Gå til innhold

Lyg og Lygenytt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen lurer på om man må trives i sitt eget selskap.

Må da være temmelig utrivelig å ikke trives med seg selv.

Kan jo ikke akkurat si til seg selv, at nå trives jeg ikke med meg lengre, så jeg stikker en tur og gjør noe annet uten meg selv.

Fryktelig vanskelig, ja umulig, å rømme fra seg selv, om man ikke går inn i en psykose eller noe sånt, i den duren, skummelt, da.

Anonymous poster hash: 4999f...55b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Reklamen står og lyser, får du lavere rente ved å bytte bank?

Sjekk selv -> Nei, takk du reklamebander, vi vil ha høyeste mulig rente!

Og de som lurer på om det er ljug, kan finne ut hvorfor høy rente er best i test. (Nojac får ikke lov å svare, han er for glup!)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kontormus er oppe og ute gående, på KG.

Hun mangler bare en så har hun 9 000, bonus poeng, av den grønne sorten. Det er ikke verst.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen driver og diskuterer på KG, om å handle på Voga.com.

De menneskene førte oss inn på en side vi aldri har vært før.

En side med fristelser. En gyngestol, det hadde vært noe det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Melodifestivalen har dukket opp på skjermen. Noen har trykket den inn.

Vi har ikke kommentert dette høyt, da blir det unødvendige kommentarer skrått over bordet her.....men.....

Den venstreste damen, kunne hun ikke fått en litt mer påkledd kjole? Hun ser ut som om det var bare stoffrester igjen, da det ble hennes tur til å få sydd kjole.

(Gutta trenger ikke kommentere, vi ser for oss hva kommentarene vil bli.....)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Petter hevder han er ute og flyr med flyvende flyvemaskiner.

Men vi ser da helt klart og tydelig at den han har postet bilde av er noe helt annet. (Nei, det er ikke hoppla med kosten, den er utgått på dato.)

Nei, vi ser helt klart og tydelig at det er den røde og sorte plenklipperen, vaktmesteren har snudd opp ned og har fått til å sveve i løse luften. Ikke rart at plenene ikke har blitt klippet til helga.

Hva det andre hvite er for noe, er umulig å uttale seg om. Men det er ganske klart at det ikke er noen løgn at dette må stamme fra et tannlegekontor. Noen har vel blitt så sinna på tannlegen at de bare tok med seg det som var for å slippe fri fra stolen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå har søta bror og Måns vunnet melodifestivalen.

Norge ble ikke sist.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er nesten sånn at vi må gå og protestere på atte det ikke er mulig å få gå i seng før pcen har oppdatert seg ferdig med Windows 8.1. Ett eller annet. Da slår den seg av, helt av seg selv.

Men det nytter ikke å protestere i en tråd, på KG.

• Liker 3
Skrevet (endret)

:Gjesp:

Lurer på rare ting: Gjelder den skepsisen til sannhetsgesjalten også for Hoppe og andre medskribenter?

Ja, for Hoppe er ikke lengre bare leserinnleggskribent, helles status er hevet til medskribent, eller den tittelen hun selv måtte ønske.
Sett at vi sier det sånn, Hoppetausa?

Jeg aner virkelig ikke alltid hva som er opp og ned på sjefas innlegg, men opplaget stiger og det er vel hovedsaken? :jepp:

---

Det var veldig vennlig å utnevne meg til noe som er mere enn før. Jeg kjenner ansvaret begynne å tynge

og må få litt betenkningstid før jeg svarer...og ikke minst en god natts søvn...hvis det lar seg gjøre. :)

Vinnersangen kverner og Mons smiler i mitt hode. :klo:

Sørgelig er det at Liv Marit Wedvik er død.

Vet jo hvem hun er av omtale og synging, men jeg kvapp til da jeg hørte det på nyhetene.

Det skulle ikke ha vært lov å være sånn uheldig og dø av et uhell....midt i livet og all ting. :(

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:Gjesp:

Jeg aner virkelig ikke alltid hva som er opp og ned på sjefas innlegg, men opplaget stiger og det er vel hovedsaken? :jepp:

---

Det var veldig vennlig å utnevne meg til noe som er mere enn før. Jeg kjenner ansvaret begynne å tynge

og må få litt betenkningstid før jeg svarer...og ikke minst en god

natts søvn...hvis det lar seg gjøre. :)

Vinnersangen kverner og Mons smiler i mitt hode. :klo:

Vet jo hvem hun er av omtale og synging, men jeg kvapp til da jeg

hørte det på nyhetene.

Det skulle ikke ha vært lov å være sånn uheldig og dø av et

uhell....midt i livet og all ting. :(

Nå tar vi det nedenfra og opp, ikke oppenfra og ned, denne gangen.

Det skulle vært strengt forbudt, å dø før man minst blir 80 år eller eldre. Selv ufødte babyer burde være helt perfekte og få lov til å leve. (Da snakker vi ikke om abort, for det sier loven at kvinnen selv bestemmer, så det er udiskutabelt å legge seg opp med loven.)

Det første sist, hva som er ned og opp er tidvis helt ned opp og umulog å holde styr på.

Hoppe får sove på saker og ting, i luftvariant, ellers blir prinsessen på erten skriverier i morgen. Når saken er ferdig sovet på, får vi vel en kommetar?

Sett at vi sier det sånn? Så låser vi tråden her og nå, med Betine Zetliz sin piggtrå magi?

:natti:

*** Det nle kanskje litt flåsete med Liv Marit W. Håper det er innafor det akseptable? Ikke meningen å støte noen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvirfor ser ikke herremænder at soveromsvinduer kan lukkes?

Mørkleggingsgardiner trekkes ned, og pyntegardiner som herremanden her i huset kaller ytter gardinen for stenges?

For hadde denne herremanden vi her tsler om, utført disse handlingene før han krøp under sin egen dyne, så hadde han sluppet å bli sur når siste mand, ehm kvinne, den autocorrecten igjen, vet du, begynner å styre med alt mannen ikke har sett, gjort eller sett behovet for å gjøre tidligere på natta.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nok med alt dette i tilknytning til vinduet tullet.

Pappamannen har sovnet med barn, flaske og søl i senga.

Skal man bli sint av slikt? Eller gjøre som vanlig, få barnet ut av store senga, og over i rettmessige senga, gi blaffen i reguleringsplata og bevare natteroen?

Ta det ut på KG, sov, og i morgen er alt glemt.

Bare ikke Kontormus kommer og tar oss! Vi har tullet alvorlig mange løgner om henne , og er ikke Uredd, men Redd det har gått over stork og stein, i denne tråden.

Kan noen få stengt tråden? Vi vil bli arbeidsledige, og Nave.

• Liker 3
Skrevet

Nå tror jeg at du tøyser fælt her! :opplyser:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi må helt nødt for å være sykemeldt i dag, altså.

Oppkast både meg her og meg der, i hele tidlig morgen/sen natt.

Dere får hoste opp nyhende på eiga hand.

• Liker 3
Skrevet

coughing.gif?w=450

• Liker 3
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

coughing.gif?w=450

Takk for medfølelsen. :ninja:

:opplyser: Hodet henger bare ikke med, skikkelig.

Bær og sjokolade er ikke fristende, nei!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En hel drikkeflaske med heste-, nei heksebrygg er blitt oss servertmog pressantert.

Vi får komme tilbake til effekten......

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skulle noen bestride at vi sykemelder oss selv,

så får de sende en lege hjem. Legevakta orker vi ikke sitte på.

Hvor streng er folk på kg med å mistro at vi skulker, på en 1. Pinsedag?

Obs. Dette er ikke ljug, altså.

• Liker 3
Skrevet

Sykmeld away you.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...