Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #1 Del Skrevet 3. august 2004 Greenky, kinky, eller hva du nå foretrekker kaller deg. :-x Min kjære, blonde, men desverre litt dumme tvillingsøster. Kan du vennligst slutte å flørte med Trøffel? Jeg vet nok hva du holder på med bak min rygg. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #2 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg vet nok hva du holder på med bak min rygg. :fy: På den annen side; du vet jo hva jeg stort sett gjør når jeg er bak din rygg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #3 Del Skrevet 3. august 2004 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #4 Del Skrevet 3. august 2004 ...og jeg kan ikke erindre at du har bedt meg holde opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #5 Del Skrevet 3. august 2004 Ja, jeg vet hva du driver, med ja! Problemet er vel heller Greenky. Ser visst ut til at hun har fått skjønnhet og blondt hår, jeg har fått skjønnhet og intelligens. Tror hun er litt misunnelig på meg, derfor prøver hun seg på deg for å gjøre meg sjalu. (Det funker. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #6 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg gir jo blaffen i hårfarge og IQ, det er bare én ting jeg er ute etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #7 Del Skrevet 3. august 2004 Tror ikke det er så vanskelig å lure henne til sengs. Men på den annen side; Er ikke vond å be jeg, heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #8 Del Skrevet 3. august 2004 Jeg gir jo blaffen i hårfarge og IQ' date=' det er bare én ting jeg er ute etter... [/quote'] Jeg glemte å presisere; jeg er bare ute etter penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #9 Del Skrevet 3. august 2004 Det har jeg ikke så mye av. Tjener vel det samme som deg, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #10 Del Skrevet 3. august 2004 ...mulig... - men med deg gjør jeg det jo uansett gratis, og med glede... Finansieringen ordner jeg andre steder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #11 Del Skrevet 3. august 2004 Finansieringen ordner jeg andre steder... Smuglersprit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #12 Del Skrevet 3. august 2004 Nei, jeg er ikke FrP'er. Jeg har bestemt meg for å flytte til Verdal'n og spille lotto! Blir du med? Du kan få være jokeren min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. august 2004 #13 Del Skrevet 3. august 2004 Ok. Så lenge det blir masse lotto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #14 Del Skrevet 3. august 2004 Ok. Så lenge det blir masse lotto! ...og ikke bare Ekstra Joker Nord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. august 2004 #15 Del Skrevet 5. august 2004 Med Joker får dere jo tid til overs også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #16 Del Skrevet 5. august 2004 Med Joker får dere jo tid til overs også Jepp, de smarte sparer tid og penger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. august 2004 #17 Del Skrevet 5. august 2004 Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå