Gå til innhold

Overraske med sexy undertøy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min kommer hjem i morgen ettermiddag og jeg har en pikant og småfrekk overraskelse til han etter middagen.

Jeg tenkte å ha på meg strømper, en sexy BH og en liten truse med fransk åpning under en helt vanlig og ordinær kjole.

Vi har et godt, åpent og regelmessig sexliv og jeg vet at han har et ønske om spesielt strømper og hofteholder på meg. Han har aldri sett meg i noe sånt før og jeg har aldri hatt sexy undertøy så dette blir litt skummelt.

En stund etter middag vil jeg gå på badet, ta av kjolen, fikse meg litt for så å gå ut til han kledd som beskrevet.

Hvordan ville dere menn her reagert? Har dere tips for hva jeg skal gjøre når jeg kommer ut fra badet?

Anonymous poster hash: a9b68...718
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bare ikke møte han sånn i døren. Hello!

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor bare ikke møte han sånn i døren. Hello!

Jeg tenkte det først men forkastet tanken siden jeg vet han er meget sulten når han kommer hjem.

Skrevet

Altså, gjør det likevel. Ha maten klar, men han kan selv få valget mellom å spise deg først eller spise maten først mens han ser på hvor digg du er i undertøy. ;)

• Liker 4
Skrevet

Takk silfen :)

Jeg snakket med han i kveld og stakkaren har ingen anelse hva han har i vente. :plystre:

Han fortjener så mye bra og dette er en liten ting jeg svært gjerne vil gjøre for han og oss.

Tror dere biff vil gjøre susen? Jeg er ikke så veldig flink på kjøkkenet og er derfor litt redd for å spolere det hele.

Noen tips til lettlaget og treffsikker mat? Noe som tåler å stå en stund på svak varme hvis han vil ha "desserten" først?

Åååh, jeg er så spent på morgendagen. Og litt nervøs faktisk. :icon_lol:

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjorde dette i går kveld. Laget noe så enkelt som taco. Vi spiste først siden vi var sultne begge to. Etterpå gikk jeg på badet, tok av meg alt bortsett fra undertøyet og strømpene. Overrasket han skikkelig

Skrevet

Kan du ikke bare la han finne ut selv hva du har under kjolen? Regner med dere kommer til å ha sex etter middagen uansett, så da får han seg en overraskelse når han drar av deg kjolen :)

Anonymous poster hash: e159a...45d
  • Liker 1
Skrevet

Hadde jeg kommet hjem til noe sånt hadde jeg gjespet litt, undertøy er ut! Gjør følgende: ta på tung overdreven sminke og ta på deg boots og stå med en iskald øl i hånda! Da glemmer han at han eventuelt er sulten.

Anonymous poster hash: b7b66...968

Skrevet

Kan du ikke bare la han finne ut selv hva du har under kjolen? Regner med dere kommer til å ha sex etter middagen uansett, så da får han seg en overraskelse når han drar av deg kjolen :)

Det tenker jeg også! La han oppdage det sjøl. Vel så pirrende. Han begynner nødvendigvis ett sted og så pakker han opp litt etter litt..
Skrevet

Må fortelle hvordan det går da!!! :)

Anonymous poster hash: f1146...229
Skrevet

Ts her. Takk for svar alle sammen.

Jeg gjorde dette i går kveld. Laget noe så enkelt som taco. Vi spiste først siden vi var sultne begge to. Etterpå gikk jeg på badet, tok av meg alt bortsett fra undertøyet og strømpene. Overrasket han skikkelig

Hvordan reagerte han?

Det at jeg plutselig står foran han i sexy undertøy er noe han har fantasert om. :)

Hadde jeg kommet hjem til noe sånt hadde jeg gjespet litt, undertøy er ut! Gjør følgende: ta på tung overdreven sminke og ta på deg boots og stå med en iskald øl i hånda! Da glemmer han at han eventuelt er sulten.

Anonymous poster hash: b7b66...968

Ikke for oss. ;)

Det tenker jeg også! La han oppdage det sjøl. Vel så pirrende. Han begynner nødvendigvis ett sted og så pakker han opp litt etter litt..

Denne fremgangsmåten kunne jeg tenkt meg men i dag er det hans fantasi som skal oppfylles. :)

Må fortelle hvordan det går da!!! :)

Anonymous poster hash: f1146...229

hehe, kanskje jeg gjør det ;)

Gjest utoginn
Skrevet

ojjjjj, jeg kunne tenkt meg å være i hans bukser i dag. Planen din virker helt perfekt, du setter virkelig pris på han og vil gi han det beste. Lykke til!!

Skrevet

Han var med på leken med det samme! Dette var første gangen jeg gjorde noe slikt, men det skjer definitivt flere ganger☺

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min kommer hjem i morgen ettermiddag og jeg har en pikant og småfrekk overraskelse til han etter middagen.

Jeg tenkte å ha på meg strømper, en sexy BH og en liten truse med fransk åpning under en helt vanlig og ordinær kjole.

Vi har et godt, åpent og regelmessig sexliv og jeg vet at han har et ønske om spesielt strømper og hofteholder på meg. Han har aldri sett meg i noe sånt før og jeg har aldri hatt sexy undertøy så dette blir litt skummelt.

En stund etter middag vil jeg gå på badet, ta av kjolen, fikse meg litt for så å gå ut til han kledd som beskrevet.

Hvordan ville dere menn her reagert? Har dere tips for hva jeg skal gjøre når jeg kommer ut fra badet?

Dette er helt topp. Håper han forstår å sette pris på å ha en kjæreste so deg!

Gjest Coolaid
Skrevet

Utelukkende positivt. Ikke glem høye hæler.... og la ham gjerne kle av deg slik at han oppdager overraskelsen av seg selv.... :)

Skrevet

Hei igjen. Ts her

Dette blir skrevet med et stort smil ;)

Jeg kan bare si at både maten og overraskelsen falt i smak. :)

Vi satte oss for å spise like etter at han var kommet hjem og biffene var perfekt stekt, om jeg kan skryte av meg selv. ;)

Etter maten la vi oss på sofaen og snakket om løst og fast og bare slappet av. Han døste av en halv times tid og jeg ryddet kjøkkenet i mellomtiden.

Da han våknet tok han seg en dusj og da fant jeg ut at jeg bare kunne kle av meg til jeg kun stod igjen med undertøyet.

Jeg småpuslet litt på kjøkkenet til jeg hørte at han kom ut i stuen, jeg tok noen dype åndedrag, motet meg opp og gikk småskjelvende ut til han.

Og den reaksjonen... Jeg hørte han dro pusten fort og hardt inn før han utbrøt " Å dæven!!!" med tidenes glis om munnen. :fnise:

Resten av kvelden var vi i vår egen lille verden. ;)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...