Gå til innhold

Lyg og Lygenytt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ikke kom de inn i svigermors mail, ikke på banken hennes og ikke på selvangivelsen.

Men har dere tømt postkassen hennes da?

Nei, der hadde de ikke sett.

Har dere vært på loggen på mobilen hennes og sett hvem hun har snakket med i det siste?

Nei, det hadde de ikke tenkt på.

Har dere prøvd dere på knappen; glemt passord?

Nei, kunne den brukes?

Ja, når dere har mobilen hennes så prøv da vel?

Anonymous poster hash: 4999f...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tolv minutters pause, ny oppringning.

Postkassen var full, nå er den tom. Brev med fakturaer fra møbel- og hvitevarebutikkene, selvangivelse, pluss regninger.

Når tid skulle vi hjem?

Når tid burde Gubben være hjemme til?

Har ikke du alltid sagt at på lørdager den gang da du var gutt var det fast at du måtte være hjemme til barnetimen med lørdagshørespill klokken 17.?

Jo, det stemmer.

Sett at vi sier det sånn?

Gubben lo, en herlig latter, for første gang siden moren døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det begynner å bli kjølig, kashmirkåpen er ikke særlig varm.

Hvordan ordlegger man seg på et apotek når man skal spørre etter smokk til en med leppe ganespalte og få den best egnede?

Det blir neste tankerekke på veien fremover mot senteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

To ungdommer hjalp med å løfte vogna inn på bussen.

Takket pent.

Klokken var langt over 17 da vi kom hjem.

Gubben stod og kokkelerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fikk med ett utvalg ulike smokker fra apoteket.

Tok overblikket og fant den av de ansatte som så eldst ut, og spurte. Hun visste ikke, men var ok å snakke med.

Smokken ble bitt flittig på, fra den kom i munnen, så gommene klør,ja.

Neste prosjekt er å ta litt smoothi fra posene i barneavdelingen på butikken på en smokk, lure den fra undersiden og inn i Thineas munn. Kan hun få smaken på dette og begynne å svelge så er mye gjort. Posen er hun interresert i å knipe på, men ha den i munnen, nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja her i huset er det helt normalt å få mere arbeid, før vi får mindre arbeid, sa Gubben og nikket fra sofaen.

Fruen og Thinea hadde inntatt Fatboyen med smokk, smoothy i lukket pose til den yngste, smoothy i en liten plastskål og smokk til den eldste.

Dyppe smokken, smugle den usett inn i munnen til Thinea mens hun fingret med posen. Så lenge hun ikke så smokken var dette høyst spennende og nytt. Kom smokken opp i synsvinkel vred hun hele seg for å komme unna. Svelg eklarte hun ikke, men smaken gav mersmak. Her har vi godt arbeid morgen, middag og kveld daglig fremover.

Elise våknet så tidlig at hun er for lengst lagt, det blir vanskeligere å gjennomføre dette med henne rundt beina.

Det var den avlastningen vi burde fått innvilget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gubben tok henne, gikk på soverommet for kos og legging.

Når tid skulle vi få opp igjen det bildet som falt ned fra veggen,mog som ikke var mulig å få hengt opp igjen på krok? Det måtte bores!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gubben kom i fatboyen kulene raste sammen og vi inntok mer liggende enn sittende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Silfen stod i garasjen og brukte munn da jeg kom hjem.

Hva var det nå da?

Hun stod sammen med hun pensjonisten og pratet også kom det en ungdom og sa ett eller annet, jeg holdt på å rygge meg inn i luken. Så jeg hørte ikke, før motoren ble skrudd av, og da brølte hun til ungdommen;

Det er ikke alle som har noen eldre å spørre til råds om primulaost, så ligg unna om du bare er ute etter å kapre oppmerksomheten.

Ungdommen spratt unna, aner ikke hvem det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje du skulle koblet Kissa og Silfen, foreslo Gubben.

Ja, kanskje det, hun kan og vet nesten alt som er verdt å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan kom du deg opp bakken med vogna?

Bussen, vel. Og to ungdommer som løftet en i hver ende, helt utmerket løsning, særlig at ungdommene tilbød seg helt av seg selv. Finnes høflige ungdommer, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kunne du overført noen penger?

Ja, 15 000 er det nok?

Å tusen takk, det er mer enn nok.

Vi kan ikke gjøre noen flere store innkjøp denne måneden det koster neste 100 000 å få mor i graven på en verdig måte.

Sabine og jeg er enige om at vi deler på utgiftene inntil vi får oversikten over mors penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi må be min far hjem til oss, sånn med tid og stunder....

Å jaha, der kom den. Ventet på den, visste og at huset måtte ryddesog shines. Vi kunne ikke gjøre slik som ts på KG, hun var borte en uke, mannen var alene hjemme, han bombet huset mens han var alene. Så sendte han melding til fruen om at han kom hjem om 30 minutter med sine foreldre for at de skulle få se på det nye huset deres.

Det som var vanskelig å forstå, var og er, hvordan kan noen vise frem et bombet hus? Og hvorfor har vi ikke hørt noe på nyhetene om at noen norske har fått bombet huset? Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du styrelederen var her før i dag og spurte etter deg.

Det var noe med det i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun ringte meg faktisk.

Den leiligheten er tvangssolgt. Han som eide den var angivelig han som prøvde å komme seg inn i natt.

Mens de som har kjøpt og venter på å få nøkler tror de kan bestemme før de har overtatt. De vil blant annet ha en alarm på leiligheten som går direkte til politiet, men det finnes ikke. Vi setter ikke voldsofferalarm på leiligheter eller biler, de plasserer vi på voldsofre. Kjøperne insisterer, politiet nekter og styreleder lever i villfarelse midt i mellom. De som kom i natt kjente jegnjo, så styrelederen tror selvsagt jeg jobber i politiet. Så den villfarelsen får hun bare leve med inntil lyset går opp. Jeg driver ikke og reklamerer for jobben min sånn i det daglige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flyplassdama har sikkert gått birken, sa Gubben han vred hodet og kikket ut vinduet. Flyplassdama var på erandaen og satte fra seg ski.

Ja, og fretexdama er nok ute.

Gubben begynte å hale i gardinet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ei, hvorfor gjør du det der?

For å kunne ha det litt mer intimt med min kone uten at naboene ser hva vi driver med.

Brannmannen hadde fest, det var derfor vaksehjelpen hans pusset vinduer før solen hadde stått opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

La din kone legg ebort brett og mobil, først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når tid kan du ta frem borremaskinen og laget et skikkelig hull til det bildet på veggen?

I hvertfall ikke nå, da blir vi hjemløse pga. Bråk.

Du kan jo gjøre det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finn frem slagborren i morgen da, så blir det gjort på mandag.

Bildet står mellom veggen og herrekommoden, jentene er nå så mobile at de kan komme til å rive det ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...