AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Jeg håper noen andre har vært borti dette her før. Jeg har brukt p speøyte i 4 år, sluttet på den i august 2014 da jeg begynte å få disse blødningene mange har fått tidligere av p sprøyten. Men det stoppet ikke, det virker som jeg har mensen fortsatt støtt og stadig, men noen dager e det kanskje bare litt så jeg tenker det e over-helt til noen dager er det påan igjen. Jeg begynte på p piller for å ikke ha disse blødningene, for de holder det i "sjakk" på en måte. Men glemmer jeg en pille noen dager så e det påan igjen. Hva skjer? Utsetter jeg bare blødningsproblemet med å holde det unna med p piller, eller vil det gå over av seg selv? Anonymous poster hash: 88ccb...9a3
Blod Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Det vil nok bli normalt igjen av seg selv, men P-sprøyter påvirker jo kroppen din i mange måneder etterpå. Opptil to år. Ett år er det vanligste.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Når du glemmer p piller kan det være årsqken tilsmåblødninger, helt normalt. Bruk pillen regelmessig og du skal se at problemet løser seg. Kanskje vi burde hatt en tråd med sprøsmål om folk har husket oillene sine?Anonymous poster hash: 814ad...e11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå