampire Diaries
Teen Wolf
Baby Daddy
Stalker
The mentalist
Young & Hungry
Chosen (anbefales på det sterkeste! beste serien jeg noen gang har sett)

Dette er noen av de seriene jeg følger.
Har gått lei av veldig mange og kuttet de ut.
Som Grey's Anatomy, glee, Supernatural, walking dead, dexter, pretty little liars, arrow, 90210, grimm, awkward, falling skies, under the dome, switched at birth, haven +++
Ja det er mange serier jeg droppet, fordi det ble så utrolig oppbrukt.

Endret av Veritaserum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som går på netflix, men dette er seriene jeg ser på for tiden:

Agents of shield (sesong 2 fortsetter om ca 8 uker)

Agent Carter (Helt ny serie. På mange måter ligner den på Iron man, men hovedpersonen er en kvinne. Libner også på AoS, men mindre aliens, større budsjett og sterkere kvinnelig hovedrolle. Obligatorisk for alle kvinner som følger med på Marvel-filmer)

Gotham (Halvveis i sesong 1)

Kampen om tungtvannet

Jeg venter spent på sesong 5 av Game of Thrones.

Når jeg har tid til overs ser jeg Smallville og Doctor Who. Jeg har en plan om å se ferdig samtlige sesonger av begge seriene etterhvert.



Anonymous poster hash: 090ec...865
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å se på "Lost Girl" og "Spartacus". Mye gladvold. Og "Supernatural". Hva om Gud begynte å gi faen? Det får vi svaret på der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Jeg har begynt å se på "Lost Girl" og "Spartacus". Mye gladvold. Og "Supernatural". Hva om Gud begynte å gi faen? Det får vi svaret på der.

Ser Lost Girl også, en av de tingene jeg liker best med den serien er at den faktisk har en slutt. De innså når det var brukt opp og lagde en ordentlig sesong slutt.

Hater det når serier blir brukt opp, og så slutter de bare, midt i. Uten noen konklusjon på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...