Gå til innhold

Lyg og Lygenytt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, vet dere hva?

Avisbudet har og blitt bytta ut, Det gamle stillfarne nekter å kjøre på natta. Nå har vi fått et vikarbud som slamrer sånn med både dører, heiser og ikke minst aviser at vi rent i nattserken måtte gå og gi beskjed at dette er absolutt ikke akseptabelt.

Den slamringen kan da skremme selv en Kontormus ut av sitt gode skinn. Og kontormus i støvsugeren, nei, det vil vi ikke oppleve flere ganger. (Og sikkert ikke Kontormusen heller?)

Anonymous poster hash: 4999f...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi må nesten sette en etterlysning på trykk idag.

Den lille jenta med flettene har ikke vært å se, på

ganske mange timer, noen som vet hvorfor?

Er kjolen til vask, så hun må holde senga?

Anonymous poster hash: 4999f...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mer ut av alkoholen enn alkoholen har fått ut av meg.

Et sitat fra Winston Churchill. Noe å tenke på?

Anonymous poster hash: 4999f...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min maskin og meg er angrepet av villtroyanere og vi lever i reneste ville vesten her.

:trampe: Kommer innom når jeg har et minutt ledig.

Nei, saken er den, at når noen har hatt det festlig og kastet ris både her og både der, over sånne som nettopp har lovet gull og grønne skoger til hverandre, det er ikke greit fordi, noen må ryddemopp i allden vemmelige risen.

Særlig vemmelig er det når det regner, og risen blir våt. Enda mer vemmelig er det å dra den riselendigheten med seg inn i hus, med skotøyet. Glatt blir det og. Hvor mange som sier ja, og går ut på ei Tinghustrapp i løpet av en dag er vi neimen ikke sikker på, men det blir nok en del. En ganske stor del å koste opp i løpet av en dag, eller en uke om alle skal bli overøst med ris.

For de som griser, de rydder nemlig ikke opp etter seg!

Anonymous poster hash: 4999f...55b

Løsningen kan være ei spesialstøvsuger som slurper i seg både vått og tørt. :tommelopp:

Noen naboer savner vi veldig mye, mens andre er vi glad for at de flytter

Kanskje viktig å huske på at innimellom er vi alle slike naboer som folk tenker sitt om, når vi ankommer eller drar. :)

Trodde det het Åndenes makt, men har nå fått korreks.
Det heter Andenes makt. Trenger vel briller da?
Anonymous poster hash: 4999f...55b

And? :klo: I flertall så blir det Endenes Makt. Kanskje Endetidenes Makt for alt det jeg vet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres aldeles grusefullt ut at Jenta har fått Tjojanere på innvasjonsbesøk. Ja, la oss håpe det er på besøk, ubudnegjester som ikke slår seg ned på permanent basis.

Frekt er det uansett, å ta opphold på steder der man må forstå at man er uønsket og bare er ute etter å lage baluba for fredefulle små mennesker. Hoggormen er da så fornuftig at den stikker og er redd for mennesker, mens andre uønskede de blir værende og lar seg

ikke utrydde uten krafig luftlut.

(Hoppetaujenta må ikke prøve å ha lut på eller nær maskinen sin, for det er farlig, det!)

Nå skal visstnok noen sånne religiøse mennesker ha noen sånne være hyggelige med mennesker og hjelpe med gratis praktiske ting om noen ganske få uker. Kanskje Jenta kan få tauet inn en dataekspert som slår hardt ned på Trojaneren og får det satt ut av spill?

Anonymous poster hash: 4999f...55b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det passende å si; kondolerer med Deres Trojaner?

Anonymous poster hash: 4999f...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Uredd! Du har ikke latt deg skremme bort, du heller nei?

Anonymous poster hash: 4999f...55b

:hallo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det passende å si; kondolerer med Deres Trojaner?

Anonymous poster hash: 4999f...55b

:jepp: Takk for det. Når folk kondolerer så pleier jeg vanligvis ikke å svare på dette viset med et motspørsmål,

men jeg lurer litt på om en flaske med "Roundup"-ugressmiddel vil ta knekken på dem? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Takk for det. Når folk kondolerer så pleier jeg vanligvis ikke å svare på dette viset med et motspørsmål,

men jeg lurer litt på om en flaske med "Roundup"-ugressmiddel vil ta knekken på dem? :klo:

Vel, dette må vi tenke litt dypere over, og komme tilbake til etter en tur ut i verden.

Men i mellomtiden, har jenta spurt Google?

Anonymous poster hash: 4999f...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Takk for det. Når folk kondolerer så pleier jeg vanligvis ikke å svare på dette viset med et motspørsmål,

men jeg lurer litt på om en flaske med "Roundup"-ugressmiddel vil ta knekken på dem? :klo:

Nope. desverre.

Glyfosat virker kun på spirte planter. Frø, kryp og trojanere må behandles spesielt.

En fullstendig Rotenon behandling av PC'en pleier å være effektivt, omenn drastisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken på at min ellers så søte pc skal utsettes for en Rotenonfylling, blir ikke tatt i mot med jubel.

Tvert i mot så uler den nede på gulvet under mitt bord, stakkars. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. desverre.

Glyfosat virker kun på spirte planter. Frø, kryp og trojanere må behandles spesielt.

En fullstendig Rotenon behandling av PC'en pleier å være effektivt, omenn drastisk.

Vel, da er ikke dette noe vi bruker tankenes kraft på for å foreslå løsninger på, Uredd har tatt ordet og sagt et sant ord.

Det er som med lakselusa, eller er det der villaksen har har fått uønsket besøk av oppdrettslaksen :forvirra: at Rotenol er eneste løsningen?

Dette blir som i Monopol, Hoppe, rykk tilbake til start. (Og prøv å unngå å begynne å grine. For å grine over en eller flere Trojanere det er som å grine over spilt melk. Melken går ikke opp igjen der den falt ut i fra, uansett hvor mye du griner, bannet, trygler og ber.)

Jeg har fått mer ut av alkoholen enn alkoholen har fått ut av meg.

Vi tar Hoppe med i kveldsbønnen og ber om at Trojanerne blir utryddet i hele verden.

Anonymous poster hash: 4999f...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som gjorde som oss, for litt mindre enn ett år siden, holdt på å gå i oppløsning på grunn av varmen, og ikke klarte å oppdrive en enste kjølende vifte, fjør som vårs: Kjøp vifte mens viftene er mulig å få kjøpt på butikkene.

Om ikke varmen kommer i år, så kanskje den kommer dobbelt tilbake et senere år? Da er vifte kjekt å ha!

Anonymous poster hash: 4999f...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, Haoppetausa har hoppet inn i teveen!

Nå oppserverte vi nettopp Hoppetausa på TV2, hun hoppet paradis, i en reklamefilm.

Anonymous poster hash: 4999f...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle må være på vakt, de skumle bakteriene som gir hjernehinnebetennelse har tatt livet av en russ.

Kontakt heller lege en gang for mye enn en gang for lite, dersom det er mistanke om hjernhinnebetennelse.

Anonymous poster hash: 4999f...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gubben mener helt bestemt at fruen er en sjelemessig meget nær slektning av Ingrid Bjørnov.

Forskjellen i følge Gubben er at Ingrid bruker piano, fruen bruker tastatur. Han kan bare prise seg lykkelig over at det ikke kommer like mye lyd ut av tastatur som ut av pianotangenter. Det tror vi forøvrig også naboene er takknemlig for.

Anonymous poster hash: 4999f...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nosoul er litt lei seg i dag, fordi hun føler seg litt ensom.

Gjør so mauren i maurtuene, slå ring rundt Nossoul, så hun glemmer hele den ensomhetsfølelsen sin.

Anonymous poster hash: 4999f...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har dukket opp en sjenert badebukse.

Kan noen få undersøkt saken? Er dette en ny som har flyttet inn i den gamle slettede badebuksa si badebukse?

Eller har den gamle, gode badebuksa returnert til KG? :forvirra:

Anonymous poster hash: 4999f...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok vifter. :) Jeg har til og med hatt alle fra hverandre for noen uker siden og vasket/støvsugde alle,

så nå kan varmen komme. De er forresten allerede tatt i bruk. I love vifte! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...