AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Hei! Jeg lever akkurat nå utrolig hektiske dager, hvor det er alt for lett å ty til noe mindre sunt i farta. Jeg har ikke tilgang til kjøleskap i løpet av dagen, det føler jeg begrenser mulighetene litt. Har du tips til sunn mat jeg kan ha med, som kan ligge i ryggsekk/veske fra morgenen (og helst til ettermiddag/kveld)? Jeg har fra før hatt med diverse typer oppkutta grønnsaker, frukt, grovt brød med pålegg (evt tatt med porsjonspakninger med makrell i tomat så pålegget er ferskt). Nå trenger jeg variasjon, for å ikke bli matlei, eller falle for fristelsen det er å kjøpe en burger/pølse ett sted ;-) På forhånd takk for alle tips!Anonymous poster hash: 86e39...02a
Gjest lecter Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 grove vafler, omelett, matmuffins, pizzasnurrer, wraps, fylte horn...
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har alltid en liten pose med mandler og valnøtter i veska. Tar liten plass, er energitett og holder seg uten kjøleskap, Dessuten er det sunt. Og man får kjøpt det på Rema - sånn i farta Anonymous poster hash: 11a05...8ba 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå